עמוד הבית » "אהבה חדשה", "חתונה במבט ראשון" ואפליקציית היכרויות- מה משותף ואיך לעבור את זה בשלום ובזוגיות?

"אהבה חדשה", "חתונה במבט ראשון" ואפליקציית היכרויות- מה משותף ואיך לעבור את זה בשלום ובזוגיות?

צילום: pixabay
כצופה אדוקה בריאליטי על אהבה ושידוכים, כמי שחווה בעצמי "טינדר" ובעבר הלא רחוק ידעתי מערכות זוגיות רציניות וארוכות... מנסה להבין את סוד המשיכה הזוגית והצלחת קשר זוגי לאורך זמן. אשתף אתכם גם בטיפ נהדר שעובד. איך לבחור? מה נכון לי? שאלות רבות שצפות ומציפות רובד שלם של נשים וגברים שמחפשים באמת אהבה.

צורך עז לקשר זוגי- שמאפיין כה הרבה אנשים- ועם זאת- משהו לא עובד! הרוב רוצים את אותו הדבר ולא קורה דבר. לא אחת שומעת סיפורים על גברים שנעלמים אחרי מפגש אחד או שניים ללא הסבר, נשים הפכו לציידות ומחנכות גברים לקבל ולהשיג מבלי להתאמץ, הכמיהה למערכת זוגית ובו זמנית תקיעות באזור הנוחות שלא מאפשרת שינוי. ואלו שנכנסים לאפליקציות רק כדי לשחק, לשכוח מערכת קודמת או ממקום של חוסר פניות רגשית. אז אולי נשאל בטרם אנו ניגשים לחפש זוגיות- האם אנו באמת רוצים זוגיות? או שפשוט פוחדים להיות לבד? מה הגבולות שאנו יכולים להרחיב ולשנות בחיינו למען זוגיות? מרחק נסיעה? להסכים להכניס גבר לחיי, לביתי, לאינטימיות שלי, לפנות לו מקום בארון בגדים? לחשוב מה עושה לו טוב ולא לי בלבד… זוגיות היא אמנות הפשרה ואם לא בא לנו להתפשר? כי התרגלנו לישון באלכסון ולהרגלים המסודרים שלנו.

צילום: pixabay

השפע הינו קללת אתרי ההיכרויות. ממקבלים שיחות ומפגשים כי חוששים לפספס, התחושה שיש מישהו נוסף שמחכה לנו מעבר לפינה. חוסר ההתמקדות בגבר/אישה אחת יוצרת את הבלבול ואי יכולת לקחת אחריות על קשר אחד. אי אפשר להכיר ברצינות ולעומק כשהראש, היד והלב נודדים בין אנשים. הקלות הבלתי נסבלת. זוכרת כשנכנסתי לאפליקציה- קיבלתי כל כך הרבה הודעות ופניות שכבר לא יכולתי לזכור שמות וסטטוסים, מי עובד במה והיכן. יום אחרי נבהלתי ויצאתי מהאתר. כשחזרתי אליו בשנית אמרתי לעצמי שהדרך היחידה לשרוד באתר- היא להתמקד. בחרתי שלושה גברים שהכי נראו לי על פי מראה ועיסוק, ומתוכם התמקדתי באחד שהרגיש לי נכון יותר עבורי.

צילום: pixabay

בחתונה ממבט ראשון- צוות ההפקה בוחר את החצי השני. מה שנותר לזוג הוא להתמודד עם בחירה אחת בלבד, מה שאנו לא מצליחים לעשות לבדנו מול השפע. זוכרים את הזוג שהכיר דרך האפליקציה ולא הצליחו להיפגש? הייתה להם הזדמנות נוספת "משמים" לפגוש זה בזה לראשונה מול המצלמות. תארו לכם כמה אנו מפספסים הזדמנויות רק משום שהשפיטה דרך האפליקציה הינה אכזרית. על פי מראה בלבד. תוך שניה אנו אמורים להחליט אם הדמות הניבטת בצילום עושה לנו את זה. לא כולם פוטוגניים, וכריזמה לא משתקפת בצילום. גם בתכנית הטיוי "אהבה חדשה" בסבב הבחירה האחרון- ההפקה הסירה מהבנות את השליטה והבחירה- ובחרו עבורן את המועמד הגברי הבא. לא תמיד הבחירה הטבעית שלנו נעשית על פי מה שאנו זקוקים באמת. אנו שבויים לסגנון וטייפקסט שאנו רגילים ונמשכים אליו ולא בהכרח מה שמתאים לנו.

צילום: pixabay

ובכל זאת- מה הכלי שיגרום לנו לצלוח באתרים, באפליקציות ובריאליטי? החיוך !!!  חיוך פותח דלתות ולבבות. לפתוח כל שיחת טלפון, לפתוח דלת, להגיע לדייט בשמחה ועם חיוך! כולנו זקוקים ורוצים מערכת יחסים שמחה. שמחה וקלילות לא מנוגדים לעומק. שמחה וחיוך הם יסוד חשוב והכרחי ליצירת זוגיות בריאה. נסו את זה!
בהצלחה ושבוע מהמם

מאת: רונית נוביק, מנטורית ויוצרת רב- תחומית

תגובה

הוספת תגובה
  • מנטורית מדהימה, מקסימה..
    נוטעת בקוראים תובנות ועוצמה 🌹