עמוד הבית » תצוגת אופנה "PINK PARTY" למודעות בדיקת סרטן שד

תצוגת אופנה "PINK PARTY" למודעות בדיקת סרטן שד

מבט על, צילום: נעמה משיח כהן
אתמול, התקיימה תצוגת האופנה "PINK PARTY". בקניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם היזמית והמרצה יאנה דרום ועמותת גמאני- העמותה הישראלית לסרטנים נשיים.

מטרת האירוע היא להעלות מודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת לסרטן השד ולתמוך בנשים המתמודדות עם המחלה. זוהי השנה החמישית ברציפות שהאירוע מתקיים. 15 נשים בגילאי 30-60, חלקן מחלימות וחלקן בטיפולים, צעדו על המסלול כדי לייצג את המאבק נגד המחלה. השנה הן נלחמות גם עם הקשיים הנלווים למלחמה בעזה.

לאחר הטבח הנורא,ה7 באוקטובר, הנשים שצועדות נלחמות פעמיים, עם המחלה ועם הקושי של המלחמה. כל אחת מהנשים צעדה על המסלול, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת. הנשים הללו צעדו כאשר הן לבושות בבגדים של חברת האופנה רנואר עם קולקציית אביב 2024 וכן, בבגדי הים של חברת האופנה "YANA FASHION".

יאנה דרום, צילום: אור גפן

>>>בלעדי: אוטובוס התכשיטים של פאולה 

יאירה גוטמן, צילום: אור גפן

 

סיון סקאלי, צילום: אור גפן

 

קרינה אנגל, צילום: אור גפן

 

תום חיימוב, צילום: אור גפן

 

האירוע אורגן על ידי יאנה דרום, יזמית שחלתה בסרטן בגיל 28, בשיתוף עם עמותת גמאני. יאנה דרום עצמה הנחתה את התצוגה.  גילי כהן ביימה והפיקה את האירוע, ו-Vintage Original תרמו משקפי שמש לצועדות. מדובר באירוע מרגש ומשמעותי שמשלב אופנה ואמנות כדי להעצים נשים מתמודדות ולהעלות מודעות חשוב.