עמוד הבית » נדיה קומונצ'י המתעמלת הגדולה ביותר של כל הזמנים תזניק את מרוץ LIFE RUN, מרוץ הנשים של תל אביב

נדיה קומונצ'י המתעמלת הגדולה ביותר של כל הזמנים תזניק את מרוץ LIFE RUN, מרוץ הנשים של תל אביב

נדיה קומנצי צילום יחצ
נדיה קומונצ'י, המתעמלת הראשונה בעולם שזכתה לציון 10 ואחת הספורטאיות הגדולות של המאה ה-20 תגיע בפעם הראשונה לישראל ותזניק את מרוץ הנשים הגדול, זו השנה הרביעית, שמתקיים ביוזמת סופר-פארם ובשיתוף עם עיריית תל-אביב יפו.

 נדיה קומונצ'י, שקיבלה בפעם הראשונה בתולדות האולימפיאדה את הציון 10 והפכה לאגדה חיה, מגיעה להזניק את מרוץ הנשים של סופר-פארם LIFE RUN. המרוץ שיתקיים ב- 30.04 יוזנק מנמל תל אביב. יכלול 3 מסלולים: 4, 8 ו-12 ק"מ.

ביום המרוץ תתקיים חגיגה של עוצמה נשית ואקספו אקטיבי בנמל תל אביב, הרצות יוכלו ליהנות בסיום ממסיבה עם מיטב הדי ג'יות בישראל.

גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם: "Life RUN הוא אירוע שכולו אחווה נשית והנאה. הוא פונה לכל הנשים, בכל הגילים, ובכל רמות הכושר. בחרנו בקומונצ'י להגיע למרוץ השנה כסמל למצוינות ספורטיבית, בזכות פועלה למען זכויות נשים ולמען פועלה הרב בקידום ספורט בקרב מעוטי יכולת ובעלי מוגבלויות התפתחותית".

נדיה קומונצ'י            
קומונצ'י נחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות של המאה ה-20 ואחת המתעמלות הגדולות בכל הזמנים. קומונצ'י בת ה- 58 היא המתעמלת האולימפית הידועה מנבחרת רומניה. האלופה האולימפית זכתה ב-9 מדליות, מתוכן 5 מדליות זהב והראשונה שזכתה באולימפיאדה בציון מושלם של 10 בהתעמלות.

כשהייתה בת 13 בלבד, זכתה קומונצ'י באליפות אירופה בנורבגיה ב-5 מדליות.
וכשהייתה בת 15 כבר זכתה במדליית זהב באולימפיאדת זהב באולימפיאדה במונטריאול עם ציון מושלם של 10.

כיום, קומונצ'י פעילה בתחומים שונים בעולם הספורט והצדקה. היא סגנית יו"ר של חבר המנהלים של הספיישל אולימפיקס הבינלאומי (אולימפיאדה לבעלי מוגבלויות שכלית התפתחותית). כמו כן, מכהנת בתפקיד נשיאת הכבוד של הוועד האולימפי הרומני, שגרירת הספורט של רומניה ונשיאת כבוד של התאחדות ההתעמלות הרומנית. קיבלה 2 פרסי "המסדר האולימפי" מהוועד האולימפי הבינלאומי.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ

 

לפרטים והרשמה למרוץ:
https://www.life-run.co.il/LifeRunReg.aspx
עלות השתתפות: 150 ₪ (לרוכשים דרך כרטיס לייף סטייל או דיגיטל – 20% הנחה)