עמוד הבית » סנדלי קיץ אלגנטים, בהשראת חופי יוון

סנדלי קיץ אלגנטים, בהשראת חופי יוון

GREEK SANDALS תמונה משפחתית. צילום סולל פיקאל
המחשבה מאחורי ההתרחבות של GREEK SANDALS לסנדלי ילדים וסנדלי גברים היא תוצר טבעי של שנים בהם יצרו סנדרה קדוש זקהיים וסלומה פקיאל דיין סנדלים לקרוביהן. המלווים הקטנים והגדולים שלהן, השותפים לנסיעות ולעשייה לאורך כל השנים של בניית המותג כבר מהצעד הראשון. הן יוצרות איתם ועבורם.

קולקציית הילדים עשויה מחומרי גלם איכותיים ומתכתבת עם דגמי הנשים הקלאסיים – הן בעיצובם והן בגוונים הטבעיים והקיצים של GREEK SANDALS.

צילום סולל פיקאל

סנדלי הגברים עשויים מיריעות עור משובח וחומרי גלם המותאמים לאקלים המקומי ולאורח חיים הים תיכוני – ככל שנועלים אותם יותר כך מתיישנים באלגנטיות. הם נועדו לשימוש מבוקר ועד לילה ומתמזגים בקלות ובחן עם כל מערכת לבוש – אלגנטית או יום יומית.

צילום סולל פיקאל

לדברי סנדרה וסלומה: "קולקציית הנשים 2021 נוצרה עבורנו ועונה על הרצונות והמאווים הסודיים שלנו. לצד הדגמים הקיימים נוספו תשעה דגמים חדשים ולהם אלמנטים של קליעה וקשירה.

צילום סולל פיקאל

מנעד רחב של גוונים טבעיים המסמלים נקודות זמן המתפרסות לאורך העונה מתאימים לגווניה של כל אישה ואוצרים בתוכם תחושה של חופשת קיץ מתמשכת. ערכים כגון שורשיות קולקטיביות ואהבה ליוו אותנו לאורך השנה והיוו את הקו המנחה לפיתוח הקולקציה".

צילום סולל פיקאל

מחירים:

נשים: 330-430 ₪

גברים: 330 ₪

ילדים: 240 ₪

ניתן  להשיג בחנות הפופ אפ הקיצית באווירת חופי יוון:

גורדון 45, פינת הירשנברג 2, תל אביב

https://www.greeksandalsofficial.com/