עמוד הבית » עדינה אבן זוהר, באלבום חדש עוצר נשימה Be Yourself

עדינה אבן זוהר, באלבום חדש עוצר נשימה Be Yourself

AdinaE - Be Yourself - Cover צילום יחצ
זהו אלבומה הרביעי של עדינה אבן זוהר, אשר נושא את שם השיר בו הוא עוסק Be Yourself- תהיה עצמך ומאגד 12 קאברים מרעננים ליצירות של אגדות רוק עם טוויסט אחר ומסקרן, כמחווה והוקרה למה שהשאירו אחריהם

האלבום אינטימי ומרגש בהפקה מוקפדת, ויצירות שמאפשרות לתת פרשנות אישית לשירים של אמנים מעוררי השראה ולהקות נפלאות, בניהם: דיויד בואי, ארקטיק מאנקיז, אודיו סלייב, לינקין פארק, ואחרים.

דרך שירתה המלטפת והמהפנטת של עדינה, השירים מקבלים חיים חדשים והמלודיות חודרות ללב.

עדינה אבן זוהר: " כמה פעמים נאמר לנו ״תתנהגו בטבעיות״ או ״תהיה עצמך״ והכל יסתדר. נשמע פשוט, אבל הרבה פעמים אנחנו מאבדים קשר עם ה״עצמי״ האמיתי. לפעמים אנחנו עסוקים בלרצות אחרים, להיות מה שאנחנו חושבים שאחרים רואים בנו ולשחק את התפקידים שאנחנו ממלאים בחיינו.

עדינה אבן זוהר Adina E צלם גל אלי

לפעמים אנחנו חוששים שה״עצמי״ האמיתי לא מספיק ראוי, לא מספיק נחשק ולא יוערך דיו. גיליתי בשלב מסויים בחיי, שאיבדתי קשר עם עצמי והחלטתי להתחבר שוב לבחורה שהיכרתי בגיל 21 , כשהאמנתי אז שהעולם נועד לגילויים שלי. הרבה דמעות וחששות ליוו את המסע הזה, אבל איזו הרגשה משחררת ונהדרת זאת להיות מסוגלת להגיד לעולם : ״זו מי שאני, זה מה שיש לי להציע. קבלו אותי איך שאני.״

גיורא ליננברג – קלידים וניהול מוזיקלי, מרק רוזן –  סקסופון, קארין מרקוביץ – צ'לו
ניהול אמנותי – לואי להב

נסיינית המערכת: עדינה אבן זוהר שירתה מצמררת מרוב עונג, קול של נשמה,השירים נוגעים לב  היא יוצרת דרך השירה  אלגנטיות המון נשיות . המוזיקה המלווה אותה במלוא הדרה וזה לוקח אותך למחוזות רחוקים. כלי הנגינה יוצרים ניצוצות  עמוקים . המופע מרגש ודמעות זלגו בעיני, מרהיב חובה לאוהבי איכותית.