עמוד הבית » אינדיגו – אינטואיציה, חמלה ושינה רצופה

אינדיגו – אינטואיציה, חמלה ושינה רצופה

צילום:pexels
מה זה אינדיגו? קבלו סיפור. הצבע המיוחד הזה היה ללא שם פרטי במשך שנים רבות. הוא צבע של אור, באורך גל שבין 420 ל - 440 ננומטר. קראו לו סגול כהה. הוא לא צבע יסוד וגם לא צבע הופכי.

אז איך הוא נולד?

הוא נולד באותו היום בו נולדה הקשת בענן. כולם מכירים את סיפור המבול ואת הברית שבורא עולם יצר בינו לבין בני האדם – ובסיום המבול, הפציעה השמש מבעד לעננים וקשת ענקית הופיעה בשמים. הקשת כוללת 7 צבעים. אך מי שהגדיר אותה באופן מיוחד ונתן לצבע המיוחד הזה את שמו היה אייזק ניוטון.

סר אייזק ניוטון ומחקר האור:

בשנת 1666, באנגליה, ניוטון פרסם מחקרים רבים ומקיפים בתחום האסטרונומיה, האופטיקה והמתמטיקה. נתמקד באופטיקה. ניוטון גילה שהאור הלבן מתחלק לשבעה צבעים טהורים ואינו ניתן לחלוקה נוספת. הוא נתן לכל אחד מהם את השם המקובל אך נשאר הסגול הכהה – וניוטון נתן לו את שמו אינדיגו על שם הצמח ממנו הופק צבע זה לצביעת בדים. הצבע המסתורי, היה קיים מיליוני שנים אך רק לפני לפני 356 שנים – הוא קיבל שם מיוחד לו – וכך ראוי, מאחר והוא צבע מיוחד מאד.

צילום:pexels

אינטואיציה גבוהה וראיית הנולד:

בתורת הצ'אקרות, הצבע אינדיגו קשור לצ'אקרה השישית – שנמצאת במצח, באזור שבין הגבות, במיקום של העין השלישית. המאפיינים של אנשים בעלי עין שלישית פתוחה על פי תורה זו – מאופיינים באינטואיציה גבוהה במיוחד וביכולת לראיית הנולד. כוחות נבואיים אלה, בהתאם לגישה זו הם תכונה מולדת אך גם ניתן לפתחם תוך אימון שיטתי. כאלה הם ילדי אינדיגו.

ילדי האינדיגו:

בין 1980 עד 1990 – נולדו – במקבץ גדול – ילדים שכונו ילדי אינדיגו. ברור שהיו ילדים כאלה גם בשנים קודמות אך לא בקבוצה גדולה כל כך כמו בעשור זה. יש הטוענים כי הם נולדו עם הילה בצבע אינדיגו וכי הם אכן בעלי אינטואיציה מפותחת וראיה על חושית ונבואית חזקה. חלקם אופיינו בקשיי קשב וריכוז אך נחשבים לגאונים בתחומם. היבט נוסף שהצטרף לצבע זה היה החמלה.

צילום:pexels

הצבע של חמלה:

כולנו זקוקים לחמלה. ולא, זה לא מילה נרדפת לרחמים. אותם אנחנו ממש לא צריכים לא מאחרים ולא מעצמנו. חמלה היא היכולת לשימת לב אוהבת כלפי עצמי וכלפי האחר. בעולם של חמלה אין אנשים שקופים. רואים אותנו, מכירים בקיומנו ובערכנו, ללא צורך בהוכחות או אמות מידה חיצוניות. פשוט כי אנחנו קיימים וראויים תמיד. בהמשך זה מתחבר לאמפטיה וליכולת להכיר בתחושות של האחר ולהגיב באמצעות המידע שנקלט דרך נוירוני-מראה שבגופנו, באופן שמיטיב עם עצמנו או עם הזולת. במילה חלימה יש חמלה. זוהי אכן תחושה חלומית להיות בחמלה או לקבל חמלה. לסדנה ליצירת חמלה יש לכתוב שם מלא וטלפון למייל: goldensleep21@gmail.com ולציין את הבקשה ואחזור בהקדם עם פרטים.

צילום:pexels

 אינדיגו ושינה רצופה:

זהו הצבע של הלילה רגע לפני שהוא הופך לשחור. הוא קשור קשר הדוק לשינה, שהיא בפני עצמה פעולה חיונית, שקטה, רכה, אוהבת וחומלת. צבע שמתאים למצעים או לשילובים עם ירוק, כחול וסגול ארגמני יותר. מאד שלו, מרגיע ומשקיט. מומלץ.

שינה רצופה וחלומות פז

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה