עמוד הבית » אבקת pH SPORT המסייע לשיקום פעילות ספורט

אבקת pH SPORT המסייע לשיקום פעילות ספורט

אמורפיקל - ספורט,צילום: אפרת אשל

הריצה כבר הפכה מזמן לאחד מענפי הספורט הפופולאריים בקרב הישראלים. מדובר בכ- 45% מהבוגרים בישראל  שאימצו לעצמם שיגרה קבועה של ריצה, מתוך רצון לשמור על הבריאות פיזית וגם מנטלית. בקרוב תתחיל עונת המרתונים ורבים מהרצים הישראלים, נמצאים כעת בשיא האימונים לקראת ריצת המרתון שנחשבת לאירוע שיא בעולמם של הרצים.

רוב רצי המרתון אינם אצנים מקצועיים אלא כאלה שמתמידים בשגרת ספורט וסימנו לעצמם את ריצת המרתון כאתגר גדול ומשמעותי שיש להתכונן אליו מספר חודשים מראש, להביא את הגוף למסוגלות הנדרשת, תוך הקפדה על תוכנית אימונים, תזונה מותאמת ושעות שינה מספיקות,  כשהעומדים באתגר זוכים לכבוד והערכה.

אבקת pH SPORT  פותחה בטכנולוגיה היברידית שמאפשרת זמינות גבוהה של מינרלים המאיצה את זמן ההתאוששות אחרי אימון, וגם שיקום של רקמות שריר ועצם, הנפגעות בזמן הפעילות וסובלות מתהליך דלקתי. הטכנולוגיה יודעת להתגבר על תהליכי הדלקת ולאפשר התאוששות מואצת, ולהכין את הגוף לאימון הבא. אחרי כל אימון מתרחשים בגוף קרעים מיקרוסקופיים, היוצרים תהליך דלקתי. עד היום לא היה שום מכניזם המאפשר הגעה ישירות למקומות הבעייתיים בגוף ושיקומם, ולא היה מנגנון שיכול לחקות את מנגנון הגוף ביכולת להגיע למקומות הדורשים שיקום. נטילה של אבקת pH ספורט לפני אימון מביאה לשיפור ביצועים, ואחרי אימון מזרזת את ההתאוששות.

חברת אמורפיקל אשר פיתחה ומייצרת את pH SPORT , פרסמה מספר מחקרים התומכים במנגנון הייחודי שפיתחה, ולאחרונה גם פורסם מחקר שהוכיח בצורה מובהקת יתרון בנטילה של pH SPORT , בקרב ספורטאיות. המחקר בוצע על ידי ד"ר איציק ויינשטיין מהפקולטה למדעי התזונה במכללת תל חי. התמיכה המדעית מבססת את מאות עדויות הספורטאים שכבר הוכיחו שיקום מהיר והחלמה מפציעות, התאוששות מהירה מאימונים ושיפור ביצועים.

צילום: אפרת אשל

 טכנולוגיה פורצת דרך ובשורה לספורטאים

חברת אמורפיקל סייעה לעשרות רצים מהדרג הבכיר להחלים מפציעות והשימוש באבקת pH SPORT קיצר לכולם את זמן ההחלמה והם חזרו לפעילות מוקדם יותר מהמתוכנן.

פריצת הדרך של אמורפיקל מתבססת על התגלית הטמונה במנגנון הבנייה וההתחדשות של שריון הסרטן הכחול. הסרטן הכחול יכול לחדש את שריונו תוך שלושה ימים בלבד מהרגע שהוא משיל אותו, זו יכולת בניית התאים המהירה ביותר בטבע. לאחר שנים של מחקר, הצליחו צוותי המחקר והפיתוח לחקות את המנגנון של הסרטן הכחול, ולייצרו במעבדה, לנטילה עבור בני אדם. תחום זה במדע נקרא ביומימטיקה (חיקוי של הטבע). הפיתוח אינו עושה שימוש ברכיבים מן החי ומוגן בכ-130 פטנטים רשומים. לחברה מוצרים נוספים המעניקים פתרונות למצבים רפואיים שונים: אוסטאופורוזיס, מחלות מעי דלקתיות, דלקות מפרקים, כאבי ברכיים ומצבים דלקתיים נוספים.

ניתן להשיג את pH SPORT  ברשתות הפארם , בבתי מרקחת נבחרים ובאתר החברה. המוצר מוצע במחיר מומלץ של 199 ₪ לאריזה המכילה  60 אריזות אישיות, 250 מ”ג אבקה בכל אחת. המוצר כשר פרווה כשרות בד"צ, בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה.

 

נסיינית המערכת: אני מתעמלת שנים ובזמן האחרון יש לי כאב בירך. החברה יצרה עימי קשר טלפוני תחקרה אותי לגבי הכאב לבדוק האם המוצר ייתן לי מענה אפקטיבי לבעיה. ולפי השיחה הבנתי שכדאי לי להתנסות במוצר. קיבלתי הוראות לטיפול: לשים מתחת ללשון את האבקה 4 שקיות ליום ולאחר שבוע הרגשתי הקלה בכאב על פי הוראות החברה מומלץ להמשיך לקחת חודש ימים. בריאות לכולנו.