עמוד הבית » הוואי MEN, ערגליות תמרים

הוואי MEN, ערגליות תמרים

הוואי 4 ב 1 לגבר.צילום: סטודיו אלדד שאו

הוואי MEN לשיער, גוף, פנים וזקן

הוואי גבר החדש, בהשקה ומיתוג חדש לצד אריזה חדשה וידידותית לסביבה. הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת בתמצית מנטה ושמן חוחובה המזינים ומעוררים את הגוף והשיער עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן. הוואי 4 ב-1 מתאים לשיער, לגוף, לפנים ולזקןלתחושת רעננות קרירה ושיער נקי בריח ברגמוט ומנטה. הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר לצד פקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר!

מחיר מומלץ :in 1: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נסיין המערכת: מוצר המתאים לשימוש לגברים לגוף, לשיער ולזקן ובקבוק אחד. המוצר מכיל מוצרים איכותיים המתאימים לטיפוח כל הגוף בריח משכר חושים. המענקים תחושה של רעננות.

ערגליות תמרים במהדורה לראש השנה

המותג האהוב והמוכר של אסם שקיים כבר למעלה מ-40 שנה ממשיך לחדש ולהפתיע כל פעם מחדש. הפעם עם מהדורה מיוחדת- ערגליות במילוי תמרים. לקראת ראש השנה, אסם נסטלה משיקה במהדורה מיוחדת טעם חדש ומפתיע לעוגיות האהובות שכבשו את כולנו – ערגליות תמרים.העוגיות עם המרקם הנימוח והמילוי העשיר בטעם תמרים יושקו לקראת ראש השנה.

צילום: סטודיו אסם

כשרות:  בד"ץ העדה החרדית. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

נסיינית המערכת: ערגליות תמרים נוסטלגיה במיטבה, מתוקות להפליא, רכות. הן מתפצלות בפה למחצה קלה ומשאירות אחריהן טעם מתוק ועשיר של תמרים. מתאימות להפסקת קפה או לנישנוש. פשוט טעים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה