עמוד הבית » ביסלי חריף, אלכסנדר fest

ביסלי חריף, אלכסנדר fest

אסםביסלי חלפיניו פיקנטי צילום: סטודיו אסם

ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון

אסם, משיקה שני טעמי ביסלי חדשים, מסקרנים וחריפים במהדורה מוגבלת, בדרגות חריפות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף.

ביסלי שאטה לימון, צילום: סטודיו אסם

מהדורת החריפים של ביסלי מאופיינת בטעמים עוצמתיים ומיוחדים, בצורת צינורות שיוצרת מרקם קראנצ'י במיוחד. לכל טעם עוצמת חריפות משתנה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה כאשר טעם החלפיניו הוא פיקנטי (להבה אחת) ואילו שאטה לימון הוא חריף (3 להבות). האריזות עוצבו בצורה צעירה ובועטת כך שהן צבעוניות ומטאליות באופן שבולט מאוד על המדף. בשנים האחרונות, טרנד החריפות צובר תאוצה והצרכן הישראלי ובייחוד בני נוער מחפשים מוצרים חריפים, חדשים ומרגשים. לכן ביסלי החליטו להתחבר לטרנד ולהשיק הקיץ מהדורת ביסלי בשתי דרגות חריפות כך שכל אחד יכול למצוא את החריפות המתאימה לו – נועזי החריף ואלו שאוהבים פיקנטי וחוויה סנסורית ומגיעה לייצר רעש וריגוש.

המהדורה תוצע באריזות 60 גרם, כשר פרווה – בהשגחת בד"צ – העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

נסיין המערכת: אני לא אוכלת חריף, הפעם החלטתי לתת לבני בן 14 לטעום את הביסלי החדש לדבריו: אמא, וואו זה חריף ויחד עם זאת טעים".

'אלכסנדר fest'

בירה אלכסנדר, ממבשלות הקראפט הראשונות בישראל, משיקה את  'אלכסנדר fest', בירת לאגר קראפט כחול-לבן, בסגנון Festbier גרמני קלאסי המוכר בעיקר מפסטיבל הבירה הגדול בעולם – אוקטוברפסט.מדובר בבירה אלגנטית עם מתיקות עדינה ומרירות מאוזנת. צבעה זהוב עם ראש לבן וסמיך, שתספק לחובבי הפסטיבל פלאשבק נוסטלגי ומענג.

הבירה לא מסוננת ולא מפוסטרת ולכן עשירה יותר בטעם וריח ומכילה משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק, כך שהבירה ממשיכה "לחיות" בבקבוק ונשארת טרייה ועשירה עד לשתייתה. בימים אלו,מושקת הבירה למגוון נקודות מכירה נבחרות.

5% אלכוהול.

אלכסנדר לאגר. צילום: רונן מנגן

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל: 15 ₪. ניתן להשיג באתר האונליין וחנות מרכז המבקרים של המבשלה, ובחנויות יין.

נסיינית מערכת: הבירה טעימה ומרעננת  היא מיוצרת בבישול תהליך ייחודי שמשלב בישול ותסיס, והתוצאה היא בירה עם טעם מתוק וקרמי, עם ניחוחות של מעין וניל. נפלא

הוספת תגובה

הוספת תגובה