עמוד הבית » שורה של כוכבים בינלאומיים חוגגים בסקי ביניהם: יזמית האופנה קיארה פרני, השחקן והבימאי השחקן והבימאי פול וסלי, דוגמנית העל פרנצ'סקה קנופה ועוד

שורה של כוכבים בינלאומיים חוגגים בסקי ביניהם: יזמית האופנה קיארה פרני, השחקן והבימאי השחקן והבימאי פול וסלי, דוגמנית העל פרנצ'סקה קנופה ועוד

שורת-סלבס-באירוע-אומגה- בשוויץ.צילום: יח"צ אומגה
משיקים שעון יהלומים חדש

מותג שעוני היוקרה אומגה אירח  השבוע  באתר הסקי היוקרתי סנט מוריץ שבשוויץ, שורה מרשימה של כוכבים בינלאומיים אשר נהינו מחווית סקי אחרת, הכוללת: אירוח מפנק, מפגש עם ידידים וגלישה אקסטרימית במהירות מסחררת במזחלת הידועה BOB RUN.

האירוע נערך לרגל השקת שעון חדש של אומגה ואורחי הכבוד שעמדו באתגר ונהינו מכל רגע של דופק מואץ במסלול השלג היו: יזמית האופנה האיטלקית קיארה פרני, השחקן והבימאי פול וסלי, השחקן הספרדי מיגל ברנרדאו ודוגמנית העל פרנצ'סקה קנופה ועוד.   

יצרנית השעונים השוויצרית אומגה, שהיא גם נותנת החסות הרשמית של המשחקים האולימפיים חתמה את האירוע בהישג מרשים וגבוה, כשריינולד אשילמן נשיא אומגה ציין שאף נרשם שיא של מהירות במזחלת בוב ראן לקבוצת הסלבס.

בתום האירוע קיבלו הכוכבים מנשיא אומגה, את השעון החדש, השעון ממשפחת SEAMASTER PLANET OCEAN  שיגיע לישראל במהלך החודש הקרוב ומחיר לצרכן החל מ  75 אלף ₪.

קיארה פרני באירוע אומגה בסיינט מוריץ בשווייץ.
צילום : יח"צ אומגה
פול-ווסלי-באירוע-אומגה-בסיינט-מוריץ צילום: יח"צ אומגה
צילום: יח"צ אומגה