עמוד הבית » אל תתנו למהפכה המשפטית להרוס את החגיגה

אל תתנו למהפכה המשפטית להרוס את החגיגה

איפור וצילום: גיא יצחק ל-ירין שחף
איך להתאפר בוורוד אופטימי ? ירין שחף עם ההסברים

פורים יש רק פעם בשנה וכדי לשדר שמחה ואופטימיות אין כמו להתאפר בגוונים ורודים. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילנג והתסרוקות:  על סוג האיפור הנכון וכיצד להגן על עור הפנים:

צבעי פנים

צבעי מים המיועדים לציורי גוף הם כלי נפלא לאיפור פורימי. בעזרתם ניתן בקלות וביעילות ליצור ציורי פנים ססגוניים, לצבוע שטחים גדולים של עור בזמן קצת יחסית. היתרון הבולט של צבעי המים הוא השימוש  קל ונוח בעזרת מכחולים. מערבבים אותם בדומה לצבעי מים המיועדים לציור מסורתי ומגיעים  לקשת אינסופית של גוונים.

בתצלום גל זוהר, איפור ויקטוריה בלאוס וירין שחף, צילום: יח'צ

איך להגן על העור?

  1. חפשו את תווית "באישור משרד הבריאות" אם אין- וותרו על הקנייה.
  2. מוצרי איפור הינם מוצר היגייני לכל דבר. אין להשאיל או להעביר אותם מאדם לאדם מאחר וניתן להדבק בדלקות עיניים.
  3. בעלי עור רגיש ובעיקר ילדים וגברים שלא רגילים בשימוש בחומרי איפור עלולים לפתח אלרגיה עקב רגישות לחומרי השימור שבאיפור. מומלץ  לבצע "טסט" לצבוע אזור קטן מאחורי האוזן יום יומיים לפני פורים כדי ולבחון את תגובת העור.
  4. לכל מוצר יש תאריך תפוגה: בשפתון – עד שנה, צלליות – עד שנה וחצי, מייק אפ – בין חצי שנה לשמונה חודשים. הזמנים נכונים מרגע החשיפה לחמצן ובתנאי שנשמרו במקום קריר שאינו צובר לחות כמו חדר אמבטיה לדוגמא.
  5. איפור הנצנצים הכל כך מזוהה עם איפורי פורים, מסוכן במידה ומצא דרכו אל תוך העין. הנצנצים נצמדים לגלגל העין ולא ניתנים להסרה אלא ע"י שטיפה. יש להעדיף נצנצים על בסיס קרם או ג’ל. כך אין סיכוי שיגיע לאזור לא רצוי.

האביזר המדובר

כשמדובר בפורים, השמיים הם הגבול בכל הנוגע לאביזרים ותוספות באמצעותן ניתן להפוך את המראה לססגוני ומשעשע. בחנויות המציעות ציוד יצירה ובחנויות סדקית, ניתן להשיג נוצות, תחרות, כפתורים, סרטים, חוטים, חבלים, פאצים, חרוזים  ועוד אינסוף חומרים שניתן לשלב על בגדים שאוהבים.

איפור וצילום: גיא יצחק ל-ירין שחף

הסרת  האיפור

איפור פורימי מכיל לרוב יותר שכבות מאשר האיפור היומיומי, ולכן קשה יותר להסיר אותו מבלי לפגוע בעור ולגרום לאדמומיות ורגישות, בעיקר אצל בעלי עור רגיש ואצל ילדים. בתום מסיבת פורים חובה להסיר האיפור באופן יסודי, ואין ללכת לישון עם שאריות איפור. יש להשתמש במגבונים להסרת איפור כדי להוריד את שכבת האיפור הראשונה. לאחר מכן להשתמש בנוזל להסרת איפור ולשטוף את הפנים עם מים פושרים. לסיום כדאי למרוח קרם לחות תחליב פנים עשיר בעלי מרכיבים מלחחים ומזינים.

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/