עמוד הבית » איך קונים היום באינטרנט

איך קונים היום באינטרנט

צילום: FREEPIK
בשנים האחרונות מתגלה התפתחות אבולוציונית של ממש, בכל מה שקשור לאתרי האינטרנט. אתר אינטרנט טוב הפך להיות לא רק עמוד של מודעות, עבור פרסום שירות, מוצר או כל תוכן כלשהו, אלה פלטפורמה אינטראקטיבית לביצוע מגוון רחב של פעולות.

אם בעבר אתר של חנות היה מפרסם את כתובת החנות ואת פרטי התקשורת, כיום אותו אתר הפך להיות החנות בעצמה. ומאפשר לכם להציע את מרכולתכם, באופן המאפשר ללקוחות שלכם לסקור את המוצרים, לבחון אותם דרך תמונות, המלצות של לקוחות, קישורים לאתרים שונים וסרטונים וכל זאת במטרה לרכוש מוצרים או שירות שיכול להגיע אל הלקוחות שלכם תוך כמה ימים ולעיתים תוך כמה שעות.

אכן האבולוציה של אתרי האינטרנט מאפשרת לעסקים כיום, להגיע אל לקוחות שלא יכלו לחלום עליהם מקודם. עסקים המתמחים במכירת מוצרים ממגוון ביטוחי רכב, בגדים, גופי תאורה, ריהוט לסלון, מוצרי טיפוח ועוד.

שיווק באינטרנט כיום

בתעשיית השיווק המשתנה של היום, יש המון אסטרטגיות שיווק שונות שמטרתן לשפר את היקף מכירות המוצרים, או השירות של חברות שונות. שניים מסוגי השיווק הגדולים ביותר הם קידום אורגני וקידום ממומן בתשלום. לשתי האסטרטגיות הללו יש יתרונות, אבל זה באמת מסתכם ביעדי השיווק ארוכי הטווח שהגדרתם מראש, וכמה זמן וכסף אתם רוצים להשקיע.

כיום השיווק באינטרנט מכוון להקיף את הלקוח הפוטנציאלי, במידע איכותי, מהנה ואינטראקטיבי, שמכוון לקהלים ספציפיים, במטרה לבנות את התדמית של מוצר או שירות כלשהו, ולשפר כתוצאה מכך את היקף הרווחים של כל עסק.

קידום אורגני לשיווק מוצרים

קידום אורגני הוא כינוי כללי לאסטרטגיית שיווק טבעית ומבוססת ערך המשמשת להנעת תנועה לאתר, יצירת לידים והגדלת שיעורי הרכישה. קמפיינים שיווקיים אורגניים כוללים טקטיקות שמייצרות מצב שבו העסק הופך להיות רווחי, ובצורה חסכונית לאורך זמן. קידום אורגני מתייחס לכל אסטרטגיה שבה אינך מוציא כסף ישירות על פרסום. המטרות העיקריות של קידום אורגני הן ליצור קשר רגשי עם קהל היעד, להרוויח את אמונו ולבנות קשרים עסקיים ארוכי טווח. אם להיות ספציפיים, אסטרטגיה אורגנית מתמקדת בעיקר בשלב ה"מודעות" של משפך המכירות שלך.

ישנן מספר דרכים להגביר את מאמצי השיווק האורגני שלך, אך החשובות שבהן לצורך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) :
– פרסום פוסטים ברשתות חברתיות
בניית קישורים באופן טבעי
– שיווק תוכן ושיווק נכנס (כלומר, תוכן בלוג, פוסטים, פעילות אורחים וכו')
– שיווק במייל
– תוכן שנוצר על ידי משתמשים

ראוי לציין שהמונח "אורגני" אינו אומר בהכרח "חינם". אתם עדיין משקיעים כסף בכלים ובתוכנות שבהם תשתמשו. בניגוד לשיטות פרסום בתשלום כמו  CPC (PPC) שיכולות לייצר תנועה מיידית, קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח, ויכול לקחת חודשים עד שניתן לראות את התוצאות המשמעותיות, אך כשהן יגיעו הן בדרך כלל יהיו טובות.

קידום ממומן בגוגל לשם פרסום מוצרים לקהל ייעודי

אם אתם שוקלים לעלות קמפיין מכירתי ממוקד אתם תוכלו לכוון לעבר קהל לקוחות מסוים שיפיק לכם תועלת לטווח ארוך וקמפיין ייעודי שיפיק לידים איכותיים. עסקים שעושים שימוש בקידום ממומן בגוגל, יכולים להתאים ולכוון את מאמצי הפרסום שלהם, לכיוון קהל היעד הרצוי וכך לפגוע בשתי מטרות במכה אחת. הגדלת המכירות ופרסום לקהל ייעודי, מבלי לבזבז משאבים על קהלים שהמוצר או השירות שלכם לא יהיה רלוונטי עבורם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה