עמוד הבית » איך להתחפש לאנשי צוות אוויר? ירין שחף, עם תחפושות שתרצו לעוף (או לטוס) עליהן

איך להתחפש לאנשי צוות אוויר? ירין שחף, עם תחפושות שתרצו לעוף (או לטוס) עליהן

איפור ירין שחף, צילום: בן לאון
תחפושות קנויות למבוגרים עלולות להסתכם במאות שקלים. מה גם שמקוריות הן לא. הוסיפו לכך שהסיכוי שתמששו בהן בשנה הבאה הוא לא מאוד גדול - וההוצאה יקרה. אם בא לכם לסגור את הפינה עם קצת איפור ואפילו בניחוח של חו"ל, הנה הדרך לעשות את זה עם הרבה סטייל.

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "פורים כבר כאן, וכמו בכל שנה, מלבד התחפושת, אחת ההנאות היא ליצור איפור שמתאים לדמות. אז כל מי שלא הספיק לקנות תחפושות, או שמתכנן להרכיב תחפושת מהארון הביתי, הנה מספר אופציות להפוך לאנשי צוות אוויר, בלי לעבור דרך הדיוטי פרי."

איפור בשחקים

היתרון הגדול בתחפושות האלה שניתן להתאפר סופר אופנתי ובעזרת אביזר אחד – לדגמן את מלוא הסטייל. לפניכם דוגמאות שתוכלו להכין ובלי הוצאות מיותרות. שחף: "כדי שהאיפור ישרוד מסיבה, שעות ארוכות , יש לקבע אותו עם הרבה טלק עד שיהפוך יבש לגמרי. הבעיה היותר קשה קשורה בתנועתיות של העפעפיים המייצרת זיעה וכך האזור נוטה לפורענות חייב להיות יבש ככל האפשר. כדי להכין בסיס טוב לאיפור, מנקים את הפנים בג’ל או מוס על בסיס מים.

אלה מסירים מהעור לכלוך, תאי עור מתים ומעניקים לעור בסיס איתן להישרדות האיפור." ואחרי כל האיפור אל תשכחו להסיר את האיפור לפני השינה ולאפשר אוורור לנקבוביות העור. מוצרי איפור סופחים אליהם במהלך היום חלקיקי אבק וזיהום שיכולים להיספג בקלות בעור. ועכשיו, נא להדק את חגורות המושב מייד ממריאים.

דיילת אויר: " נשמח להציע מוצרים פטורים ממכס"

איפור ירין שחף, צילום: בין לאון

נוסעת במחלקת תיירים: " במקרה חירום ישתחררו מסיכות חמצן מהתקרה" 

איפור ירין שחף, צילום:בין לאון

 

דייל: "במהלך טיסה זו נשמח להציג לכם הרבה סטייל"

דוגמן מסלול, איפור ירין שחף, צילום: יח"צ

טייס: "כאן הקרבניט אנא הישארו במקומכם עד עצירתו המוחלטת של המטוס"

איפור ירין שחף, צילום: יח"צ

 

נוסטלגיה: טיסה בפעם של טעם

איפור ירין שחף צילום: מריה סלוביוב

 

לאתר ירין שחף: ttps://www.yarin-shahaf.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה