עמוד הבית » אסיפה כללית של לשכת המסחר ישראל יוון 2022

אסיפה כללית של לשכת המסחר ישראל יוון 2022

מר קוריאקוס לוקאקיס שגרירי יוון בישראל, צילום: אלינור וולנרמן
בתאריך 11.05.22 נערך המפגש במרכז מורשת יהדות סלוניקי יוון השוכן בפתח תקווה. המרכז הוקם לפני כ- 10 שנים ע"י ליאון רקאנטי

רוני הרניה מנכ"ל המרכז מספר: "המרכז נפתח בכדי להציג את הקהילה המפוארת של יהודי סלוניקי ולהנחיל את המורשת  של ניצולי השואה והדורות הבאים" קיבל בברכה את חברי הלשכה במרכז, רוני סיפר על היסטורית יהודי סלוניקי, ובסיום החברים התכבדו במטעמים ובאוזו.

נכח באירוע מר קריאקוס לוקאקיס שגריר יוון בישראל לדבריו:" יש לחזק את היחסים הכלכליים בין המדינות, דרך הידוק הקשר בין חברות. כיום הרבה ישראלים משקיעים בנדל"ן ביוון ואנו שמחים על כך, בנוסף המעורבות הישראלים לחיות ביוון יוצרת הידוק יחסים מוצלח".

האסיפה הכללית עו"ד אברהם ללום, צילום: אלינור וולנרמן

החברים התכנסו בחדר ישיבות והאסיפה החלה קובי ביטון מנכ"ל הלשכה ברך את החברים ופתח את האסיפה הכללית 2022 ובו הציג בפני החברים את פעילות הלשכה אשר נעשתה במשך כל השנה, בנוסף חלק מהאתגרים השנה הנוכחית להיכנס לעולמות ההייטק, חדשנות והאנרגיה ולהביא משקיעים יווניים להגיע לארץ וכך, לחזק ולקדם את העסקים בין ישראל ליוון.

 

איילת נחמיאס ורבין יו"ר מכון היצור אמרה: " אני שמחה להיות בבית החם הקשר שלי לסלוניקי ואני מאוד נרגשת מהקשר הזה, אני גאה לעמוד בראש מכון הייצור שהוא מקום מיוחד במינו, זהו מסלול ההמראה לחברות הרוצות לייצא, אנו יודעים לחבר חברות מסורתיות וחברות הייטק ללידים בחו"ל, אנו יודעים לעבוד בעולמות הללו, המכון הינו מקום שבו אנשים נכנסים בדלת ומבקשים תוכנית עסקית.

איילת נחמיאס ורבין צילום: אלינור וולנרמן

מרבית העסקים ביוון מתמקדים בנדל"ן ובתיירות, כיום יוון מנסה להמציא את עצמה מחדש וההסתכלות שלנו על אזור אגן הים התיכון להסתכל על הזדמנויות כלכליות".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה