עמוד הבית » פיצה מק אנד צ'יז, סיני מיניס צ'ורוס, בייגלה ביסלי גריל, קיט קט זברה

פיצה מק אנד צ'יז, סיני מיניס צ'ורוס, בייגלה ביסלי גריל, קיט קט זברה

בייגלה בטעם ביסלי צילום : סטודיו אסם

פיצה האט" בישראל משיקה שיתוף פעולה עם השף גיא גמזו ומסעדת ה-NUNUNU המושחתת, יחד ישיקו את פיצת מק אנד צ'יז והחל מהשבוע הקרוב ישווקו בסניפי הרשת, במשלוחים או באיסוף עצמי. הפיצה הינה פיצה משפחתית מבצק עבה, בתוספת המתכון המיוחד של פסטת מק אנד צ'יז המפורסמת של מסעדת ה-NUNUNU של השף גיא גמזו, עם גבינת צ'דר ומוצרלה.

מחיר:  פיצת מק אנד צ'יז – 79.90 ₪
מבצע השקה ייחודי – פיצת מק אנד צ'יז + פיצה משפחתית רגילה ב-59 ₪ כל אחת בקניית 2 מגשים.

את הפיצה ניתן להזמין באתר ובאפליקציה של "פיצה האט"  www.pizzahut.co.il .

נסיינית המערכת: ניכנסתי לאתר החברה הזמנתי את הפיצה, המשלוח הגיע בזמן ליעד חם, ישבתי עם משפחתי לטעום מהפיצה החדשה, הבצק עבה וקריספי, נמוחה בפה הטעם של הפסטה מסיף את הטעם לפיצה, פשוט טעים שהפיצה חוסלה באופן מיידי.

סיני מיניס

מותג דגני הבוקר משיק את סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון בצורת צ'ורוס. המוצר הושק כבר בפורטוגל, ספרד ואוסטרליה והפך למוצר מוביל ואהוב. מסקר שערכנו בישראל עולה כי כ-90% מהישראלים אוהבים צ'ורוס ומחפשים אחר הקינוח האהוב. דגני בוקר פריכים בטעם קינמון משובח העשויים מחיטה מלאה, עשירים בברזל, ומהווים מקור לוויטמינים. ומגיעים בצורה ייחודית של צ'ורוס קטן, פריך וקראנצ'י, מתאימים לאכילה עם או בלי חלב, כארוחת בוקר או כנשנוש בין הארוחות.

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "בדגני הבוקר של נסטלה אנו מחפשים אחר חידושים ועוקבים אחר הטרנדים החמים בעולם מתוך ידיעה כי קהל הצרכנים הישראלי מחפש את הריגושים והדברים החדשים ביותר. דגני הבוקר סיני מיניס צ'ורוס מציעים טעם קינמון נפלא לפתוח איתו את הבוקר ומשלבים ערכים תזונתיים טובים אשר יאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% חיטה מלאה כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת. סיני מיניס צ'ורוס זכה במבחני טעימה לציוני גבוהים מאוד ואנו מקווים שיתקבל באהבה על ידי הצרכנים."

סיני מיני צורוס צילום: סטודיו אסם

כשרות בית דין לונדון, רבנות ראשית לישראל, פרווה

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: כל אחת ואחד מאיתנו אוהב קינוח, יש לנו חיבה מיוחדת לצ'רוס, דגנים בצורת צ'רוס גורם לי לחיוך בפנים ומה שמוסיף עוד שמחה שהדגנים עשויים מקינמון אני כבר משוחדת. יש לי אהבה ענקית לקינמון וכל דבר שיש לו קשר לתבלין מבחינתי מושלם ובתקופה הטובה ביותר בסתיו שגורם לחימום הגוף.

בייגלה בטעם ביסלי גריל

אסם-נסטלה יוצרת שילוב מנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני של ביסלי גריל, ומשיקה מהדורה מיוחדת המוצר קיים על המדפים החל מחודש אוקטובר 2021 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה אשר מחפשים טעמים מרגשים, מיוחדים ועוצמתיים.

אריזת המוצר בולטת ושונה מאוד מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, האריזה ממחישה את "פיצוץ" הטעמים שמאוד מאפיין את ביסלי ואת המוצר החדש. בזכות הטעם ה"חטיפי" החברה צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.

עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון וחדשנות, הוא מקבל בפתיחות מוצרים וטעמים חדשים, והטעם החדש הוא מהדורה ייחודית ומרגשת לבייגלה שטוחים הפופולארי.  אסם נסטלה מוכיחה לאורך השנים כי חדשנות רלוונטית בקטגוריית הבייגלה מביאה לצמיחה".

בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל באריזת 300 גרם

כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: החברה כל יום חושבת קדימה כלפי קהל הצרכנים שלה ומהיום ביגלה קצת שונה, חוצפן, מעיז בטעמים. לאוהבי השינויים ולחידושים. בהחלט טעם מעניין נסו את המוצר.

 קיט קט זברה

החטיף הקלאסי מקבל תפנית בטעמים, אצבעות וופל פריך מצופות בשילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן בנראות מפתיעה ובטעם מושלם. לדברי מיטל קריסטל מנהלת תחום מותגי השוקולד באסם-נסטלה: "החטיף האייקוני של קיט קט הוא בן למעלה מ-85 שנים והוא עדיין אחד החטיפים האהובים בעולם. אנחנו בקיט קט יודעים כמה אנשים אוהבים טעמים חדשים, ולכן יצרנו את קיט קט זברה שמכניס קצת WILDENESS למוצר המוכר והאהוב"

קיט קט זברה צילום: סטודיו אסם

נסיינית המערכת: המארז מיוחד ונוח לפתיחה, לומר את האמת זה ממש טעים, בשניות חוסל, ממליצה בחום לרכוש כמה חבילות כי זה יחטף במהרה.