עמוד הבית » פתיחת חודש הגאווה במופע של נועה קירל

פתיחת חודש הגאווה במופע של נועה קירל

צילום בועז רובין
חודש הגאווה נפתח רשמית ואיתו כמובן גם עונת המסיבות החמות לקהילה. כחלק מחגיגות הגאווה, הפקת ה-"קראש"הפיקה מסיבת ענק במועדון האומן 17 בהשתתפות זמרת הפופ הבינלאומית נועה קירל.

מי שעומדים מאחורי הליין, הם קבוצת צעירים בני 20-23 מכל רחבי הארץ.לדיברהם: "התחלנו עם המסיבות לגמרי במקרה. הכל התחיל כשחגגתי יחד עם חבר יום הולדת לפני קרוב לשנתיים. יום אחרי המסיבה ישבנו כולנו לקפה ודיברנו על כמה שהיה כיף לארגן את האירוע. חנן, אחד החברים, הציע שנארגן מסיבה נוספת בעוד כמה חודשים וישר הבנתי שיש כאן צורך אמיתי שראוי לתת לו מענה קבוע. יום אחרי כבר היה תאריך למסיבה הראשונה" מספר אליאב בטיטו, מפיק הליין.

נכון להיום, כשנתיים מאז ההקמה – המסיבות מתקיימות אחת לשלושה שבועות ובימי חמישי בלבד. "פעם אחר פעם אנחנו מקבלים פניות מבעלי מועדונים שרוצים שנגיע בימי שישי, אבל אנחנו מתעקשים להישאר בימי חמישי. הסיבה לכך היא שכשהתחלנו את המסיבות – חיי הלילה בעיר בימי חמישי היו יחסית שוממים. גם הליינים שעוד היו – נסגרו ולחבר'ה צעירים, בעיקר מהפריפריה, היה מורכב מאוד להגיע למסיבות בשבת כשאין תחבורה ציבורית". מדגיש בטיטו ומוסיף: "כל הצוות שלנו מורכב מאנשים שגרים מחוץ לתל אביב. באופן אישי, אני מעפולה, ושאר החברים מאריאל, כפר ורדים, מודיעין, חיפה, נתניה, אפרת ועוד. מה גם שחלק גדול מאיתנו ומהחברים הקרובים לנו הם דתיים, מסורתיים ודתל"שים ככה שגם בהיבט הזה יש לכך חשיבות".

צילום נעמה משיח כהן

מה בעצם שונה בכם מליינים אחרים?

"אני חושב שיתרון נוסף מבחינתנו הוא שבשונה מחלק מהמפיקים, אף אחד מאיתנו לא רואה את המסיבות כהכנסה עיקרית. לכולנו יש עבודות נוספות וחלקנו אפילו עדיין בצבא בשירות קבע. היתרון העיקרי הוא שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו קצת להתפרע עם ההפקות ולא לחשוב כל הזמן רק על הכסף. המטרה מבחינתנו היא להפוך את הקראש למותג חיי לילה בקהילה שמתעסק גם עם נושאים חברתיים שחשובים לכולנו".

צילום נעמה משיח כהן

מי קהל היעד העיקרי במסיבות שלכם?

"עיקר הקהל שמגיע אלינו כיום זה חבר'ה צעירים בני 20-30 בעיקר, אבל מדהים לראות שגם חבר'ה בני 40-50 ויותר יכולים להגיע ולהרגיש בנוח. נקודה נוספת ששמנו לב אליה היא שככל שהזמן עובר באים גם יותר סטרייטים למסיבות שמבחינתם זו גם הדרך שלהם במובן מסויים להביע תמיכה".

צילום נעמה משיח כהן

מה התכניות לעתיד?

"בהיבט המסיבות – אנחנו משיקים ליין חדש ביום חמישי הבא שיהיה מיועד לגייז וללסביות יחד. החלטנו להגביל את הגיל ל-21+ והמוזיקה תהיה שילובים של פופ, שחורה ונגיעות רגאטון. בהיבט החברתי – בעיקר, לנצל את ההזדמנות האדירה שיש לנו כדי לקדם נושאים חשובים בחיי הלילה. נושא שאנחנו מתכוונים לעסוק בו למשל בהרחבה בחודשים הקרובים הוא מניעת אובדנות בקהילה. זה נושא שלא מספיק מדברים עליו ואסור לנו להתעלם ממנו".

נסיינית המערכת :עבר המון זמן מאז שאני שהייתי במועדון, הקורנה התפוגגה מעלנו והגעתי לחוות את האירוע של פתיחת חודש הגאווה, האירוע היה מסודר הקהל הצעיר רקד המלוא המרץ וחיכיתי למופע של זמרת הפופ, העליה לבמה היתה מחשמל , נועה הגישה את השירים מכל הלב, עם המון ביטחון אנרגטיות כבשה את הקהל שהחל ליר עימה. צוות הרקדנים רקד במלוא תפארתו.