עמוד הבית » רשת ספייסז אאוטלט נפתח בראשל"צ

רשת ספייסז אאוטלט נפתח בראשל"צ

ספייסז, צילום רועי שר
Spices (ספייסז), רשת הקולינריה המובילה בישראל, מוסיפה להתרחב ומשיקה סניף אאוטלט בראשון לציון, במתחם חונים קונים, בהשקעה של כ- 1.2 מיליון שקלים.

הסניף משתרע על פני שטח של כ- 300 מ"ר ומעוצב על פי הקונספט המוכר של הרשת בכל סניפיה בארץ.  אשר מציע  חווית קניה קולינארית של טעמים, ריחות ,חומרי גלם לאפייה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי, כלי אירוח, הגשה ועוד.

צילום רועי שר

לדברי גיא מורג, הבעלים של רשת spices, "אנו שמחים לפתוח סניף אאוטלט של הרשת בראשון לציון ולתת מענה קולינארי ברמה הגבוהה ביותר לתושבי העיר והסביבה. מורג מוסיף כי פתיחת סניף בעיר ראשון לציון עלתה הרבה פעמים לסדר היום של החברה, ואני שמח שמצאנו את המקום המדוייק לפתיחה".

מימין אסף דיי שלישית הגמר מאסטר שף וגיא מורג הבעלים של רשת ספייסז באירוע ההשקה צילום רועי שר

מורג מוסיף, כי הייחודיות של הרשת באה לידי ביטוי בשני אופנים, הראשון הוא היותה רשת המציעה מבחר עצום של מותגים ומוצרים בינלאומיים ומקומיים, שנהגנו לפגוש בחנויות ובשווקים בחו"ל, אולם בימים של אחרי קורונה כשהרבה יעדים עדיין סגורים, ניתן להשיגם אצלינו והייחוד השני הוא שכל עובדי הרשת בעלי ידע ותשוקה לעולם הבישול והאפייה, כך שניתן להיעזר בהם בבחירת המוצרים, לקבל הסבר מקצועי על מהותם, למה מיועד כל מוצר, מה ניתן להכין בעזרתו, עם מה מומלץ לשלב אותו –וכמובן מתכון עם הנחייה לחומרי הגלם הנדרשים.

תמונת אווירה ברשת ספייסז צילום רועי שר

ספייסז Spices  רחוב לישנסקי 9, ראשון לציון (מתחם חונים קונים).

שעות פתיחה:

ראשון עד חמישי 9:00-21:00
שישי 9:00-14:00
שבת: 10:00 – 18:00

נסיינית המערכת: בביקורי בפתיחת החנות,עשיתי סיור וראיתי שהחנות רחבת ידיים מסודרת לפי מחלקות מקצועיות קרי כלי בישול, אפיה, שמתי לב למוצרי כלי אוכל מאינדונזיה ייחודיים רק לרשת. החנות יפה ומושקעת ונעים להתהלך בה והצוות המקצועי שמסתובב בנעימות ועוזר במידת הצורך בחיוך.חלק החשוב ובעל יתרון שהמחירים האטרקטיבים מול המוצרים שהחנות מספקת, מחיר לכל כיס עם הנחות בקולקציות הכי נחשבות בארץ. לסיכום: ניכר שחוויית הקנייה במיטבה אימצתי.

הוספת תגובה

הוספת תגובה