עמוד הבית » קרנבל פורים של פעם בהיסטוריה

קרנבל פורים של פעם בהיסטוריה

פסטיבל פורים בקיסריה צילום ראש חוצות
החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים מקיימות אירוע פורימי ססגוני מפגש הומוריסטי ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה המשלבות בין ההיסטוריה של המקום ובין קרנבל עכשווי וצבעוני באווירה פורימיתבהשתתפות מיטב להטוטני ואומני הקרקס והתיאטרון של ממלכת יהודה

גן הלאומי קיסריה מזמין את הציבור הרחב למפגש הומוריסטי המחבר בין עבר להווה.

לאורחים צפויה חוויה נפלאה של מופעים משעשעים משתפי קהל, עם ליצני חצר, רקדנים, אומני הקרקס והתיאטרון של הממלכה, מופעי דו קרב בין אבירים, ריקודי ימי הביניים בתלבושות אותנטיות בליווי נגנים, הקרקס של פנטלון – קומדיה דל ארטה, קרקס הממלכה במופע היתולי, מופעי אקרובטיקה אווירית ולוליינות וירטואוזית, פסלים שמתעוררים לחיים, נפחי ברזל שידגימו הכנת חרבות ושריונות של אבירים, תעלולי קסמים מהפנטים.

מופעי להטוטנים על מתקן טרייפוד המתנשא לגובה 6 מ', סדנאות יצירה, הרכב תיאטרלי מוזיקלי, דמויות מוטרפות רכובות על מופנועים – אינטראקציה משעשעת עם הקהל המשולבת בצחוקים, אלתורים, ועוד.

אורחי הקרנבל ייהנו ממגוון המופעים והמיצגים הססגוניים בכל רחבי הגן הלאומי ולאורך ההיפודרום המלכותי ויוכלו גם להצטלם למזכרת בצלמנייה ההיסטורית בתלבושות מהתקופה הצלבנית במאהל האבירים.

המבקרים מוזמנים לבקר גם במרכז המבקרים החדש שנפתח בקמרונות המשוחזרים המשלב עתיקות מאוצרותיה הגנוזים של קיסריה, עם טכנולוגיה חדשנית ומרתקת.

וכתמיד, נמל קיסריה מציע מגוון אטרקציות ופעילויות, מסעדות ובתי קפה על קו המים, גלריות אמנים ציוריות ועוד.

למידע נוסף 6550*.

ההשתתפות בפסטיבל אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד, חינם למנויים)

 *קיום הפעילות מותנה במזג האוויר

*תכניית האירוע תחולק בקופות האתר במהלך הפסטיבל

הוספת תגובה

הוספת תגובה