עמוד הבית » ספר הבישול לאורח חיים בריא אצלכם במטבח

ספר הבישול לאורח חיים בריא אצלכם במטבח

ספר בישול חלי ממן בהוצאת תכלת צילום. טל סיון ציפורין.
ספר המתכונים הגדול של כוהנת התזונה הבריאה , ספר הבישול של חלי ממן

ספר הבישול מאת חלי ממן נולד מתוך תשוקה עזה לבישול ולשינוי המטבח הפרטי שלנו: מי שהשילה ממשקלה עשרות קילוגרמים וייסדה רשת קבוצות הרזיה מובילה בישראל, יודעת בדיוק איך צריך לאכול, ליהנות ולשמור על המשקל לאורך זמן: טעים, משביע ובריא.

ממן יצאה לדרך עם כתיבת הספר לאחר שהבינה שהפער בין מה שחושבים על אוכל בריא לבין המגוון והטעמים במציאות, הוא עצוב. לרוב, כאשר מדברים על אוכל בריא, רבים חושבים על אוכל עצוב, משעמם וללא טעם, ובספרה מוכיחה ממן את השפע, המבחר והצבעוניות של מטבח בריא.

מטרת הספר היא לגרום לאנשים ליהנות מאוכל בריא, ולהפוך את המטבח האישי שלהם למגרש משחקים בו אפשר ליצור עולם שלם של טעמים.

חלי ממן מוסרת: "לא נסתרת מפנינו העובדה שכל בית שלישי סובל מהשמנת יתר בקרב ילדיו. כל הורה רוצה להקנות לילדיו כלים להתמודדות כאשר מטרת העל היא שהילד יהיה בריא ורזה". אולם, ממן מאמינה שההורים לא צריכים להתעסק במשקל הילד, ויתרה מכך, לא להכניסו אל עולם הדיאטה, אלא להקנות לו דרך חיים בריאה. עוד מוסיפה ממן: "ההורים הם אלו שאחראים בסופו של דבר על הקניות בבית והכנת הארוחות למשפחה. ברגע שכל אחד מאתנו ידע להכין אוכל בריא, תבשילים טובים ומזינים ופחות להתעסק במשקל הילד, ניתן יהיה לתת לו עתיד טוב יותר". "עלינו להקנות את ההרגלים האלו מגיל צעיר, לעשות שינויים קטנים במטבח וכך הילד יקבל דוגמא אישית ודרך חיים." מוסיפה ממן.

הספר מציע הרבה מעבר למתכונים. הוא מציג את חשיבות תמיכת הסביבה הקרובה, שינוי דפוסי חשיבה וגם מעניק מגוון טיפים המסייעים בשמירה על אורח חיים בריא- איך לקנות נכון, איך לאחסן מזון ועל אינספור האפשרויות לגוון בתפריט הארוחה המשפחתית.

בספר משתפת חלי את כולנו במתכונים המנצחים מהמטבח הפרטי שלה, שעזרו לה ולעשרות אלפי משתתפי הסדנאות בהנחייתה לשמור על אורח חיים בריא: תבשילים נפלאים וירקות צלויים שטעמם עז, מנות בשריות וצמחוניות מעולות לצד מרקים מחממים וסלטים נהדרים, וכן – יש גם פרק שלם שמוקדש לעוגות ולמתוקים.

ממן מאמינה במתכונים נגישים, מהירי הכנה, שיהפכו את הבישול לחוויה ולא למטרד שכרוך בעבודה רבה וקשה. הופכים את ספר הבישול של חלי ממן לחגיגה אמיתית לאלו המעוניינים לשמור על אורח חיים בריא ואלה המבקשים לגוון את תפריט המטבח שלהם בשפע מנות חדשות לכל המשפחה.

חלי ממן ייסדה את העסק המשגשג שלה בשנת 2000 עם קבוצה קטנה בביתה בעכו, כיום קיימות בארץ מעל 400 קבוצות המיישמות את שיטתה המצליחה, למעלה מ 20 אלף איש משתתפים במפגשים ומגיעים יחד לתוצאות. שיטתה של ממן היא סיפור הצלחה שנישא מפה לאוזן.

בספר זה לראשונה מאוגדים טיפים ומתכונים המבטיחים חיים בריאים. הספר יכול לשמש מתנה אידיאלית להעניק לסבתות וסבים, דודות ודודים, וכמובן ההורים, לחיות חיים ארוכים ובריאים, באמצעות אוכל טוב ובריא.