עמוד הבית » אבוקדו בשל, חלב בטעם פיסטוק פתי בר תותים, חגיגת חטיפים, גבינה טבעונית, חלוה עם אגוזי לוז

אבוקדו בשל, חלב בטעם פיסטוק פתי בר תותים, חגיגת חטיפים, גבינה טבעונית, חלוה עם אגוזי לוז

אבוקדו מוכן לאכילה של חקלאי גרנות, צילום: אחיקם חיים
מוצרים חדשים על המדף לתקופה החורף 2022

אבוקדו בשל ומוכן לאכילה

האבוקדו הבשל של חברת גרנות, מוכן לצריכה באופן מיידי מזמן הרכישה, ישווק באריזת קופסא מעוצבת, בה ייארזו 2-3 יחידות אבוקדו, על פי הזן והעונה. בשלב הראשון ישווק אבוקדו מזן אטינגר, הפותח את עונת האבוקדו בארץ הנחשב לזן מובחר וטעים לאחר מכן ישווקו זני אבוקדו נוספים בהם פוארטה, ארדיט ועוד.  אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי.

צילום: אחיקם חיים

נסיין המערכת: ראשית רעיון נפלא, שנית המוצר ארוז בקפדנות בתוך קופסא ואין צורך להמתין שיבשיל לפחות שבוע ולעיתים שוכחים את האבוקדו ואז זורקים לפח, כאן קונים ואוכלים פשוט נהדר. ניתן לקחת לכל מקום, לעבודה, טיולים והכי חשוב טעים.

חלב בטעם פיסטוק

יטבתה במהדורה ירוקה של משקה חלב עשיר ומפנק בטעם פיסטוק. מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה משקה חלב בטעם פיסטוק שמצטרף לקטגוריית משקאות החלב המפנקים. יטבתה מתחברת לטרנד הפיסטוק ומשיקים מהדורה ירוקה וייחודית של משקה מפנק ועשיר, בטעם מרענן שמתאים לעונה החורפית.

משקה פיסטוק, צילום: סטודיו שטראוס

משקל: בקבוק ליטר משפחתי, בקבוק אישי 350 מ"ל

כשרות: רובין,זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: עצם העובדה שהמשקה בצבע ירוק, עושה טוב לעיניים , מרענן, הטעם עדין קסום ולאוהבי הפיסטוק.

פתי בר תותים

לקראת החורף, משיקה אסם טעם החדש, פתיבר פינוקים בטעם תותים בשמנת, שילוב נהדר בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים בטעם תות לקרם מפנק בטעם שמנת.

טעם התות הוא אחד הטעמים האהובים ברחבי העולם במיוחד בחורף, והשילוב של שמנת ותותים הוא שילוב קלאסי להכנת קינוחים ולנשנושים בכל בית. השילוב המושלם של שניהם מגיע כעת בתור עוגיות מפנקות ומתאים עבור ילדים ומבוגרים כאחד. פתי בר פינוקים תותים בשמנת נהדר לאכילה במגוון הזדמנויות צריכה: להתחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב.

פתיבר פינוקים תותים ושמנת צילום: סטודיו אסם

נסיינית מערכת: אהבתי את הסדרה של הפתי בר ועכשיו הפינלה עם תות, מושלם לרגעים מנחמים עם תה צמחים, אהבתי.

