עמוד הבית » את כל כך יפה – שזה דוקר – ראיון על דיקור קוסמטי ונפלאותיו

את כל כך יפה – שזה דוקר – ראיון על דיקור קוסמטי ונפלאותיו

צילום: pexels
האם שאלתם את עצמכם מהו דיקור קוסמטי? ומה מבדיל אותו מדיקור רגיל? כל התשובות לפניכם בכתבה: דיקור קוסמטי עוזר לחדש תאי עור ע"י עידוד הגוף לייצור עצמי של קולגן ע"י הדיקור המקומי על העור. הוא משפר את האלסטיות של העור, ויכול להפחית משמעותית קמטוטים, כתמי שמש ופיגמנטציה.

דיקור קוסמטי יכול להשתלב עם דיקור סיני קלאסי או דיקור יפני. אפשר לעשות אותו יחד או לחוד.הוא יכול להתמקד בפנים. הוא יכול להתמקד בשיער.הוא יכול לעזור גם בצלוליטיס וכתמי שמש. הוא יכול להיות תרומה לכל איזור שרוצים לטפח, לחדש או לשפר.ובשונה מטיפול קוסמטי, אין בעיה ליציאה לשמש מייד אחריו.

ספרי על התהליך של דיקור קוסמטי? איך זה נראה בקליניקה?

מטופלת מגיעה לקליניקה, ומספרת על הדברים שהיתה רוצה להשיג בזכות הדיקור. הטלפונים מכובים והמטופלת נכנסת לשעה של שקט ושלווה… הטיפול מתחיל בעיסוי פנים וצוואר עם קרמים טבעיים ואיכותיים, ואז מחטים עדינות מוחדרות בהתאם לטיפול המבוקש. לאחר כ 40 דקות המחטים מוצאות, והמטופלת מקבלת עיסוי גב/כתפיים על מנת להמריץ את זרימת הדם אל הפנים והראש. לאחר כ 55 דקות המטופלת יוצאת רעננה וזורחת להמשך היום.

צילום: pexels

זה כואב?

ממש לא, המחטים הן עדינות קטנות ודקות מאד, מותאמות לאיזור הפנים ומוחדרות באופן עדין להמרצת זרימת הצ'י והדם באיזור.

מתי מומלץ לפנות לדיקור קוסמטי?

בדכ לקראת גיל 40, כשמתחילה לרדת איכות ומוצקות עור הפנים, אפשר בכל גיל ובכל מצב לשפר ולשמר את המצב הקיים: למי שחווה כתמי עור, פיגמנטציה, לנשים או גברים עם אלופציה (התדלדלות של השיער) וכמובן אפשר לעזור לצלקות שאחרי אקנה.

צילום:pexels

תוך כמה זמן נוכל לראות שיפור בתהליך דיקור קוסמטי?

תלוי בתלונה, במטופלת ובאיכות העור שלה. במרבית טיפולי הפנים ניתן יהיה לראות שינוי כבר לאחר 10 טיפולים, אחת לשבוע, כשהזמן המומלץ הוא 3 חודשי טיפול לפחות. עם הזמן ולפי המצב ניתן לרווח את הטיפולים ולעבור למוד תחזוקה.
כמובן שאם משלבים תזונה והמלצות נוספות לאורח חיים כולל שינה מספקת ופעילות גופנית, ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר מהר יותר.

צילום: עינת ג'ונו 360

למה מומלץ לפנות דווקא למדקרת סינית או יפנית לדיקור קוסמטי?

למטפלת ברפואה סינית או יפנית יש הבנה עמוקה יותר כיצד לטפל במטופלת מן השורש ולבחור נקודות דיקור בגוף שיתמכו בטיפול הפנים ובאופן כללי בצורה המיטבית במטופלת באופן כזה שימקסם את התהליך ויעבוד מבפנים, ולא רק באופן שטחי. כמו כן, מיומנות הדיקור היא חשובה מאד כדי לא ליצור פציעות מיותרות ולדאוג שהדיקור ותוצאותיו יהיו כמה שיותר מקצועיים.

האם דיקור קוסמטי בא להחליף את הקוסמטיקאית?

ממש לא, להיפך, דיקור קוסמטי מחזק ומשפר את מה שקוסמטיקאית עושה. הקוסמטיקאית מטפלת בפן החיצוני, וכאן מדובר בטיפול שעובד על הרובד הפנימי ומשתמש ביכולת ההתחדשות של הגוף מבפנים.  טכניקת הדיקור הקוסמטי יכולה להחליף בצורה עדינה את החומצה ההילרונית, אבל גם מי שעשתה את הזרקת החומצה יכולה לעשות דיקור קוסמטי, אין שום חשש כשאת בידיים של מומחית בתחום.

אילו עוד עזרים משתתפים בדיקור הקוסמטי?

פרט למחטים המיוחדות והעדינות של הדיקור, יש עזרים נוספים ייחודיים: שילוב קרמים מרוקחים טבעיים או רוקחים של אנטיאייג'ינג. מנורת ביופטרון – מנורה העוזרת בחידוש תאי העור. כלי עיסוי קטנים: בלה באצ'י, מקלוני גוואשה קטנים ועדינים, כוסות רוח מסיליקון להמרצת עור הפנים.

המרואיינת היא מדקרת ברשת ג'ונו360 בנאות אפקה ובראש העין

 

תגובה

הוספת תגובה