עמוד הבית » תצוגת אופנה בוגרי שנקר 2022

תצוגת אופנה בוגרי שנקר 2022

מעצבת: אראל חרזי, צילום: רפי דלויה
תצוגת גמר בוגרי 2022 של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בהובלתו של ראש המחלקה אילן בז׳ה ובהפקתו של מוטי רייף ,בחסות קסטרו התקיים באקספו,שלמור שטרוזמן הנחתה את הערב לצד הופעה חיה של הרכב האינדי- פופ Garden City Movement עם מוזיקה מקורית שנכתבה עבור התצוגה.

כמידי שנה, עולם התעשייה מחכים לראות את בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בעיצובים המיוחדים אל מול ההשראות וההשפעות של חיינו הבא לידי ביטוי בעיצוב הבגד. הקולקציות של הבוגרים זוכים לשבחי המבקרים ותעשיית האופנה הבינלאומית. עבודות הגמר של בוגרי המחלקה מעלות על סדר היום סוגיות חברתיות לצד אמירה ביקורתית ואוונגרד עיצובי המשקף את רוח התקופה שאנו חווים.

הקולקציות השנה הן בסימן תודעה אנושית גלובלית, כגון: מתחים בין גוף ונפש, חירות ומיניות, מציאות אל מול פנטזיה, המתח בין המסורתי לעכשווי ועוד. לאחר ארבע שנות לימוד, 31 סטודנטים.ות הציגו את קולקציות הגמר שלהם. אקורד הסיום של מסע מרתק שאחריו הם יצאו לעולם האופנה המשתנה בו יסללו את דרכם האינדיבידואלית לעולם החופשי, תוך התייחסות למהלכים המתרחשים בזירה הטכנולוגית, החברתית, הגיאוגרפית והעיצובית.

לדברי שיזף רפאלי נשיא מכללת שנקר: " התלמידים.ות מסיימים 4 שנים של עבודה קשה המלאה בכישרון והשקעה. זהו ערב השיא של סטייל וסגנון. סגנון ואופנה הם שיטות הביטוי הנראות וסגנון אופנה הינו ביטוי לזהות, השתייכות ולקיימות".

בנוסף, הוסיף אילן ב'זה ראש מחלקת אופנה: " זהו מחזור בוגרים מיוחד עבורי שזכיתי ללמד 4 שנים ברציפות, מערך הלימודים וההתנסות מעשית ועיונית מגוונת עד ערב זה. היום קוטפים את פירות העשייה והופכים למעצבי אופנה בעלי השפעה בארץ ובעולם. המחלקה ממשיכה להיות חוד החנית מול העולם ואנו ממשיכים להגיע להישגים עולמיים".

בית הספר שנקר

שנקר כיום מוצבת במקום ה-6 בין המוסדות האקדמיים המובילים בעולם לעיצוב אופנה בדירוג של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion לשנת 2017. בחירתה לאחת מהמחלקות הטובות בעולם של המגזין BoF לשנת 2019, ובחירתה בין עשרת המחלקות המשפיעות ביותר בעולם האופנה העולמי של המגזין Forbes  לשנת 2021.

מעצבת: אליענה פריימן, צילום: רפי דלויה
מעצבת: בסיה מישל גרוסמן, צילום: רפי דלויה
מעצב: גל יוסף, צילום: רפי דלויה
מעצב: ליאור וינברג, צילום: רפי דלויה

 

מעצבת ליהי גלפנד, צילום: רפי דלויה

 

מעצבת עמית פפה, צילום: רפי דלויה

 

מעצבת שירז סרברניק, צילום: רפי דלויה
מעצבת לי דדון, צילום: רפי דלויה

קולקציית הגמר עוסקת בזהות האישית והשפעה על הקיימות ושמירה על עולם הטבע שאנו חיים כאן, העיצובים בקווים ישרים, והמון שכבות של בגדים, האמירה של נוכחות, תכלית, סדר לצד אלגנטיות.

את התצוגה ליווי חברי Garden City Movement, הרכב האינדי פופ – אלקטרוני הבין לאומי הממונה שלושה מוזיקאים: יואב סער, רועי אביטל ויוני שרוני.

תאהבו אופנה !

הוספת תגובה

הוספת תגובה