עמוד הבית » משקה קקאו טבעי, דאודורנטים בפורמולה חדשה

משקה קקאו טבעי, דאודורנטים בפורמולה חדשה

אריזת הל מכשף, צילום: שייקה איתן

שיקוי פראי 

ה – Sheecooi, משקה שעשוי פולי קקאו מאקוודור מסע בן שמונה שנים, של איש אחד, שהתאהב בקקאו וסגולותיו. אלכס וסרמן הילר ויועץ רוחני פגש את משקה הקקאו לראשונה בטקס אינדיאני. המשקה שהוגש לו היה קר דלוח, ומר מאוד. וסרמן שהבין שעד כה לא שתה קקאו אמיתי, עבר חוויה ייחודית, וסוג של הארה שקשה להסבירה במילים, והיא קשורה, בפתיחת הלב. הוא היה בטוח שהמשקה ששתה היה "מחוזק", בכל מיני צמחים שמשנים מצבי תודעה, ולאחר שחקר, הבין שזהו הקקאו בתצורתו הטבעית. הקקאו ידוע גם בקהילה המדעית כצמח בעל תכונות מרפא. הוא משקם את הלב, מגביר את זרימת הדם למוח, מרפא כלי דם, אנטי סרטני, ומרפא חיידקים בגרון. הוא גם משפר זיכרון, מחדד יכולות קוגניטיביות , משפר קוארדינציה והוא בעיקר פותח את הלב.

המשקה מיוצר, דווקא בישראל במפעל "מאמא יארה" באזור התעשייה תפן בצפון הארץ, בקו ייצור שפותח במיוחד עבורו, בתקנים הכי גבוהים ומחמירים, וברמה בינלאומית כמו: ISO, GNP ,ASAP שאף ייאפשרו ייצוא לארה"ב ולמדינות רבות בהמשך הדרך. בניגוד לשאר העולם שמייצר את המשקה עם מוצרי המתקה שאינם בריאים, כאן, לראשונה בעולם, משקה שיקוי הקקאו עשוי מפולי קקאו פראיים, תמרים שנועדו להמתקתו, ותבלינים. המשקה מגיע כגרגרים יבשים שלהם מוסיפים מים חמים והוא מוצע בשני גדלים שונים: 200 גרם, (44 ₪), ו420 גרם (88 ₪).
את משקה הקקאו מכינים מ – 15 גרם (כף), שלה מוסיפים 35 מ"ל מים רותחים, שיכסו את הגרגרים. בכול אריזה יש בוחשן מיוחד עשוי מעץ, רעיון שנבע מאמו של וסרמן שהבינה שהמשקה מתערבב ונמס טוב יותר איתו. בזמן הערבוב והמסת המשקה, כדאי לקחת רגע של שלווה, לסדר את המחשבות, ולהתמקד במציאות שאנחנו רוצים לזמן לעצמנו, ולברך את עצמנו. המשקה הינו 100% טבעי, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא סוכרים מעובדים. הוא כשר פרווה, בהשגחת רבנות מעלות תרשיחא.
את משקה שיקוי הקקאו ניתן לרכוש רק באמצעות אתר האינטרנט: www.Sheecooi.co.il, או בטלפון: 0526865616.

נסיינית המערכת: משקה קקאו משקה מנחם, מרגיע משקה של התאהבות ואהבה. אני אוהבת לשתות אותו בסתיו ובחורף לצד עוגיות הבית כוסמין. חימום הלב עם קקאו. אהבתי.

FA דאודורנטים במיתוג חדש

, מותג הדאודורנטים הבינלאומי הנמכר בארץ משנת 1970, מציג מיתוג מחדש של כלל מוצרי המותג:

 עיצוב חדשני ומודרני ללא פקק, כחלק מהמגמה העולמית של הפחתת השימוש בפלסטיק ושמירה על איכות הסביבה.

 25% אלומיניום ממוחזר במכל הספריי. סדרת הרול-און בעלת פורמולה טבעונית. רעננות והגנה מקסימלית מפני ריחות גוף .

מגוון מוצרי Fa:

 ספריי 200 מ"ל:

  • Sport : הגנה ורעננות הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח הדרים ממריץ ומרענן.

ללא סימנים לבנים. פורמולה ידידותית לעור.

  • Caribbean Wave: הגנה ורעננות הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח הדרים אקזוטי ממריץ ומרענן. ללא סימנים לבנים. פורמולה ידידותית לעור.
  • Pink Passion : הגנה ורעננות הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח ורדים מרענן. ללא סימנים לבנים. פורמולה ידידותית לעור.
  • Aqua: הגנה ורעננות הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח ימי מרענן. ללא סימנים לבנים. פורמולה ידידותית לעור.
  • Attraction Force: הגנה ורעננות הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח שקשה לעמוד בפניו. פורמולה ידידותית לעור.
  • Invisible Power לאישה: הגנה בלתי נראית הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא אלכוהול. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח מרענן ככותנה.

פורמולה ידידותית לעור בעלת טכנולוגיה למניעת כתמים.

  • Invisible Power לגבר: הגנה בלתי נראית הנשמרת לאורך זמן עד 72 שעות. רעננות לאורך זמן והגנה מפני שאריות לבנות וכתמים צהובים על הבגדים, עם ניחוח עשבים ירוקים ארומטי מרענן. פורמולה ידידותית לעור.
  • Dry Protect : הגנה ותחושה יבשה הנשמרת לאורך זמן עד 48 שעות, ללא אלכוהול. הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, עם ניחוח נקי ומרענן ככותנה. פורמולה ידידותית לעור בעלת טכנולוגיה למניעת כתמים.

 

רול-און 50 מ"ל:

  • SPORT: פה דאו' רול-און אנטיפרספירנט עד 48 שעות הגנה ורעננות. פורמולה טבעונית
  • Caribbean Wave: פה דאו' רול-און אנטיפרספירנט עד 48 שעות הגנה ורעננות. פורמולה טבעונית.
  • Pink Passion : פה דאו' רול-און אנטיפרספירנט עד 48 שעות הגנה ורעננות. פורמולה טבעונית.
  • Invisible Power Women: פה דאו' רול-און אנטיפרספירנט עד 48 שעות הגנה ורעננות. פורמולה טבעונית.
  • Invisible Power :Men פה דאו' רול-און אנטיפרספירנט עד 48 שעות הגנה ורעננות.
דאודורנטים FA מחיר 10.90 שח צילום: יחצ חול

 מחיר מומלץ לצרכן:

 דאודורנט Fa ספריי: 10.90 ₪ , תכולה: 200 מ"ל

דאודורנט Fa רול-און: 10.90 ₪ , תכולה: 50 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: כיף לפרגן לחברה שעושה שינוי מותג, המיתוג צעיר רענן, בועט ומכניס אווירה יוקרתית.תתחדשו.