עמוד הבית » פסטות אורגניות, סחוג חריף, סדרה קרקפת יבשה

פסטות אורגניות, סחוג חריף, סדרה קרקפת יבשה

תבואות - סדרת פסטות מקטניות וכוסמת. צילום: אייל גרניט

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. הן מיובאות מאיטליה, עשויות 100% קמחים אורגניים שגודלו ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים.

הסדרה כוללת 5 סוגים:

"אטריות קטניות אורגניות": עשויות משילוב של קמחי עדשים כתומות אורגניות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית. מכילה 20 גרם חלבון ב-100 גרם

"אטריות עדשים כתומות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים כתומות אורגניות. מכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם

"פוסיליני עדשים צהובות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים צהובות אורגניות. מכילה 23 גרם חלבון ב-100 גרם

"פנה חומוס וכורכום אורגניים": עשויה מ-98% קמח חומוס אורגני ו-2% כורכום אורגני. מכילה 21 גרם חלבון ב-100 גרם

"פוסילי כוסמת": עשויה 100% קמח כוסמת אורגנית. מכילה 12.8 גרם חלבון ב-100 גרם

נסיין המערכת: רעבים ובא לכם משהו בריא לאכול הכינו ב 6 דקות לפי הוראות היצרן את הפסטה ויצקו רוטב ויש לכם ארוחה חמה אורגנית עשירה ברכיבים תזונתיים, המוצר מהווה אופציה לטבעוניים, תכל'ס מתאים גם למכורי החלבונים זוהי גירסה הטובה של פסטה אורגנית.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת בעל"ז ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובתי טבע.

סחוג חריף אש

הממרח מכיל פלפל ירוק חריף וכבוש, שמן קנולה, תבלינים, סוכר, מלח ועשבי תיבול והוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט. יש לערבב לפני השימוש ולשמור במקום קריר ויבש.

נפטון – סחוג ירוק חריף אש. צילום:מיכאל כץ

כשרות פרווה מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית.

מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח לצנצנת במשקל 180 גרם להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: חייבת להודות שאני וחריף לא "ניפגש" בני הבכור מאוד אוהב חריף ומינסיון כל מה הוא טועם זה לא עובר אישור חריף מאוד, נתתי לו את הסחוג הוא חייך חתך לחם מחמצת מרח את הסחוג ונגס. לדבריו הממרח מרוכז הטעמים עם החריפות שמורגשת בטעמים מתמזגים וללא ספק המוצר חריף.

סדרה לקרקפת מגורה

סדרת מוצרי פלקסיטול לקרקפת מגורה ויבשה, של אלטמן בריאות, בקבוק של שמפו וקונדישינר לקרקפת מגורה עם קשקשים, וסרום מרגיע לקרקפת מגורה.המוצרים אינם מכילים סטרואידים וזפת, ניתנים לשימוש יומיומי ומספקים תוצאה מיידית פתרון מוכח לבעיות קשקשים ועור מגורה.

הגירויים והגירודים בקרקפת עשויים להטריד במשך היום, לפגוע באיכות החיים וליצור תחושת אי נוחות. המוצרים בעל נוסחה ייחודית לקרקפת מגורה עם קשקשים. מסיר בעדינות לכלוך ושומן, ובאותה עת מזין בלחות את עור הקרקפת, מכיל מקציף טבעי וללא SLS. על מנת להשלים את התהליך הסרום נועד להרגיע את העור, מזין בלחות, ומספק הקלה לגירוי בקרקפת הקשור בעור יבש ומגורה.

הסרום משפר את מראה הקרקפת והאדמומיות, ובעת השימוש ניתן לשים מעט טיפות על האזור המגורה והדלקתי, לעסות בעדינות וללא שטיפה. שני המוצרים היפו-אלרגניים, בטוחים לשימוש יום-יומי ומתאימים לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר תהליכיים כימיים: החלקה, צבע והבהרה וניתן להשתמש בהם לאורך זמן.

מוצרי פלקסיטול לקרקפת, סרום שמפו וקונדישינר צילום: באדיבות אלטמן

 

מחיר מומלץ: 65.90 ש"ח ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי הטבע.

נסיינית המערכת: קרקפת יבשה זה מצב לא נעים, גירודים חוסר נוחות בראש שימוש יום יומי יסייע להנות מקרקפת נעימה ללא גירודים, התכשיר מותיר את עור הקרקפת גמיש , שיער יפה ומרשים מתחיל בקקפת נקיה. נהנתי מהשימוש במוצרים.