עמוד הבית » סדרת השוקולדים CRUSH, סדרת ממרחי שוקולד, אפרופו בטעם גבינה, פינוק משפחתי

סדרת השוקולדים CRUSH, סדרת ממרחי שוקולד, אפרופו בטעם גבינה, פינוק משפחתי

מארזי פרלינים וטראפלס חדשים מבית ויליפוד. צילום: סטודיו SAY

סדרת השוקולדים CRUSH –  טראפלס ופרלינים יוקרתיים

חברת ויליפוד ממשיכה לחדש ולייבא לצרכן הישראלי אלטרנטיבות מוזלות למותגי המזון המובילים המעלים מחירים. לאחר שהביאה אל מדפי החטיפים המתוקים חטיפי שוקולד פרימיום תחת סדרת CRUSH, הכוללת קוביות שוקולד מריר וחלב במילוי בטעמי פירות, מרחיבה החברה את הסדרה עם מארזים יוקרתיים של פרלינים וטראפלס במיוחד לקראת חג הפורים.

מיקס פרלינים הכולל:

שוקולד חלב במילוי קרם קוקוס, שוקולד חלב במילוי קרם ג'אנדויה, שוקולד רובי במילוי קרם בטעם וניל,שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז.המארז מגיע במשקל 176 גר' וכולל 16 יחידות.

מחיר לצרכן: 32.90 ש"ח ( על פי אפליקציית השוואת מחירים CHP באזור תל אביב, בתאריך 20.2.23).

מארז טראפלס הכולל 3 טעמים:

שוקולד חלב במילוי קרם אגוזים, שוקולד מריר במילוי קרם אגוזים, שוקולד לבן במילוי קרם אגוזים.המארז מגיע במשקל 225 גר' וכולל 15 יחידות

מחיר לצרכן: 32.90 ש"ח (על פי אפליקציית השוואת מחירים CHP באזור תל אביב, בתאריך 20.2.23).

נסיינית המערכת: שוקולד טעם החיים, פרלינים התשוקה של החיים אי אפשר לסרב לטעום ולנגוס. מתאים לכל אירוע, מסיבה חגים. מבחינתי מושלם.

סדרת ממרחי שוקולד אגוזי לוז ו- Gianduja

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים ממדינות המקור בטעם מנצח ובמחיר מנצח, משיקה סדרה חדשה של ממרחים מתוקים, על בסיס קקאו , אגוזי לוז ו- Gianduja – תערובת הומוגנית איטלקית מסורתית המשלבת שוקולד ו-30% ממרח אגוזי לוז. הסדרה החדשה כוללת 5 ממרחים שיימכרו תחת המותג Pernigotti – מותג איטלקי ותיק ומוערך מאז 1860.

סדרת ממרחי שוקולד ואגוזי לוז מבית ויליפוד. צילום: סטודיו SAY

טעמי הסדרה:

ממרח אגוזי לוז וקקאו ,ממרח אגוזי לוז וקקאו קראנץ', ממרח שוקולד ג'יאנדויה, ממרח שוקולד ג'יאנדויה ואגוזים, ממרח שוקולד ג'יאנדויה כהה

משקל צנצנת: 350 גרם

מחיר: 15.90-17.90 ₪, להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: מי לא אוהב ממרח שוקולד טעים עסיסי מפנק ומנחם. הקלאסיקה לרוב מנצחת וכך עם הממרחים. אהבתי.

אפרופו בטעם גבינה

אסם, יוצאת במהדורה מיוחדת של אחד החטיפים הוותיקים במרקם ובצורה המוכרים ובטעם גבינה מעולה (פרווה). אפרופו בטעם גבינה מעניק חוויה סנסורית כיפית, טעימה ומעניינת באמצעות שילוב טעם האפרופו עם טעם הגבינה אשר משתלבים מעולה גם בטבילה במטבלים שונים. אפרופו הוא חטיף תירס קליל בצורת קונוס, עם שפיץ צורני, מרקם פריך וטעמים מעודנים. חוויית האכילה הפופולארית ביותר של אפרופו הקלאסי היא נשנוש לצד מטבלים שונים כמו גוואקמולי, סלסת עגבניות , גבינה ועוד.

אפרופו בטעם גבינה, צילום: סטודיו אסם

הידעת? מקור השם אפרופו הוא מהמילה הצרפתית à propos ופירושו הוא "דרך אגב". לאורך השנים הושקו טעמים שונים ומגוונים של אפרופו, ביניהם צרפתי, תאילנדי, ספרדי, איטלקי, קלאסי, ים תיכוני, שוקולד, גבינה ועוד.

מגיע באריזת 50 גרם, כשרות: פרווה, בד"ץ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

נסיינית המערכת: קלאסה במיטבה תמיד מנצחת.טעים.

פינוק יוצרים עם המשפחה 

מותג "פינוק" מזמין אתכם לזמן משפחה איכותי במיוחד, הכולל יצירה מהנה המפתחת את הדמיון ואת היכולת המוטורית של הילדים.

הפעילות הינה ידידותית לסביבה ומאפשרת מיחזור בקבוקי פינוק שנגמרו לטובת יצירה של דבר מה חדש וייחודי ובכך מעוררת מודעות ומעודדת את הדור הצעיר ליצור ולחדש במקום לזרוק.

הפעילות תלווה במהדורה גרפית מיוחדת של מוצרי פינוק האהובים והמוכרים לילדים. האריזות יגיעו עם דבק מיוחד להסרה קלה ומהירה של השרוול, ועם QR שניתן לסרוק ולהגיע לסרטוני הדרכה לעבודות יצירה (DIY) עם בקבוקי פינוק הריקים.

צילום: יחצ