עמוד הבית » ראיון בלעדי: צופית אור מעצבת אופנה צנועה, שמלבישה את כולן לפי טרנדים עכשווים

ראיון בלעדי: צופית אור מעצבת אופנה צנועה, שמלבישה את כולן לפי טרנדים עכשווים

צילום רונן פדידה
צופית אור, מעצבת אופנה . "ההתעניינות באופנה תמיד הייתה נוכחת בחיי " כיום מעצבת בגדי בוטיק צנועים עם המון שיק וגלאם.

זה התחיל כבר בצעירותי ואת ההשראה והאהבה למקצוע קיבלתי מאמי. מקצועה כתופרת ומעצבת הותיר בי חותם. וכתחביב התחלתי לעצב בגדים למשפחה לחברות ולעצמי.

ההתעניינות באופנה תמיד הייתה נוכחת בחיי וכבר בגיל מאוד צעיר היה לי ברור שאעסוק באופנה, כיום אני יכולה להגיד שהמחשבה להפוך את אהבה שלי לקריירה זה חלום שהתגשם.

מי הקהל שלך?

קהל הלקוחות שלי הוא מאוד מגוון אך בסופו של דבר מה שמאחד  את כולן הוא הרצון והצורך ללבוש פריטים צנועים אך יחד עם זאת, אופנתיים ומעודכנים על פי טרנדים מובילים בעולם. אל לקחותיי הנאמנות מצתרפות גם מלבישות וסטליסטיות מעולם הבידור והמדיה, אשר בחרו "צופית אור" בכדי להלביש חברות כנסת , מגישות טלויזיה ושחקניות מובילות

צילום רונן פדידה

כיצד את בוחרת את הבדים והצבעים ?

תהליך העבודה מתחיל במחקר ומשם מתפתח רעיון שאותו אני בוחרת להיות קו מוביל ומנחה לקולקציה לאחר מכן, אני מתחילה ליצור בשטח מרקמים שונים של בדים, הדפסים ייחודיים,שילובים של בדים , צבעים מובילים באותה עונה , אשר אלה מכתיבים את הבגד שאעצב .בחירת סוג הבד, צבע או הדפס מסויים הינו שלב חשוב ומכריע להמשך התהליך ושלב זה נעשה באופן מדוייק וקפדני .לפני שאני מעצבת את הבגד כמו כן, אני שואבת המון השראה מאתרי אופנה, מגזינים ואייקוני אופנה מובילים.

צילום רונן פדידה
צילום רונן פדידה

עד כמה האופנה שאת מעצבת צנועה ?

כבר בשלבי התכנון הראשונים של הקולקציה, אני משתדלת  להקפיד שכל בגד יעמוד בסטנדרט הצניעות המקובל קרי : מפתח הצוואר, אורך החצאית , אורך השרוול לפי התקנים הראויים לקו הצנוע.ישנם דגמים אשר אני מוסיפה מכפלת נוספת על מנת שניתן יהיה לפתוח את המכפלת והחצאית תהיה יותר ארוכה לפי רצונה של הלקוחה.כל אחת תוכל למצוא אצלי פריט מסויים , המגון כל כך רחב ורב גוני.

צילום רונן פדידה
צילום רונן פדידה

מה הפריט הכי אהוב עליך מכל העיצובים שעיצבת עד כה ? 

לשאול מעצבת שאלה כזאת זה כמו לשאול ילד את מי הוא אוהב יותר את אבא או אמא ובכל זאת שמורה לי פינה חמה בלב לפריט הראשון שעיצבתי בקולקציית הביכורים שלי, לפני כעשור.

זו הייתה חולצה העשויה מבד תחרה מאוד עדינה עם כפתורים צפופים בחלק הקדמי וצווארון גבוה החולצה אכן, היתה מרשימה ומיוחדת .

כאשר, הקולקציה שלי יצאה פנתה אלי הסטייליסטית לימורי צדוק שהייתה בן היתר המלבישה של מגישת החדשות ערוץ 12 יונית לוי וביקשה להלבישה לאחת ממהדורות  בחולצה בעיצובי ומשם הספקתי להלביש עוד מגישות בחדשות.

האם הקורונה השפיע על מכירות ?

כמו רוב העסקים גם אצלי הורגשה תקופת הקורונה ומן הסתם המכירות הן לא כמו בתקופה המקבילה אשתקד, מעבר לכך האינטראקציה עם הלקוחות שמגיעות אלי לסטודיו חסרה לי מאוד בתקופה הזאת וכולי תקווה שבקרוב מאוד כולנו נחזור לשגרת חיים רגילה.

מה עשית על מנת לקדם את המכירות בזמן הקורונה ? 

ניצלתי את התקופה לפיתוח ושדרוג האתר על מנת להעניק חווית קניה קלה ונעימה בתוך כך השקתי שירות חדש שנועד לתת מענה לנשים שאינן רגילות  לרכוש  מוצרים באונליין.

השירות מאפשר ללקוחה לבחור בגדים באתר לקבלם עם שליח עד הבית, למדוד ולהשאיר רק את מה שמתאים לה, יתר הפריטים חוזרים עם השליח שממתין בסבלנות רבה עד קבלת החלטה .

מה הטרנדים של קולקציית סתיו ?

מעילי טרנצ׳ ובלייזרים מחויטים יהיו בולטים בעונת הסתיו  וכמובן שמלות האוברסייז שישארו איתנו גם בסתיו הנוכחי ..

טרנד נוסף שמעטר לא מעט ראשים לאחרונה וימשיך איתנו גם בעונת הסתיו, הוא קשתות עשויות מבדי סאטן, קטיפה ותחרה מעוטרות בפנינים ואבנים.

בקרוב מאוד יהיה ניתן לרכוש באתר שלי את הקשתות הסופר אופנתיות של המעצבת רונית..