עמוד הבית » נזק בלתי הפיך: הסיכונים שבעשיית קעקוע גבות

נזק בלתי הפיך: הסיכונים שבעשיית קעקוע גבות

חלי ברגיל, צילום: באדיבות חלי
איפור קבוע הוא שיטת איפור שנועדה להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר מאיפור רגיל. האיפור הקבוע מבוצע על ידי מאפרת מקצועית שמשתמשת במוצרי איפור עמידים וארוכי טווח.

חלי ברגיל אמנית לטיפולי מיקורופיגמנטציה (איפור קבוע) וטיפולי יופי, מומחית בתחום האיפור קבוע מעל 5 שנים למדה עשרות קורסים והשתלמות בארץ ובעולם. לדבריה: "התחום מאד פרוץ ואין בקרה והמקרים מזעזעים שאני נתקלת בהם שעושים לנשים על בסיס יום יומי זה נורא בעיני ללא  טיפת אחריות וחוסר מקצועיות או פשוט לא הוכשרו ולמדו כמו שצריך והתוצאות וההשלכות לכך, באות לידי ביטוי על הפנים של הלקוחות. הרי מדובר על נשים הרוצות להראות יפות וטבעיות רוצות גבות מושלמות לצד שפתיים משורטטות ומלאות בפיגמנט.

הרבה מאוד נשים כיום נאבקות באיפור קבוע כושל שעשו להן, או נשים חוששות לעשות לא זאת מתוך פחד  שלא יצא לא אסתטי ונזקים, הרבה מהן שעשו מאוכזבות בוכות, מתוסכלות פשוט חסרות אונים והביטחון העצמי יורד להן.

חלי ברגיל, צילום: באדיבות חלי

הנה כמה עצות לבחירת אשת מקצוע: 

  • כל אחת קוראת לעצמה מאסטרית בתחום.  הלקוחות חייבות לבדוק היטב מי זאת האמנית? מה הוותק שלה? רצוי  לראות עבודות שלה והכי חשוב ההחלמות של לקוחות שהן טיפלה.
  • שתגיעו לפגישת ייעוץ חייב שיהיה תיאום ציפיות הדמייה וסקיצה והתאמת פיגמנט  באופן מדויק אשר מתאים ללקוחה לפי השיער הטבעי שלה בגבות ובשיער וצבע העור (פיצפטריק).
  • חשוב לעבוד בטכניקות מאד עדינות וטבעיות. לעבוד בצורה מרחפת ולא עמוקה אחרת יהיו צלקות בעור. כשעובדים עמוק מקבלים תוצאה של גבות כחולות/אפורות/אדומות.
  • לא אמור לפצוע את הלקוחה ושירד לה דם העבודה היא רק בשכבה הראשונה של העור.
  •  חשוב לשים לב עם איזה פיגמנטים עובדים אורגנים/מינרלים ולדעת להתאים בצורה הכי מדויקת את הפיגמנט לעור של הלקוחה.
  • לא להזמין חומרים מעלי אקספרס או אתרים זולים אחרים ולא מכונות ולא מחטים זה הפנים של הלקוחות הנזקים בלתי הפיכים שעובדים לא מקצועית שאפילו הסרה בלייזר לא יתן מענה.
  • השיטות של היום מאד אווריריות במראה טבעי ולא כמו שאני רואה ישנן נשים המסתובבות עם השחטות של פעם בשיטת הבלוק מראה גס דחוס ללא סימטריה בצבעים כחולים/אדומים/אפורים.
  • אחד הסיכונים הגדולים הוא דלקת וזיהום באזור הקעקוע. מחטי הקעקוע חודרות עמוק לעור ועלולות להכניס חיידקים. דלקת יכולה לגרום לאובדן שיער, צלקות ואף נזק עצבי. בנוסף אפשרות לתגובה אלרגית יכולה לגרום לפריחה, נפיחות, אדמומיות וגירוד מתמיד באזור הקעקוע.

כמובן, שניתן להציל את הנזקים הללו על ידי הסרה בלייזר, אבל ישנם מקרים שלט ניתן לתקן בפרט לבנות עשו קאברים כבר מספר פעמים טיפול על אותו אזור וכך החדירו לעורן המון גוונים והתוצאה מראה בצבעי הקשת ובנוסף, צילקו להן את הגבה והפיגמנט דחוס עמוק ומוטבע בתוך העור. ישנן, אמניות שאין ברשותן מיכשורים מקצועיים של הסרה בלייזר ומכאן הנזק בלתי הפיך, אין לא רוצות להפסיד כסף אז הן עושות להן טיפול על הקיים או עושות להן מחיקה בצבע לבן שזה אומר שאם את מחליטה לעשות במקום אחר הסרה בלייזר הלייזר לא קולט צבע לבן ואז הגבה נהפכת לירוק והלייזר לא מוציא ירוק ואז את נשארת עם גבה ירוקה.

צילום:באדיבות חלי ברגיל

תהיו מקצועיות ותמנעו אסונות ואכזבות לנשים. במידה ואינך מסירה בלייזר אין ברשותך את המכשיר מומלץ לשלוח את הלקוחה לאשת מקצוע אחרת שיש ברשותה את  המכשור המתאים ומוסמכת להסיר את הגבה. הלקוחות יעריכו איתכן בהרבה יותר. אני אישית אך ורק יעבוד על גבה נקייה כדי ליצור גבה סימטרית עם פיגמנט יפה וגבה טבעית ואוורירית.

הפנים שלנו זה המסגרת שלנו זה הדבר הראשון שמסתכלים ובוחנים לכן צריך להיות סופר מקצועית ולעבוד בטכניקות מאד עדינות ולא גסות. הטיפול אמור להחזיק עד שנתיים ולא 20 שנה היות והטכניקות מאד עדינות הנוגעות רק בשכבה הראשונה של העור עם פיגמנטים איכותיים ומאושרים לפנים ואז נהם מחזיקים  עד שנתיים וזה קורה רק במידה ועובדים נכון ומקצועי.

צילום:באדיבות חלי ברגיל

היום ישנם מספר טכניקות כאשר, כל טכניקה מתאימה לפי סוג העור של הלקוחה, לפי הגבות סוג השיער, בגבות כל זה חייב לאבחן לפני בחירת השיטה.

שיטת המיקרובליידינג: המדמה שיערות גבה טבעיות על ידי בלייד עט ידני ומחט אופן החדרת הפיגמנט מבוצע על ידי שריטות זעירות בתוספת פיגמנט שמטרתן ליצור ציורי שיערות החופפות בנראותן לשערות הטבעיות הקיימות בגבה מחזיק בין שנה לשנה וחצי.

שיטת הספריי פודרה: זוהי טכניקה ממש כמו ספריי על ידי יצירת נקודות זעירות אותן נקודות של צבע נקראות פיקסלים כמו ספריי זה יוצר לגבה מראה עדין וטבעי הנעשה על ידי מכשור חשמלי ואך ורק בשכבה הראשונה של העור מחזיק עד שנתיים.

שיטת השערה בשיטה המכנית: טכניקה המדמה שערות גבה טבעיות בעזרת שרטוטי שערות על ידי מכשור חשמלי ומחט דקיקה ומתבצעת על שכבת העור החיצונית בלבד מחזיק עד שנתיים.

יצירת קשר: 052-6608060

מאת חלי ברגיל אמנית לטיפולי מיקורופיגמנטציה

הוספת תגובה

הוספת תגובה