עמוד הבית » בספר "נהיגת חייך" של משה פרימן תוכלו לנהוג גם בלי רישיון

בספר "נהיגת חייך" של משה פרימן תוכלו לנהוג גם בלי רישיון

מחבר הספר. צילום: שרה שיינין
עולם חדש נגלה בפנינו כשאנו פותחים את הספר החדש של משה פרימן 'נהיגת חייך' ונקודת מבט מסקרנת ומרתקת אל השילוב שבין הרוח והחומר.
הזווית האותנטית שבה המחבר ממשיל את האדם לרכב מאפשרת לנו לצלול למסע עמוק ועם זאת, בקלילות אל הנפש פנימה. הספר נותן סקירה רחבה של חלקי הרכב וההתנהלות בכביש בהקבלה לנפש וגוף האדם. הספר מחולק ל 7 שערים ובהם מעל 70 פרקים כולם מעולם הרכב- חלקים, אביזרים, רישיון נהיגה, טיפולים וכו'.

הפרקים מלווים בשאלות מנחות להתבוננות אישית שהתשובות לשאלות אלו נמצאות רק אצלכם. ובנוסף הספר מלא באיורים צבעוניים, הומוריסטים ומאירי עיניים. הספר בנוי בצורה כזאת שמאפשרת התבוננות ולימוד לפי גילאים לקהל רחב מבלי להוריד ולו במעט מאיכות ועומק התוכן. הספר 'נהיגת חייך' מתאים לכל מי שרוצה לגלות זווית חדשה ומרעננת לנהיגת חייו כבר עכשיו. כמו כן, אין ספק שתצאו גם עם ידע חדש על מערכת הרכב. זהו בדיוק הספר שאנשים שאתם אוהבים רוצים לקבל מכם מתנה.

המחבר משה פרימן נשוי +2 , בעל מרכז גופנפש 'השובך', עוסק בעולם הטיפול, הרוח והנחיית קבוצות מעל 15 שנה, בין תקשור, רייקי, NLP, נשימות, מסעות התבודדות ועוד. הוא עוסק גם בעבודת כפיים יומיומית כמו גינון, בניה ושיקום רכבי אספנות. בנוסף, תוך כדי תנועה וחיי משפחה הוא נודד בארץ ובעולם, לומד ומלמד.

צילום כריכת הספר, צילום באדיבות משה ניסבאום
וכפי שממליץ הסופר רן ובר: ״משה לקח רעיונות נפלאים מעולם החסידות ובפרט תורתו של רבי נחמן מברסלב והצליח להלביש אותם בצורה מרעננת ושווה לכל נפש במשל הרכב. הצורה שהספר בנוי, כקטעים קצרים, עם שאלות ממקדות והפנייה לעוד מקורות היא מרתקת. מומלץ לכל בעל רכב ובעיקר לכל בעל-לב…״
קישור לאתר המחבר- http://hashovach.com/
מאת: משה ניסנבוים