עמוד הבית » מהיום אתם מעצבים את הבית

מהיום אתם מעצבים את הבית

צילום יחצ
ענקית הריהוט המעוצב מפולין הקיימת מזה כ-30 שנה, שתעניק לכם חווית קניה שונה מכל מה שהכרתם עד היום. בעזרת האפליקציות של VOX, תוכלו לעצב את חללי הבית ואת כל הרהיטים בבית, בקלות וללא עזרה של איש מקצוע.

חדשנות הריהוט ב2021 רשת VOX משיקה קולקציה החדשה Creative  ואיתה אפליקציה חדשה לעיצוב הרהיטים מהקולקציה. בבית, בזמנכם החופשי ולטעמכם האישי. כאמור מדובר על אלפיים וחמש מאות פרטי ריהוט לכל חללי הבית. האפליקציה החדשה שהיא טכנולוגיה פורצת דרך, מאפשרות לכם לעצב כל פריט ריהוט שתחפצו לצרכים ומראה לטעמכם.

באילו אפליקציות מדובר?

VOX הייתה ידועה בזכות אפליקציית Vox Box, (מערכת R.V של מציאות מדומה) הנגישה לכל הלקוחות ובחינם, לעיצוב אישי של חדרי הבית. יכולת למקם רהיטים בחללי כל חדר, ובעזרת משקפיי תלת מימד להתרשם איך יראה. עכשיו עם כניסת הקולקציה נוספה אפליקציה נוספת שמצעידה את VOX צעד נוסף קדימה ושמה אותה בראש רשתות הריהוט בישראל.

צילום יחצ
צילום יחצ

איך מעצבים? איך זה עובד

"בוא ניקח לדוגמה ארון בגדים", אומר יאן, הבעלים של הרשת. "תוכלו לבנות ולעצב לבד את ארון הבגדים שלכם שיהיה יוניק וייחודי. להגיע לרמות רזולוציה של כמות המדפים, מיקום גובה מוט התליה, הצבעים. בעצם הכול.

האפליקציה תלווה אתכם בכל שלב. תחילה יש לבחור את גודל הארון, למקם מדפים, מחיצות, אזור תליה, סוג הדלתות, ידיות לדלתות, רגליים לארון, ואפילו אבזרים נוספים כמו תאורה פנימית.

צילום יחצ
צילום יחצ

השלב הבא – הצבע. זה הזמן להתפרע. להחליף לשנות עד לקבלת הצבע המושלם. את הארון, או כל רהיט שתעצבו, ניתן לראות בתלת מימד, ולסובב לכל זווית שתבחרו. התוכנה מונעת ומתריעה על טעויות עיצוב, כמו דלת לא מתאימה, ומאפשרת הפקת כתב כמויות להזמנה מדויקת.

צילום יחצ
צילום יחצ

בסיום תהליך עיצוב הרהיט, ניתן להיכנס לאפליקציה ולמקם את הארון במקומו החדש בחלל החדר. פשוט וקל.

יתרונות הקנייה ב-VOX

היכולת לעצב בעצמכם ולעצמכם.

לייצר פריט ריהוט ייחודי שאין לאף אחד אחר בעולם.

לעצב בזמנכם הפנוי, תוך שיתוף והתייעצות עם בני המשפחה וחברים.

בסוף תהליך העיצוב, להתרשם מהחלל הסופי, עם אפשרות לשנות ולהזיז.

עכשיו אפשר להתקשר ליאן ולהזמין טלפונית. הפריט ישלח עד דלת ביתכם. ואם אתם מסוג האנשים שחייבים לראות בעיניים, לגעת ולמשש, אין בעיה. אתם מוזמנים לחנות בפתח תקווה.

אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר

טלפון :   03-6610033

פתוח 10:00-19:00.

לרכישה ישירה מהאתר http://www.vox.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה