עמוד הבית » דלישקד קרמל מלוח,שקדי מרק מקלונים,תוסף הברזל ספאטון

דלישקד קרמל מלוח,שקדי מרק מקלונים,תוסף הברזל ספאטון

דלישקד קרמל מלוח צילום: יחצ

דלישקד קרמל מלוח

דליפקאן של תלמה ממוצר המכיל פתיתי שישה דגנים מצופים בדבש ותוספות מפנקות.תלמה מרחיבה את סדרת "דלי" לתוספות חדשות ומפתיעות, ומשיקה את – דלישקד קרמל מלוח

דלישקד קרמל מלוח גם הוא שילוב מפנק של פתיתי שישה דגנים מצופים בדבש, עם תוספות חדשות של שקדים בקרמל מלוח ושקדים פרוסים.בשילוב עם חלב או תחליף חלב יוגורט ופרי – דלישקד קרמל מלוח הינו ארוחה קלה להכנה, עשירה בטעמים, לפתיחה מפנקת של היום.

מחיר:16.90-19.90ש"ח

המוצר מוצע באריזת 400 גרם בכל רשתות השיווק. כשר בד"צ פרווה

נסיינית המערכת: ארוחת בוקר דשנה לפתיחת יום לימודים, עבודה ובכלל. דגנים בבוקר מזין את הגוף ומשביע. אהבתי.

שקדי מרק מקלונים

אסם-נסטלה משיקה לקראת החורף מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'ים שקדי מרק מקלונים היא מהדורה מיוחדת שתגוון את חווית אכילת המרק בקרב הילדים והמבוגרים לקראת החורף. שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש.

המוצר אינו מסומן. הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם-נסטלה גאה להוביל את קטגוריית שקדי המרק בישראל ולחדש עם מוצרים מרגשים על מנת לגוון את ארוחות הצרכנים שלנו, ולהמשיך להעניק להם חוויות אכילה מגוונת ומעניינת. בעקבות האהדה שיש למהדורות מיוחדות של שקדי מרק בכל חורף, החלטנו להשיק שקדי מרק ארוכים יותר, אשר יהפכו את המרקים לטעימים ופריכים יותר".

שקדי מרק מקלונים צילום: סטודיו אסם

להשיג ברשתות השיווק

בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

נסיינית המערכת: הימים מתקררים, הערב יותר ארוך מהבוקר כל מה שנחוץ מרק חם שמחמם את הגוף והלב עם תוספת של שקדי מרק לחוויה מגוונת בצלחת. מרק טעים עם שקדי מרק פריכים הכי כיף!

תוסף ברזל סאפטון 

התוסף משיק אריזה חדשה שמתכתבת עם עדכני. המוצר מכיל מים עשירים בברזל אשר מקורם במעיין בכפר טרפיו (Trefriw) בהרי סנודוניה שבצפון ווילס, בריטניה.  העיצוב החדש מדגיש את החיבור של המותג לטבע על ידי הדגשת צבעי מי המעיין יחד עם הרי סנודוניה על גבי הקופסא.

סדרה כוללת: ספאטון מים המכילים ברזל 100% טבעי, ספאטון בטעם תפוח עם ויטמין C. כל שקית  מכילה מים המכילים 5 מ"ג ברזל דו ערכי כאשר כל אריזה מכילה 28 שקיות נוחות לשימוש. עם ספאטון דווח על פחות תופעות לוואי במערכת העיכול מומלץ לצרוך שקית אחת ביום על קיבה ריקה, מתאים לשימוש מגיל שנתיים.

ספאטון צילום: יחצ

מחיר לפני הנחות:

ספאטון מים המכילים ברזל 100% טבעי – 114.90 ₪ ספאטון בטעם תפוח- 124.90 ₪

ספאטון יוצא עם קוד קופון הנחה של 30% באתר המותג. ניתן להשיג בבתי המרקחת של קופות החולים, ברשתות הפארם, בתי מרקחת הפרטיים, בתי מרקחת און ליין ובתי טבע נבחרים.

 ספאטון הינו תוסף תזונה | *מבוסס על סקר מאוקטובר 2020 שבוצע בקרב נוטלי תוספי ברזל |** ויטמין C מופיע ברשימת הרכיבים כ-300E. | ***נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים- יש להיוועץ ברופא.

נסיינית המערכת: עיצוב האריזה נוח לשימוש, קל לפתוח את האריזה ולקחת בצורה הכי נוחה את שקיות הברזל, צבע האריזה כצבע השמים טבע, שמיימי, תחושה של חיים חדשים ובריאים.