עמוד הבית » בשמים שיפתיעו ויקסמו

בשמים שיפתיעו ויקסמו

בושם לגבר Luxor מבית TITANIUM צילום: יחצ
ניחוחות מפתים ומסתורים לאישה ולגבר המודרני

לוקסור, בושם חדש לגברים  

Luxor בושם השובר מוסכמות ומשלב בין תווים גבריים, פרי הדר רענן, פרחי לוונדר ותבלינים אקזוטיים המתקבעים בעזרת בסיס אקזוטי מתקתק. היצירתיות בשילוב המרכיבים יוצרת בושם מיוחד שעוטף את הגוף בניחוח חזק ומוחצן, מסובב ראשים בכל מקום אליו הוא מגיע.

השילוב המודרני של חברת הבישום הצרפתית מחבר בין ניגודים כמו רעננות הדרים, לוונדר מרגיע, ווטיבר והל חמים ומצליח ליצור ניחוח גברי מיוחד ושונה. פרץ הבישום הראשוני משדר רעננות מתובלת בהל, שניות לאחר מכן מגיע רובד מרגיע של פרחי לוונדר.הבושם המתקבע על העור בניגודים של פטצ'ולי, אמבר וליקוריץ' היוצרים ניחוח שכולו אנרגטיות ותנועה.

בושם-לגבר-Luxor-מבית-TITANIUM
צילום-טל-אזולאי

פירמידת הבושם:
תווים עליונים:
קינמון, אשכולית, מוסקט והל, יוצרים ניחוח חם ורענן.

תווים אמצעים: לוונדר בניחוח פרחוני מרגיע .

תווים בסיסים: ליקוריץ', פטצ'ולי, ווטיבר מהאיים הקאריביים, אמבר וסנדלווד, מקבעים את הבושם על העור בניחוח גברי, מתובל ומוחצן.

מחיר: 149.90  ₪ , לתכולת: 100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

 

נסיין המערכת: הבקבוק המהודר ניצב במלוא העוצמה, משיב נפש בעיצובו היוקרתי והאלגנטי. צבעו הכתום העז משדר תחושה של יוקרה ועושר. צורת הבקבוק מרובעת וחלקה, במראה מעודן. צוואר הבקבוק מתנשא לרוחב ופקק מכוסה בצבע שחור המדגיש את הצבע הכתום העשיר של תוכן הבקבוק. על תווית הבקבוק מוטבע בכתב  אלגנטי של המותג. הבושם הכתום האגור בתוך הבקבוק נוצק בקפידה עד כדי גל שקט וחלק לחלוטין. הנוזל מפיק ניחוח משכר ומפתה, כשמטפטפים ממנו טיפה על העור. הבקבוק כולו משדר אווירה של יוקרה, אלגנטיות והתענגות חושנית.

Mio הבושם החדש מבית קרליין

הבושם החדש מבית קרליין Mio נרקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שלא מהססות להתבשם בניחוח חזק, מסתורי ומתובל, המשדר עוצמה. Mio, משלב תווים מנוגדים של  פרחי מרפא מרגיעים מעל תווי פולים ממריצים, ומתוך היצירתיות החדשה נולד ניחוח נשי ייחודי, עשיר ומסתורי.

Mio מעניק לך בכל פעם שאת מתבשמת חותם עשיר של נשיות חזקה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ניחוח ארומטי רענן עם תו מתקתק עדין. כמה דקות לאחר מכן הרעננות נעטפת בפרץ ניחוח חם וחושני. תווי הבסיס עשירים ומסתורים מקבעים את הניחוח הייחודי על העור  ומבשמים אותך בריח אניגמטי מסתורי והופך להיות החותם המקורי שהוא רק שלך!

 פירמידת הבושם:

תווים עליונים: פרחי לוונדר משולבים עם דבש קמפור, יוצרים פרץ מבושם רענן, ארומטי ומעט מתקתק.

תווים אמצעים: שרף עץ מור אתיופי משולב עם תווים של בלסמי, אמבר מעורר את החושים בניחוח תוסס, אקזוטי ומסתורי.

תווים בסיסים: פולי טונקה יוצרים את הבסיס החזק של הבושם. עלי טבק, בעלי ניחוח ארומטי עשיר, מקבעים יחד עם וניל ושקדים בושם יוקרתי, זהוב ואניגמטי.

מאיה קיי קמפיין קרליין צילום :לי אגמון….

מחיר: 149.90 :  ₪ , לתכולת: 100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין  www.careline.co.il

נסיינית המערכת: הבקבוק האלגנטי בצורתו מעט המעוגלת המשדר נינוחות ויוקרה. התווית על הבקבוק כתובה באותיות כתיב מעוגל. כשפותחים את הבקבוק, ניחוח עדין אך מפתה עולה מהנוזל הבהיר שבתוכו. תחילה מתגלים ניחוחות קלים, המזכירים בוקר קיצי רענן בפרובאנס. אחר כך נחשפות נגיעות מתוקות ופרחוניות של אמבר, האופייניים לגנים מטופחים בצרפת. קורטוב של טעם פולי טונקה מדגיש את הניחוחות בעדינות. בהמשך מתגלה ניחוח עמוק ועשיר של וניל צרפתית, המעניק מגע של תענוג חושני. הניחוח כולו יוצר חוויה מרעננת ומפתה, אופיינית לאווירת סתיו חורף של צרפת. בושם אידיאלי לאישה המודרנית עם הנשמה הצרפתי.