חגיגת חטיפים למונדיאל

אירוע הכדורגל הגדול בעולם  מונדיאל 2022 בקטאר בעיצומו.חברת אסם, יוצאת במגוון מהדורות מיוחדות של חטיפים לנשנוש בימי החורף ולצפייה חברתית במשחקים בשילוב חטיפים אהובים. בין החטיפים שיעלו למדפים בחודש נובמבר יהיו אפרופו, בייגלה שטוחים ובמבה בטעמים חדשים ומוצר חדש בסדרת ה-MIX.
במבה במילוי קרם בטעם בראוניז: המותג האהוב והחזק ביותר בקטגוריית החטיפים, במבה, מקבל שחקן חיזוק עם מהדורה מוגבלת של מילוי קרם בטעם בראוניז. קרם הבראוניז בטעם שוקולדי.
בייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל: סדרת חטיפים חדשים בתיבול ביסלי בצל במהדורה מוגבלת, בייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל. ביסלי בצל האייקוני הוא מהטעמים האהובים והפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי, ומתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים  טעם הביסלי בצל והעוצמתי עם הצורות והמרקמים האהובים של בייגלה שטוחים ואפרופו. האפרופו ובייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל מספקים חווית אכילה חברתית אידאלית במשחקי המונדיאל ובכל הזדמנות אחרת.
במבה ביסלי ברביקיו מיקס: טרנד חטיפי ה-MIX  ,2022 מיקס חדש במהדורה מוגבלת של במבה עם ביסלי ברביקיו. המיקס החדש מביא לצרכנים שילוב טעמים מעניין של הבמבה הקלאסית יחד עם טעמי הברביקיו של הביסלי באריזה אחת כמו גם שילוב מרקמים שיוצר חווית אכילה מהנה.
במבה במילוי קרם בטעם בראוניז: תכולה: 60 גרם ו-150 גרם, כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות.
בייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל: תכולה: 300 גרם, כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית יוקנעם.
אפרופו בטעם ביסלי בצל: תכולה: 50 גרם כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית ירושלים ובהשגחת הרבנות המקומית שדרות.
במבה ביסלי ברביקיו מיקס: תכולה: 80 גרם. כשרות: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת.
אלו אשר יזמינו מארז ממגוון חטיפי אסם המוגדלים (150 גרם ומעלה) דרך אפליקציות המרקט השונות (וולט מרקט, יאנגו, וקוויק) יקבלו הטבה לקניית פיצה משפחתית של דומינוס ב-29.90 ₪. בנוסף, תתקבל ההזמנה במארז מעוצב שהופך לקערת הגשה של חטיפים, לצפייה מושלמת.

חגיגת חטיפים – מונדיאל צילום: סטודיו אסם

גבינה טבעונית בסגנון חלומי 

גבינה טבעונית בפיתוח חדשני: בסגנון חלומי. הגבינה הטבעונית החדשה טעימה להפליא, עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעונית, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, נהדרת כתוספת לכריך או לסרט – מטוגנת, צלויה או קרה. החלומי הטבעונית של משומשו מכילה סידן וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה. הגבינה תשווק באריזת נוחות של 250 גרם המכילה שתי פרוסות בעובי המתאים בדיוק לטיגון מושלם. מומלץ לטגן במחבת ולהגיש בסלט, כריכים וכתוספת נפלאה למנה עיקרית. לדברי מנהלי המותג, בכוונת החברה להשיק בקרוב מוצרים נוספים בקטגוריות חדשות, בהם תחליפי דגים ונקניקים.

גבינת חלומי טבעונית של משומשו, צילום: אביב קרוט

נסיינית המערכת: הגבינה מזכירה את גבינת החלומי רק שהיא טבעונית, לאנשים שרוצים ללכת על בריא יותר, אני הקפצתי את הגבינה והנחתי על  סלט, לחם מחמצת וטחינה לצד כוס יין אדום. אני מרוצה.

חלווה עם אגוזי לוז

חברת אחוה, יצרנית החלוה והטחינה המובילה בישראל, מוצר חדש ומפתיע: חלוה עם אגוזי לוז! חלוה נפלאה בטעם עשיר של אגוזי לוז, נימוחה בפה, עשירה בסיבים תזונתיים ועם אחוז גבוה של חלבון – 10% ל-100 גרם. מקור הטעם העשיר של החלוה באגוזי הלוז ובשומשום האיכותי ממנו מופקת הטחינה הגולמית המשובחת של אחוה, המשמשת כרכיב מרכזי במוצר.

חלוה עם אגוזי לוז חברת אחוה צילום: יעל האן

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות

נסיינית המערכת: השימוש שלי בחלוה בפרט בימים קרירים, שאני אופה רולדות קראנצים משמרים, אני במילית שמה חלוה והאפקט שזה נותן לקראנץ טעם גן עדן. תנסו, תכינו בצק שמרים תפתחו אותו למרוח שוקולד מה שאתם אוהבים ולפורר חלוה, השוקולד באפיה לא נמס נספג דרך החלוה והטען משובח. אפיה נעימה.