עמוד הבית » אליזבת לורן, אומנית, תכשיטנית ומעצבת שמלות כלה וערב.

אליזבת לורן, אומנית, תכשיטנית ומעצבת שמלות כלה וערב.

אליזבט לורן, צילום: אור לורן
אליזבת תופרת ומעצבת את שמלות הערב ושמלות הכלה בסטודיו לורן המשפחתי עם בנותיה. יצירותיה ושמלותיה מפעל החיים שלה

המעצבת אליזבט זכתה לפרסום גדול וזאת בעקבות עיצוביה המקוריים אשר, הלבישה מלכות יופי בשמלות עבודת ידיה. היא משתמשת  בבדים מכל הסוגים ואהבתה לבדי אורגנזה ,טולים, רקמות מיוחדות ואף רקמות תלת ממדיות  בבדי התחרה הצרפתים המאוד דומיננטיים בשלל  הקולקציה שהיא מעצבת והם העדינים למדיי כך שהשמלות רכות אווריריות היוצרות  לא פעם השתקפות ותנועת  מחול של טקסטיל על שלל גווניו  וסוגיו.
השמלות לרוב משובצות באבני סברובסקי Swarovski Kristall אשר מענקים לעיצוב תחושה של יוקרה ואופנה בלתי מתפשרת השזורים בבדים צרפתיים בשלל  צבעים עם טקסטורות ומרקמים מיוחדים, כאשר לא פעם מזכירים נוסטלגיה למראה הפנינים והפרחים התלת ממדיים הרקומים  בעבודות ידיה שלה ובנותיה.

צילום: פרטי

כאחת  שמכירה את  אליזבט –  המוטו  של חייה שכל אישה נולדה  להיות מלכה "עיצוב השמלות שלי והן תכשיט על כל אישה".

חלק  גדול משמלות התצוגה  –  הוצגו לראשונה  בתערוכת  "העוצמה  שברכות"  שהתקיים במסגרת שבוע האישה  בבית חיל האוויר הרצליה שעוצב לאירוע שמלת הכותל יודאיקה אשר עשויה מטלית ופרטי  קודש.

צילום: אור לורן

לאליזבט  יש סיפור אישי  ומרגש  בו היא  מספרת על כך  שאימצה תוכי שעבר התעללות ולתוכי לקח הרבה זמן לתת בה אמון, בעת הטיפול היא אספה את נוצותיה שנשרו במשך שנים ומנוצותיה היא עיצבה שמלה אשר תפתח את ערב התצוגה.

צילום: אור לורן

השמלה הזאת מייצגת את המאבק למען בעלי החיים. השמלה שנתנה את חותמה בסיום התצוגה שזורה בחוטי זהב וכסף אמיתיים ואבני חן, בהשראת מלכת איראן לשעבר פארה פאהלווי בתוספת של כתר כסף טהור משובץ אופל כסף וזהב  ובתוספת שובל של חמישה מטרים.

צילום: פרטי

 בנוסף, אליזבט מעצבת מסגרות מיוחדות בסגנון יודאיקה ויהדות "תכשיט על הקיר 925

מאת: אודליה  יהודיין

הוספת תגובה

הוספת תגובה