עמוד הבית » ענת סגל בהופעה " חולמת ומגשימה"

ענת סגל בהופעה " חולמת ומגשימה"

ענת סגל בהופעה, צילום: יוסי סובה
בגיטר לופט בתל אביב התקיים 27.01 השקת שיריה החדשים של זמרת הנשמה ענת סגל.

בין השירים היו קטעי קישור על חייה של ענת, היא נולדה בת"א בשנת 1964 לאבא אהרון, ניצול שואה מרומניה ולאמא נדיה מעירק.(אמה הייתה נוכחת במופע ).בצעירותה ענת הופיעה בחבורה המיתולוגית של "להקת צופי ת"א" ובין היתר הייתה גם זמרת ליווי של ירדנה ארזי. ומשם המסלול היה ברור ופיתחה קריירה עצמאית.

צילום: יוסי סובה

בשלב מסוים החליטה לעבור לאיטליה ושם גם נישאה, ילדה את בתה והתגוררה 15 שנה. הגעגועים היו עזים לארץ והחליטה לחזור ל"ביתה שגדלה בה".
ענת משלבת בין השירים בעברית ,שירים אייקונים באיטלקית ובאנגלית ובקול הקטיפה שלה מצליחה ללא רבב ,לחדור ללבבות של הקהל. ענת היא זמרת של נשמה עם קול עוצמתי וחד יחד עם זאת, בעלת יכולת מרשימה לרדת לאוקטבות נמוכות עם קולה ומלאות רגש הגורמות לנשמה הפנימית של כל אחת ואחד לגעת.

4 משיריה העבריים החדשים, אשר כתבה שחר הדר והלחין עמרי קסטן. עוסקים במהות האהבה (איך לא),רומנטיקה, בהעצמה נשית וברומו של עולם. את המופע הפיק בן זוגה והמעריץ  שלה בן זוגה ג'ייקוב! שלדבריה ללא תמיכתו ועזרתו המופע לא היה קורם עור וגידים. יעל ולצר הנחתה את האירוע וקטעי הקישור המרגשים של ענת סגל.

לקראת סיום המופע, עלו על הבמה נערים, זו היתה הפתעה וחוויה מרגשת, 2 זמרים צעירים מהרכב מנצח מהחינוך המיוחד בראש העין, בניהולה המוסיקלי של עופרה כהן. זמרים נהדרים ומרגשים ששרו כמה שירים בדואליות. והפינאלה היה שיר האייקוני עם ענת " הללוליה".

צילום: יוסי סובה

המופע היה שוקק ומפיח חיים, תרבותי ומשובב נפש עם זמרת נשמה ממעלה ראשונה.
לכו למופע ותהנו בהנאה צרופה!

 

תגובה

הוספת תגובה