עמוד הבית » שרשרת שם מכסף – מדוע זה הטרנד החדש?

שרשרת שם מכסף – מדוע זה הטרנד החדש?

צילום יחצ
תכשיטים מכסף כבשו מזמן את ישראל, שרשרת שם מכסף הוא טרנד אופנתי שמתפשט במהירות מבית תכשיטי עדלינה. נשים וגברים בוחרים שרשרת כסף, איזה שם יופיע באותיות או שרשרת אות מכסף, מזמינים ומקבלים את השרשרת עד הבית. למה נשים וגברים בוחרים דווקא בשרשרת שם? איך משיגים שרשרת שם שבוחרים? ומה לגבי חריטה אישית על תכשיט?

הלהיט החדש: שרשרת שם מכסף מאפשרת מקוריות ועיצוב אישי

תכשיטים מכסף טהור תמיד היו בחירה פופולארית בקרב נשים וגברים בישראל, האפשרות לרכוש תכשיטים במחירים נוחים ולשדרג את הלוק האישי עם תכשיטים מסוגים שונים ועיצובים מיוחדים.

טרנד אופנתי חדש שהגיע בסערה לישראל הוא שרשרת שם מכסף של תכשיטי עדלינה, שרשרת עם שם של אדם קרוב אליכם: \ שרשרת עם שם של ילד/ה למשל לחגיגת בת מצווה או בר מצווה, שרשרת עם שם הגבר או האישה, שרשרת עם שם הורה, שם של סבא/סבתא ואפילו שרשרת עם מסר קצר או שם שלכן כחלק מלוק אישי חדש אותו אתם תבחרו.

שרשרת שם מכסף מאפשרת למי שרוכש אותה שליטה במקוריות ואפשרות לעיצוב אישי, על אף הביקוש הרב לתכשיטי כסף מכל הסוגים, גברים ונשים מחפשים גם את היכולת לשדרג את עצמם או הקרובים אליהם עם הפתעה מקורית או מתנה ייחודית.

שרשרת מכסף מגיעה במספר עיצובים, כדי את לתת את הפיניש האחרון שיהפוך את השרשרת לייחודית רק לכן או לכם, בוחרים את המילה שתופיע על השרשרת ויוצרים תכשיט אישי מכסף.

Adelina הקימו מסורת של תכשיטים הפועלת בישראל כבר כמעט 60 שנה, חלק ממפעל החיים של עדלינה הוא עדכון והתאמה לתקופות וטרדנים ומלבד שיטות עבודה חדשניות ומגוון רחב של עיצובים אישיים, עיצובים מכל העולם וכן תכשיטים בעיצוב אישי וחריטה – כיום ניתן לבחור ולרכוש בקלות תכשיטים אונליין.

צילום יחצ

איך יוצרים שרשרת שם מכסף? Adelina  תכשיטים עם הדרך הפשוטה ביותר!

בעבר כדי להשיג שרשרת עם שם הייתם צריכים להגיע לחנות התכשיטים, להזמין את השרשרת ולעיתים אף לחזור פעם נוספת כדי לאסוף את התכשיט האישי שהזמנתם, בעידן הנוכחי ולמרות השיטות החדשות והמהירות ואפשרויות המשלוח, לא צריך להגיע יותר לחנות כדי להזמין תכשיטים.

שרשרת שם בעיצוב אישי מתאפשרת בקלות, כיום ניתן להזמין את שרשרת שם או כל תכשיטי כסף אותם אתם בוחרים, באמצעות הזמנה פשוטה ומהירה דרך האתר.

כדי ליצור שרשרת כסף עם שם בוחרים את העיצוב המיוחד של השרשרת, בוחנים את תמונות השרשרת ואיך האותיות נראות, בוחרים את האותיות הרצויות להרכבת השם, בוחרים את הגופן שיופיעו בשרשרת ליצירת שם, מסמנים את המידה הרצויה לפי מדריך מידות, רוכשים ומקבלים את השרשרת אל הבית ללא צורך להתאמץ ואפילו ללא צורך לקום מהספה.

אחרי שקיבלתן את השרשרת תוכלו להפתיע את האדם הקרוב, אם בחרתן שרשרת לעצמכן פשוט תענדו את השרשת ותשדרגו את המראה שלכן.

שרשרת אות מכסף

אופציה נוספת לשרשרת שם היא שרשרת אות מכסף, הרעיון הוא זהה לשרשרת שם אך כאן ההתמקדות באות אחת עיקרית.

גברים ונשים בוחרים באות אחת על שרשרת כדי לייצג מסר מרומז לשמם או שם של אדם קרוב.

בדומה לשרשרת השם גם בשרשרת אות ניתן לבחור את האות הרצויה, גופן, מידה ופשוט להזמין שרשרת איכותית בעיצוב אישי ישירות לכתובת המגורים.

תכשיטי כסף עם חריטה אישית

שרשרת שם מכסף, הטרנד החדש שמשגע את הישראלים, אינה לבד בקטגוריה תכשיטים בעיצוב אישי ותכשיטי  Adelina מאפשרים לכן ולכם אופציות נוספות לבחירת תכשיטים מקוריים באמצעות חריטה על טבעת או חריטה על צמיד.

טבעות הן מתנה לאישה ולגבר כבר מאות ואלפי שנים, כיום לא צריך להתאמץ או לחפש יותר מדי, כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הטבעת עליה ניתן לחרוט ועל גבי הטבעת לחרוט אות או שם קצר.

אם אתן מעוניינות בטבעת זוגית תוכלי לחשוב על רעיון מקורי ולבחור במתנה זוגית מסוג טבעת חריטה כפולה, האות הראשונה של השם שלך והאות הראשונה של השם שלו למתנה זוגית ארוכת טווח.

אפשרות נוספת היא חריטה על צמיד, בוחרים צמיד כסף ועליו את שם האדם לו מוענקת המתנה, שם של אדם קרוב לכן או לכם, מסר קצר או אפילו שמכן כחלק מלוק חדש.

*הכתבה נכתבה על ידי מחלקת התוכן של חברת ניהול מוניטין.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה