עמוד הבית » מיכאל בן דוד משיק סינגל חדש

מיכאל בן דוד משיק סינגל חדש

צילום: קארין רחמין
17.05 התקיים ראיון עם הזמר מיכאל בן דוד לרגל השקת הסינגל הראשון שלו, המפגש התקיים במשרד של היחצן " זאביק דרור יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית".

התרגשתי מאוד לשמוע את מיכאל ולהיזכר איזו כברת דרך הוא והצוות עברו על מנת להגיע השנה לאירוויזיון בטורינו ולייצג אותנו בכבוד. הגעתי לשמוע על הסינגל החדש שהוא כתב.

מיכאל ישוב על כיסא בר עיניו בורקות משמחה מספר על החוויה באירוויזיון: "חזרתי לארץ לאחר חוויה מטורפת של האירוויזיון בחיים שלי לא האמנתי שאעבור זאת. החוויה עוצמתית מאתגרת ופחדתי ממנה ,עברו הרבה מים בנהר בעיות אבטחה, המון בחירות ושינויים, החלטות שלא קשורות אלי ועוד בעיות נוספות. ולמרות כל זאת טסתי עם הצוות. אני לא מתחרט על שום דבר, הייתי שבועיים בטורינו כל היום העיתונאים הגיעו לראיין את הזמרים מכל העולם, ושם נחשפתי לתוך עולם  של האנטישמיות, לא רצו לראיין אותי כי אני מישראל.

השנאה הזו הולכת איתך לכל מקום כך מתאר מיכאל וממשיך לספר: החלטתי שאני אלך עם הדגל שלי ואניף אותו בכל הזדמנות שתהיה לי זו הגאווה שלי. לי סופר חשוב לייצג את המדינה שלי. אני מתזכר לכולם שלא הסכמתי לענוד את התכשיטים שמייצגת בלה חדיד.המטרה שלי הייתה שם לדבר על המדינה שלי.

אחרי הנחיתה בארץ יצאתי עם הסינגל החדש שלי, השיר נקרא  "לא להיות אני" מדבר על הקושי וחוסר קבלה של האחר. אנחנו החודש חוגגים את מצעד הגאווה, ואני מרוגש להיות בעשייה וסופר מבורך, זו זכות שלי לכתוב את השיר יצרתי אותו יש לי שליטה עליו. זהו הסינגל חדש אחרי האירוויזיון  הכי כיף לחזור הביתה ואני מתרגש.