עמוד הבית » קפסולות קפה קר, פתיבר בטעם שוקולד מריר, פסטה פרפקטו בצורות

קפסולות קפה קר, פתיבר בטעם שוקולד מריר, פסטה פרפקטו בצורות

צילום: גבריאלה פדר
לכבוד חג שבועות , מבחר מוצרים חדשים על המדף שיוסיפו לאווירת החג לשולחן שלכם.

קפסולות קפה קר בטעם קוקוס 

לקראת הקיץ ומזג האויר החם, קפה עלית משיקים את קפסולות "קפה קר בטעם קוקוס". המהדורה המיוחדת, שעוצבה לראשונה  ב-AI, חוזרת למדף בעקבות ביקוש הצרכנים.   קפסולות קפה קר בטעם קוקוס של קפה עלית הן איזון והרמוניה של טעמים המשלבים טעמי קפה מעודנים וטעמים מודגשים של קוקוס קלוי. מומחי הקפה שלנו פיתחו קפסולות בטעם קוקוס שמתאימות לצרכנים הישראלים ולשתיית קפה קר ומרענן, תערובת הפולים הינה תערובת של זני ערביקה מדרום אמריקה ורובוסטה מדרום מזרח אסיה. דרגת החוזק של הקפסולות הינה 08. מארז המהדורה עליו מודפס תמונה המשלבת כוס וקוקוס, עוצבה ב-AI. זוהי הפעם הראשונה ששטראוס מעצבים מוצר דרך פלטפורמה זו.

משקל: 50 גר', כשרות: בהשגחת הרבנות לוד, אלרגנים: אין

נסיינית המערכת: בימים החמים והלוהטים של הקיץ, אין כמו כוס קפה קר ורענן שמצננת את הגוף והנפש. הקפה משובח בטעם קוקוס נפלא תערובת משגעת של קפה חזק, וקוקוס טעם אצילי וממכר.

פתיבר בטעם שוקולד מריר

חג השבועות הוא החג של עוגות הביסקוויטים הישראליות. אט אט הפכנו את עוגת הביסקוויטים המיתולוגית לעוגת הבית של החג, בוורסיות שונות ומתוחכמות. אסם נסטלה מדי שנה לקראת חג השבועות מרגשת את קהל הצרכנים שלה ומגוונת את הפתיבר בטעמים ובצבעים שונים. פתיבר אסם הוא מותג הביסקוויטים המוביל בישראל. בשנים האחרונות אסם נסטלה מחדשת ומגוונת את סדרות הביסקוויטים של פתיבר עם טעמים ייחודיים. לקראת חג שבועות 2024, אסם מחזירה למדפים את המוצר האהוב פתיבר בטעם שוקולד מריר. הפתיבר החדש יגוון את מנעד הטעמים של עוגות הביסקוויטים ושאר העוגות לחג, ויעניק להם טעם מתוחכם ושוקולדי עשיר לאפיית עוגות ועוגיות בקלות ובטעמים מנצחים.

פתיבר שוקולד מריר זכה במבחני הטעימה בציונים מעולים והוא טעים במיוחד, לאכילה כנשנוש מפנק ליד הקפה או להכנת מגוון עוגות וקינוחים, הפתיבר החדש ישדרג כל עוגת ביסקוויטים לעוגה מעולה וטעימה במיוחד.

פתיבר שוקולד מריר, צילום: סטודיו אסם

>>> פריז של מזרח אירופה 

בנוסף, מחזירה אסם למדפים את פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה. העוגייה הטעימה הושקה כמהדורה מיוחדת בחג השבועות לפני כמה שנים עם התקבלות מאוד טובה בקרב צרכנים. כעת היא חוזרת למדפים לסיבוב נוסף – השילוב המושלם בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק ועשיר בטעם עוגת גבינה.

פתיבר עוגת גבינה, צילום: סטודיו אסם

 

כשרות: פתיבר שוקולד מריר בד"צ העדה החרדית. פתיבר עוגות גבינה: משולש K (חלבי). ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: לקראת חג השבעות פתי בר שוקולד ייותר מתמיד, שוקולד מריר עשיר מפנק ומגרה,

פסטה פרפקטו בצורות 

לקראת חג שבועות, אסם משיקה תחת מותג פרפקטו פסטות חגיגיות, בצורות קולינריות, איטלקיות קלאסיות ואהובות – פפרדלה וטליאטלה, הצורות שיהפכו את הארוחה שלכם לחגיגה טעימה ומרשימה. ובנוסף מחזירה 3 צורות אהובות וייחודיות : רציאולי, ווזביטו ורדיאטורי.
צורות שיהפכו את מנת הפסטה למנת מסעדה טעימה וחגיגית שקל להכין ולקצור מחמאות. הפסטות החדשות מגיעות אלינו בנראות חדשה, פרימיומית בגוון בורדו עמוק עם נגיעות זהב.

מהדורות פסטה פרפקטו עשויות 100% חיטת דורום איכותית, חגיגיות ומרשימות, משתלבות מעולה עם כל סוג של רוטב ומעניקות אינסוף אפשרויות למנות חגיגיות ומפנקות.

פסטות פרפקטו טליאטלה ופפרדלה צילום סטודיו אסם

כשרות מהדורות – בד"צ-העדה החרדית

נסיינית המערכת: הפסטה במראה רומנטי ומקסים שיתאים לארוחת יום האהבה או אירוע חג שבועות.מראה מעניין ומזמין לצד יוקרתיות.