עמוד הבית » קולקציית אביב פונקציונליזם ונוחות

קולקציית אביב פונקציונליזם ונוחות

יזרבד- מחיר חולצה צילום פרנקוויז רוזניאטה
קולקציית אביב 2020 של המותג Reserved לנשים מצהירה כי פחות זה יותר. הסטיילינג מדגיש את הבסיס, שנוצר מתוך מעט אלמנטים ותוספת אביזרים חיוניים. אין שכבות מיותרות, דקורטיביות מדי או עמוסות בקישוטים נוספים.

הזרקור הוא על האיכות, החומר, הצבע, החיתוך והצללית במטרה להדגיש את דמות האישה, מערכת הלבוש והבגד או האביזר. המאפיינים המרכזיים של הקולקציה הם פונקציונאליזם ונוחות – בגדים טובים הם כמו עור שני לנו. זה המתכון המנצח לסגנון שמככב בקולקציית האביב של המותג.

ללוק בוק החדש הצטלמו דוגמניות עולמיות שמככבות בתצוגות בבירות האופנה: Adesuwa Aighewi, Saskia de Brauw, Sara Grace Wallerstedt, or Rockwell Hardwood קבוצת דוגמניות המייצגת  כמה דורות, תרבויות וטיפוסי יופי שונים, המדגימים את היופי העכשווי ששם דגש על "האנרגיה של האינדיבידואליזם."

הקולקציה מאופיינת בשקיפויות וקלילות . בין הפריטים ניתן למצוא: חולצה שחורה ושקופה עם שרוולים נפוחים ומעל ג'קט קל וארוך בצבע פסטל רך. הנשיות מודגשת על ידי מותניים מחוזקות, לדוגמא מכנסיים בעלי מותן גבוהה ונעלי עקב. זוהי קלאסיקה המשלבת מחדש את אופנת הוינטאג'. היא מסוגננת ואקספרסיבית.

ריזרבד חולצה פרנקוויז רוזניאטה נעליים
צילום אסף לוי ,פרנקוויז רוזניאטה
ריזרבד מחיר ג'קט ומכנסיים
צילום פרנקוויז רוזניאטה

האישה של  Reserved לא חוששת ללבוש חצאית מתחת לברך או צווארון גולף גבוה, החושניות שלה באה לידי ביטוי בפרטים, בחומר ובאופן לבישת הבגדים. בין הפריטים הבולטים בקולקציה: מגפונים קיציים חתוכים החושפים את כף הרגל, קרדיגן שיכול להראות כשמלה על הגוף או שרוולים פתוחים ומהפנטים. דפוסים פרחוניים אופנתיים על שמלות שיפון וצעיפי אביב קלילים מוסיפים נופך של רומנטיקה עם טוויסט עכשווי.

להשיג ברשת  Reserved