עמוד הבית » איזה שיר מבצעת קרן פלס לדיסני ?

איזה שיר מבצעת קרן פלס לדיסני ?

קרן פלס שרה דיסני צילום רפי דלויה
דיסני משיקה קמפיין חדש לקראת חג המולד וחנוכה - סרטון אנימציה בן 3 דקות המספר סיפור נוגע ללב של סבתא, נכדתה והמסורות המשפחתיות המחברות ביניהם לאורך השנים. הקמפיין הגלובלי של דיסני תחת הכותרת "מהמשפחה שלנו למשפחה שלכם", מגייס כספים לעמותת Make A Wish הבינלאומית.

הסיפור המרגש, על איחוד משפחתי ונוסטלגי מציג שלוש דמויות: סבתא לולה ונכדתה – כשלצידן בובת מיקי מאוס המופיעה כדמות מלווה ואהובה במפגשים ביניהן לאורך השנים. הבובה ניתנה לסבתא כשהיתה ילדה צעירה בשנת 1940. היא העבירה אותה לנכדתה, ב- 2005, כשהיה להן מנהג לשחק עם מיקי בכל מפגש במהלך השנים. כשהנכדה התבגרה, כדרכם של מתבגרים, היא מאבדת עניין וזונחת את הבובה. הסרטון מסתיים בכך שהנכדה מתבוננת בצילומים של שלושתם לאורך השנים, נזכרת ברגעים הקסומים של המפגשים עם הסבתא ובוחרת לבלות עם סבתה, ומעניקה לה את בובת מיקי כמתנה לחג.

מעריצי דיסני ומיקי מאוס החוגג החודש 92, יוכלו לרכוש את בובת מיקי מאוס וינטג' שתצא במהדורה מוגבלת, וכל הכנסותיה הם קודש לעמותת  Make A Wish הבינלאומית. לדיסני ולעמותה שותפות בת 40 שנים שסייעה להגשים אלפי משאלות לילדים ברחבי העולם.

צילום יחצ דיסני

הסרטון מלווה בשיר של הזמרת הבריטית הצעירה, גריף (19), שמבצעת את שיר הנושא  "אהבה היא מצפן". פסקול השיר יהיה זמין למכירה ולהורדה החל מה -9 בנובמבר ביוטיוב. עבור כל הורדה של השיר עד 31 בדצמבר 2020, דיסני תתרום 100% מהתמורה לעמותת Make A Wish  הבינלאומית.

קרן סער, מנכלית חטיבת הסחר של דיסני ישראל אמרה: "מטרתנו הייתה לספר סיפור אוניברסלי המעורר השראה באמצעות נושאים היקרים ללבנו, כמו המשפחה, הקשר, האהבה וחוויות משפחתיות. בישראל חברנו לעמותה ורשת פוקס, שתמכור בסניפיה במהלך חודש דצמבר שרשרת של מיקי מאוס בעלות של 20 ש"ח שכל הכנסותיה לעמותה"

הזמרת הבריטית גריף, שמבצעת את 'Love Is A Compass' בגרסה הבינלאומית אמרה: "התרגשתי להיות מעורבת בקמפיין של דיסני ובתמיכה בעמותה . מילות השיר והסיפור שבקמפיין הם עוצמתיים וחשובים. הנושא של המשפחה והיקרים לנו חשוב במיוחד בשנה זו".

בישראל תבצע את השיר הזמרת והמלחינה קרן פלס. קרן תקליט את השיר שילווה את הקמפיין שיעלה ממחר  בכל הערוצים הדיגיטליים של דיסני בישראל – יוטיוב ורשתות חברתיות.

הקמפיין נכתב על ידי צוות הקריאייטיב של דיסני EMEA, בראשות אנג'לה אפיניטה, מנהלת שיווק וקריאטיב של המותג, בשותפות עם אולפני האנימציה פלוקס. הקמפיין יעלה בערוצים הדיגיטליים של דיסני פלוס ב -26 מדינות