עמוד הבית » אך עובדים מהבית במצב קרונה ?

אך עובדים מהבית במצב קרונה ?

יוסי אידלשטיין צילום יחצ
בעקבות משבר הקורונה יותר ויותר חברות שולחות את עובדיהן לעבוד מהבית. עבור מי ששגרת יומו היא התארגנות בבוקר ויציאה לעבודה, שינוי זה יכול להיות מוזר מאוד.

מצ"ב מספר נקודות שיעזרו לכם לנצל את הזמן וליהנות מהיתרונות של עבודה מהבית:

  1. בעבודה מהבית אין בזבוז זמן על נסיעות. גם לא מגיעים לעבודה מותשים ועצבנים מהעמידה בפקקים, מתחילים לעבוד ברגע שמתיישבים ליד השולחן, רעננים ליום חדש.
  2. כדי להיכנס לאווירת עבודה כדאי לקבוע שיגרה. שעת התחלה ושעת סיום. ליצור סביבת עבודה קבועה שתסייע לנו לעבוד ביעילות.
  3. מומלץ להתלבש כמו ליציאה מהבית. להתגלח או להתאפר. אחת העובדות שלי, שעובדת מהבית, סיפרה שהיא נועלת נעלי עקב כדי שתוכל לזרוק אותם מתחת לשולחן
  4. קבעו משימות מדויקות ואמצעי בקרה. לעיתים, יש נטייה לברוח לדברים המסיחים שיש בבית. גיחה למקרר, שיחה עם בני המשפחה. מכוונות לעמידה ביעדים שקבעתם לאותו יום תסייע לכם. אם אתם עובדים בצוות יסדו שגרת עדכונים. עדכנו והתעדכנו מול העובדים האחרים במשימות שבוצעו ובמה שנשאר.
  5. הטכנולוגיה לטובת עבודה מהבית. הרבה מהדברים שפעם לא היו אפשריים, אפשריים היום בקלות. היעזרו בהם. רק הימנעו מגלישה באינטרנט בזמן העבודה. מותר וכדאי לקבוע הפסקות שבהן כדאי לקום ולהניע את הגוף.
  6. הפכו את הלימון ללימונדה. יש הרבה כיף בעבודה מהבית. סביבה בטוחה, אין הסחות של פיטפוטים ליד פינת הקפה, אפשר לשבת מול נוף ואולי אפילו ללכת לעבוד מול הים. חפשו את המיקום המתאים לכם ביותר וזה המעניק לכם את ההשראה הגדולה ביותר.