עמוד הבית » אוזניות הספורט היכולות לשפר את חיי הסטייל שלך

אוזניות הספורט היכולות לשפר את חיי הסטייל שלך

Jabra Elite 8 Active צילום: באדיבות ג'ברה
חברת ביקונקט משיקה בישראל בצמוד להשקה העולמית, את אוזניות ה- True Wireless המתקדמות ביותר אי פעם של המותג Jabra .

ביקונקט השיקה לראשונה את אוזניות ה- True Wireless של Jabra בשנת 2016 שהיו הראשונות בעולם ובישראל בטכנולוגיה של "אלחוטיות אמיתיות". האוזניות הנמכרות ביותר בישראל הינן 85T ו -75T אשר מכרו למעלה מ- 30 אלף יחידות כל אחת. ה-Jabra Elite 8 Active, נבדקו להיות האוזניות הקשוחות ביותר בעולם, וה-Elite 10, האוזניות המתקדמות ביותר מותאמות לעבודה ולאורך חיים אורבנים עם שיחות ברורות, לצד נוחות לאורך כל היום ומותאמות לספק חוויית Dolby Atmos סוחפת יותר באמצעות Dolby Head Tracking .

Elite 8 Active האוזניות הקשוחות בעולם לספורט

הכי קשוחות שקיימות בשוק ה- Elite 8 Active נוסו ונבדקו בתנאים קיצוניים, ניתן לומר עליהן בוודאות שהן האוזניות הכי עמידות בעולם, עם שימוש במבחני עמידות בדרגה צבאית הכוללים מבדקים קפדניים של טיפול תרמי, הלם, אבק ומים, המבטיח ביצועים מושלמים בכל סביבה. האוזניות הללו מסוגלות לעמוד בנפילה למים עד לעומק של 1.5 מ', לעמוד בענני אבק ולשרוד נפילות מגובה של 1 מטר ולהמשיך לעבוד כרגיל. לצד מארז עמיד במים ובאבק.

התאמה מושלמת.  ה- Elite 8 Active בנויות כדי לעמוד בתנועה מרבית, והן נשארות באוזן לא משנה לאן איזה פעילות ספורטיבית עושים. עם אחיזה אולטימטיבית בזכות טכנולוגיית Jabra ShakeGrip המהפכנית, האוזניות נשארות מאובטחות באוזן כל היום ללא צורך במתאמים מיוחדים.

מסנן רעשים ANC היברידי אדפטיבי. מנגנון סינון הרעשים ההיברידי-אדפטיבי רב העוצמה (ANC) יכול להסתגל אוטומטית לסביבה שבה נמצאים, לסנן הפרעות לא רצויות כמו רוח ורעשי רקע נוספים. עם פי 1.6 יותר ANC בהשוואה ל-Jabra Standard ANC, שומעים היטב גם בהליכה בחוץ ברוחות חזקות, גם בעת ריצה בחוץ בכל סוג של מזג אוויר, ואפילו מחדר האמבטיה בזמן השימוש במייבש השיער. תמיד ניתן לשמוע את הצלילים החשובים.

איכות שמע חיה ואמיתית, עם Dolby. האוזניות מוסיפות עומק ובהירות לחוויית השמע עם סאונד מרחבי, המופעל על ידי Dolby. במקום לחוות את הסאונד ישירות בתוך האוזניים, מרגישים את הסאונד מסביב לראש, מה שהופך את ההאזנה ליותר אמיתית ומוחשית. ניתן להפעיל סרטון בטלפון או להקשיב לפייליסט האהוב באימון. Dolby Audio ניתן להפעלה או כיבוי באפליקציית Jabra Sound+ החינמית, כך שהבחירה היא בהתאם לפעילות שעושים. צליל אמיתי מכל כיוון.

Jabra Elite 8 Active צילום: באדיבות ג'ברה

חיבור לשעון חכם. ניתן לרוץ ולשבור שיאים בלי המשקל המכביד של הטלפון. ניתן להוריד את המוסיקה לשעון החכם, לחבר אליו את האוזניות ולצאת לריצה ללא טלפון. החיבור ביניהם יישאר יציב ורציף לאורך כל האימון, מבלי להביא את הטלפון לדרך. הטלפון נשאר בבית אבל את המוזיקה לוקחים לריצה.

שיחות צלולות מכל מקום. כל השיחות נשמעות בבהירות וללא הפרעות גם בתנועה. 6 המיקרופונים המובנים באוזניות מבחינים בצורה חכמה בין רעשי הרקע וקולות הדיבור, כך שלעולם לא צריך להתחרות עם קולות הרקע שמסביב. אם נמצאים בסביבה עם רוח, רשת מגן הרוח ואלגוריתם ביטול הרעשים מחזקים את עוצמת הדיבור ושומרים אותה חדה, כך שהשיחה תהיה קולחת וללא הפרעות.

 סוללה עוצמתית שרצה לאורך כל היום. האוזניות מגיעות עם 8 שעות (עם ANC פעיל), עד 14 שעות ללא ANC, 32 שעות בסה"כ עם נרתיק הטעינה במצב ANC ו- 56 שעות ללא ANC. האזנה שנמשכות לאורך האימונים הכי מפרכים, וגם מעבר להם. כשנגמרת להן הסוללה, פשוט מכניסים את האוזניות לתוך מארז הטעינה האלחוטית המספק עוד 24 שעות נוספות של כוח. טעינה מהירה מכסה שעת שימוש אם צריכים את האוזניות באופן דחוף. ב- 3 שעות טעינה מקבלים משך המתנה של עד 315 ימים. כולל טעינה אלחוטית. חיי סוללה שמגיעים למרחקים.

מחיר: Elite 8 Active ימכרו במחיר של  799 ₪ לתקופת ההשקה כחודש. מגיע ב-3 צבעים: שחור, קרמל וכחול כהה

 אוזניות Elite 10 לחווית ההאזנה ב-Dolby Atmos

סאונד משובח, בנוחות מירבית. האוזניות הכי מתקדמות של jabra לעבודה ולחיים. שיחות צלולות, נוחוּת לכל היום וחווית שמע באיכות Dolby Atmos.

 צליל מושלם "נקי" 

אוזניות ה- Elite 10 מעניקות נוחות מושלמת למשך כל היום עם טכנולוגיית ComfortFit המהפכנית של Jabra. החברה סרקה 62,000 אוזניים כדי ליצור את ה- EarGel האובלי הייחודי של החברה, שמחזיק בצורה מושלמת בכל צורת אוזן. העיצוב החצי-פתוח של האוזניות מעלים את התחושה של האטימות באוזניים, והעיצוב הייחודי של מתאמי הג'ל מסייע להקל על הלחץ בתוך האוזן כדי להבטיח נוחות למשך כל היום.

Jabra Elite 10, צילום: באדיבות ג'ברה

 צליל מרחבי עם טכנולוגיית Dolby

עם אוזניות ה- Elite 10 מקבלים צליל מרחבי עם טכנולוגיית מעקב-ראש Dolby לחווית Dolby Atmos עוצרת נשימה. הטכנולוגיה הזאת יוצרת סביבת שמע תלת-ממדית כך שלאן שזזים, הצליל זז ומקיף בצליל מדהים. יחד עם רמקולים בקוטר 10 מ"מ, איכות השמע באוזניות ה- Elite 10 תיתן לסרטים, למוזיקה ולמשחקים האהובים איכויות מדהימות שעוד לא נחוו בעבר באוזניות שכאלה.

ביטול רעשים פעיל פי 2 חזק יותר

טכנולוגיית Jabra Advanced Active Noise Cancellation™ (ANC) עם ביצועים חזקים פי 2 מהטכנולוגיה הקיימת, מספקת חווית סאונד מותאמת אישית, גם בסביבות הקשוחות ביותר. מנגנון סינון הרעשים מתאים את עצמו באופן אוטומטי לאוזניים ולסביבה בה נמצאים, ומבטיח את הביצועים הכי אופטימליים של ANC בכל מקום שתהיו בו. נכנסים "לזון" בכל מקום עם סינון רעשים מיטבי.

 שיחות ללא הפרעות גם מחוץ לבית 

ניתן לנהל שיחות עבודה צלולות ובהירות עם 6 מיקרופונים מושלמים. המיקרופונים החכמים מסוגלים להבחין אילו צלילים הינם רעשי רקע, ויקלטו רק את קול המשוחח בשיחה, כך שלא ישמעו את כל הצלילים שמסביב, אפילו כאשר נמצאים בחוץ. האלגוריתמים המתקדמים להפחתת רעשים מופעלים אוטומטית בהתאם לפעילות או למיקום כדי לספק שיחה קולחת וצלולה ולשמור על חדות הקול.

Jabra Elite 10, צילום: באדיבות ג'ברה

חיי סוללה ארוכים

האוזניות מציעות עד 6 שעות של שימוש, וכאשר הסוללה שלהן נגמרת, מכניסים אותן לנרתיק הטעינה האלחוטית לעוד 21 שעות של שימוש, או להשתמש ביכולת הטעינה המהירה לקבלת שעה שלמה של שימוש ב-5 דקות טעינה. כולל טעינה אלחוטית.

מעבר מהיר בין מכשירים עם Bluetooth MULTIPOINT

האוזניות יכולות להתחבר ל-2 מכשירים בבת אחת, עם טכנולוגיית Bluetooth Multipoint. זה הופך את המעבר בין עבודה להאזנה למוזיקה למהיר כמו ברק.

חיבור קל ופשוט מכל מקום

ההתממשקות הפשוטה והמהירה של Bluetooth מאפשרת למכשיר האישי למצוא את האוזניות בקלות רבה מבלי הצורך ליצור חיבור באופן ידני. אם משתמשים במכשיר Android™ או Windows, טכנולוגיות ההתממשקות המהירה Fast Pair ו-Swift Pair יאפשרו חיבור מהיר תוך שניות. האוזניות מוכנות לחיבור – לכל סוג מכשיר שבוחרים.

מחיר : Elite 10 ימכרו במחיר של 899 ₪ לחודש ההשקה. מגיע ב-4 צבעים: שחור מאט, שחור מבריק, קרם וחום קקאו.

תכל'ס: האוזניות אלחוטיות עמידות למים, זיעה ואבק עיצוב מתאים לספורט ואיכות סאונד מרהיב, שליטה דרך באפליקציה. הכי לייף סטייל שיש.