עמוד הבית » קטשופ עם 56% פחות סוכר,גרפווטר קידס,"חגיגת חלבה"

קטשופ עם 56% פחות סוכר,גרפווטר קידס,"חגיגת חלבה"

קטשופ מופחת סוכר קרדיט צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה ממשיכה במסע לשיפור תזונתי ומפחיתה את כמות הסוכר והנתרן בקטשופ. הקטשופ מופחת הסוכר יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל – 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם.

מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה

הקטשופ בכשרות בד"צ.

נסיינית מערכת: אלו רגעים משמחים לדעת שחברה כל כך גדולה תורמת לתחום בריאות תושבי המדינה לייצר פחות סוכר לאוכלים שבנינו ומובילה חשיבה להניע קדימה חברות המייצרות מזון.

גרפווטר קידס טבעי 

חברת חיסונית משיקה את הגרפווטר קידס להקלה ניכרת ומהירה בכאבי בטן בילדים מגיל שלוש ומעלה. התכשיר בטעם פירות מתקתק (אך ללא תוספת סוכר!)מבוסס על טיפות של שמנים טבעיים: שומר, אניס מנטה וליקוריץ, הידועים כמשפיעים ויעילים בבעיות של מערכת העיכול. הגרפווטר אינו מכיל גלוטן וסוכר וללא אלכוהול.

את התכשיר מומלץ ליטול 3 פעמים ביום על פי ההנחיות ,כפית או כף לפי הגיל, יש לנער את הבקבוק לפני השימוש .  הגפרווטר בעל תוקף של שנתיים ויש לשמור אותו במקום קריר ויבש כגון ארון תרופות או מגירה. האריזה מכילה כוסית מדידה לנוחיות השימוש.

נירית מן בעלים חיסונית: " הגרפווטר שהינו על בסיס טבעי מהווה פתרון טעים ומהיר לכאבי הבטן הטורדניים בקרב ילדים.  מדובר בפיתוח ישראלי עליו עמלנו מספר שנים בכדי לדייק את הנוסחה ולשווק תכשיר יעיל מחד וטעים מאידך. המטרה שלנו הייתה  לספק עבור ילדים מוצר המבוסס על חומרים טבעיים שיקל את הכאב וניתן יהיה ליטול בהנאה וללא הסתייגות."

*נשים בהריון, נשים מניקות ואנשים וילדים הנוטלים תרופות מרשם חייב להיוועץ עם רופא

*אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד הרכיבים או מתרחשת תגובה לא רצויה

תכולה: 120 מ"ל

צילום יחצ

נסיינית מערכת: שנים השתמשתי במוצר כאשר ילדיי היו תינוקות וסבלו מכאבי בטן נוראים, יש לי "חיבה" למוצר והפעם הנוסחה יותר משובחת. נהדר.

חלבה שאמית 

בארכה משיקה חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת "חלבה חגיגית" באריזה ייחודית המתאימה לאירוח . החלבה  היא חלבה שאמית אוורירית, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה  מושק לקראת חג הפסח ונמכר באריזה עגולה עם סימני חיתוך. החלבה מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.

חגיגת חלבה צילום יחצ

כשרות לפסח של בד״צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד״צ העדה החרדית וכשרות של הרבנות הארצית. 500 גרם.

ללא גלוטן. טבעוני .

מחיר מומלץ לצרכן: 28 ₪

נסיינית מערכת:  לאוהבי החלבה , מארז בצורת "פרח" מרשים לאירוח, המוצר נימוח בפה ונעים בחך,לא מפסיקים לנשנש עד שנגמר. אהבתי.