עמוד הבית » קפסולות ניטרליות פחמנית, סדרת גבינות פטה,פיסטוק עם פצפוצי שוקולד לבן,

קפסולות ניטרליות פחמנית, סדרת גבינות פטה,פיסטוק עם פצפוצי שוקולד לבן,

צילום: סטודיו שטראוס

קפסולות קפה של לוואצה 

קפסולות האלומיניום החדשות תואמות למכונות מקוריות של Nespresso* בשישה טעמים:Qualità Oro, Qualità Rossa, Crema e Gusto Classico, Crema e Gusto Ricco, Crema e Gusto Forte, Dek,  המציעות טעם של מצוינות באספרסו עם השפעה אפסית של   CO2**. הקפסולות אלומיניום חדשות, התואמות למכונות Nespresso מקוריות ומוקדשות לתערובות האייקוניות, המבטאות את ההיסטוריה והמומחיות של חברת לוואצה בתערובות קפה.הן בעלות נייטרליות פחמנית. אפס השפעת פחמן דו-חמצני.

הקפסולות החדשות מציעות שש תערובות אייקוניות:

  • Qualità Oro: אלגנטי, בעל ארומה פירותית ופרחונית. הערביקות הטובות ביותר ממרכז ודרום אמריקה, נבחרו, עורבבו ונקלו לשלמות. התוצאה היא סימפוניה של פולי קפה ערביקה משובחים ביותר ומועשרים בתווים פירותיים ופרחוניים.
  • Qualità Rossa: אספרסו מאוזן בעל גוף מלא, עם טעם נלווה של פירות יבשים. לגימה של שמחה איטלקית, קפסולה המסמלת את אורח החיים האיטלקי.פשוט הניחו את השפתיים שלכם על הספל. הרגישו את ההנאה וכיצד העולם מחייך אליכם.
  • Crema e Gusto Classico: קפה קרמי מועשר ברמזים של שוקולד מריר, עץ ותבלינים. מושלם להתחיל איתו את היום, Crema e Gusto מבטיח את האיזון בין התכרבלות לנחישות. התחלתם את היום, סיפקתם את החושים ואתם מוכנים לצאת לדרך.
  • Crema e Gusto Ricco: שילוב עז של רמיזות שוקולד, עץ ואגוזים. נולד להעשיר את האיזון ומתהדר בחיבור המושלם בין מתיקות ועוצמה. טעמו את הקרמיות שלו, וגלו כמה מהנה עשוי להיות היום שלכם.
  • Crema e Gusto Forte: תערובת אינטנסיבית במיוחד עם תווים חזקים של קקאו ועץ, המשאירים טעם קל של טבק בסוף כל לגימה. הטעם החזק נותן טוויסט מידי וקריאת השכמה. בדיוק כמו הארומה הזורמת מתוך נגיעות הטעם העוצמתי שבקלייה הכהה.
  • Dek: עגול ומאוזן היטב, עם רמזים של פירות יבשים וטעם קל של שוקולד. התערובת נטולת הקפאין, מיוצרת בתהליך טבעי, היא האיזון המושלם בין רכות לעוצמה והיא מעורבבת באומנות כדי להעניק חוויה מהנה שלא ניתן לטעות בה.
קפסולות לוואצה. צילום: לוואצה

 

מחיר :  19,90 ₪  לקופסה של 10 קפסולות

מחיר מבצע להשקה: 49,90 ₪ ל-3 קופסאות

להשיג ברשתות השיווק השונות  ברחבי הארץ

נסייין מערכת: פתחתי את האריזה הנחתי קפסולה הקלאסית  במכונה והריח התחיל למכר אותי משם הבנתי את הטריות של הקפה. הטעם נפלא ארומתי בסיום הקפה הטעם נשאר בחך.בנוסף חשיבה נכונה ליצר קופסולה ללא חמצן דו חמצני, שמירה על בני אדם ובריאותם. אהבתי מאוד.

סדרת גבינות פטה בתוספת תבלינים 

יורו מחלבות אירופה מייבאת מוצרים חדשים היישר ממדינות המקור, במחיר אטרקטיבי ושווה לכל כיס. היישר מיוון, מציגה החברה סדרת מוצרים חדשה המבוססת על טרנד הטיק טוק המציג שימוש חדש בגבינת פטה – הקרמה בתנור.סדרת גבינות פטה לאפייה בגריל ובתנור בתוספת תבלינים לגיוון הטעמים.

הסדרה החדשה כוללת 3 מארזי גבינות ותיבולים:

  • גבינת פטה עם צ'ילי ופפריקה
  • גבינת פטה עם עשבי תיבול ים תיכוניים
  • גבינת פטה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום

המארזים כוללים גבינת פטה 24% עשויה חלב עיזים וכבשים, במגשית אישית להכנסה לתנור, ארוזה בוואקום ולצידה שקית התבלינים. אופן ההכנה: מוציאים את הגבינה משקית הוואקום, מניחים במגשית, מפזרים מעל את שקית התבלינים ואופים בתנור כ-15 דק'. ניתן גם להכניס למיקרוגל (בכלי מתאים) לכ-2 דק'.

סדרת גבינות פטה לתנור מבית ויליפוד. צילום: סטודיו SAY

מחיר לצרכן לפי אפליקציית השוואת המחירים CHP: (לתאריך 4.12.22, באזור תל אביב-יפו): 15.90 ₪.משקל כולל : 153 גרם.

להשיג ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: חייבת לציין שהרעיון פשוט נפלא, ארוחת ערב קלילה מהירה וטעימה, חברים מפתיעים ומגיעים ויש מה לנשנש עם לחם כוסמין, לחם כפרי לצד תה צמחים.מרקם הגבינות נפלא התחברתי לבזיליקום. מוצר מוצלח!

פיסטוק עם פצפוצי שוקולד לבן 

דנונה, מותג היוגורט מבית שטראוס, משיק יוגורט בטעם פיסטוק עם פצפוצי אורז מצופים בשוקולד לבן. מדובר במהדורה מיוחדת שתרענן לנו את מדף היוגורטים. דנונה קראנצ' החדש בטעם פיסטוק עם פצפוצי שוקולד לבן מצטרף לטרנד הפיסטוק שהשתלט על המדף בכל התחומים, הוא מרענן, מפנק, טעים וקליל.

משקל: יוגורט – 155 גרם, תוסף – 18 גרם.

אלרגנים: מכיל: חלב. עלול להכיל: בוטנים, אגוזים (שקד, לוז, קשיו, מלך, פיסטוק, פקאן), ביצים, סויה, שומשום.

כשרות: רובין, זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: דנונה מוצר בריא לגוף ומגן מפני חיידקים, חדשנות בטעם הינו הפיסטוק, טעמו מעניין לאוהבי הפיסטוקים.