עמוד הבית » קולינריה, הופעות מול השקיעה של "קו רקיע" בפארק אריאל שרון

קולינריה, הופעות מול השקיעה של "קו רקיע" בפארק אריאל שרון

עלי בוטנר וילדי החוץ, צילום: גיל רובינשטיין
הקיץ מגיע בצעדי ענק מתחם ההופעות בפארק נפתח לרווחת הציבור. האמנים הגדולים מכל הזמנים יופיעו על בימת הפארק. ברי סחרוף, תמיר גרינברג, עילי בוטנר וילדי החוץ, אביתר בנאי, גידי גוב, היהודים, תיסלם, בניה ברבי, עידן חביב ועוד

קבוצת קבוצת בלוסטון – לייב ניישן יחד עם קבוצת הפורום ובחסות 'אמריקן אקספרס' והחברה המרכזית למשקאות הכריזה על פתיחת עונת המופעים 2023 במתחם ההופעות "קו רקיע" בפארק אריאל שרון. זו השנה השלישית ברציפות שהמתחם, הגדיר מחדש את חווית ההופעות החיות בישראל, הממוקם בפנינה האקולוגית מרהיבה. רק 7 דקות מתל אביב, פותח את שעריו.

צילום: נעמה משיח כהן

מתחם 'קו רקיע' נחשב לאחד מהמקומות האהובים ביותר על האמנים והקהל, ולו מעריצים רבים החוזרים פעם אחר פעם, לא רק בגלל המוזיקה האיכותית אלא גם בזכות הלוקיישן הלא שגרתי ועוצר הנשימה, במיקום המרכזי בארץ, המספק חוויה יוצאת דופן מול שקיעה רומנטית במקום האורבני במרכז הארץ. 1400 האורחים המגיעים למתחם מדי הופעה ייהנו מחיבור ואינטימיות עם האמנים, הודות לתכנון האדריכלי של המקום, המעניק חווית צפיה וסאונד שעוטף את הקהל 360 מעלות. בנוסף להופעות של האמנים המקומיים, יארחו אמנים בינ"ל ומופעי שקיעה באווירה יוקרתית ואינטימית.

צילום: גיל רובינשטיין
צילום: נעמה משיח כהן

מעבר לחוויה התרבותית, גם השנה ימשיכו לקדם את המהפך הקולינרי וזאת בעזרת השף המוערך, שופט ומנטור "משחקי השף", תומר אגאי ("סנטה קתרינה", "צ'נה"), אשר הופקד על תפריט האוכל לדבריו: " אנחנו לומדים את הקהל שמגיע ומכוונים את האוכל עם שפה וחיבור למקום שיוצרים טעם של חוויה של תומר אגאי".

צילום: נעמה משיח כהן

 

לרשימת הופעות:  https://events.tmisrael.co.il/kavrakia