עמוד הבית » דני בסן וילדי 'גדולים מהחיים' בביצוע חדש

דני בסן וילדי 'גדולים מהחיים' בביצוע חדש

דני בסן גדולים מהחיים, צילום: יחצ
במסגרת אירועי יום המודעות לסרטן הבינלאומי עמותת 'גדולים מהחיים', העמותה הגדולה בישראל לילדים חולי סרטן, יצאה בקמפיין גיוס תרומות.

במסגרת הקמפיין הוקלט השיר "יש לך אותי" עם הזמר דני בסן כדי להעלות מודעות לסרטן בקרב ילדים וצעירים, כדי להזכיר שגם עכשיו, בתקופת המלחמה, מחלת הסרטן עדיין כאן ומאיימת על אלפי ילדים, עם 500 ילדים מאובחנים חדשים בכל שנה.לצידו של דני בסן הצטרפו בשירה ילדי וילדות העמותה: ע׳נא אבו עסלה, רוני אנתין, אביתר זרקא, אן חן אבקסיס, נועה צרמן, אוראל פלומבה והלל כהן.

השנה, ההתמודדות קשה במיוחד, כשבמשפחות רבות יש הורים מגויסים למילואים, יש משפחות מפונות מבתיהן ויש משפחות לילדים חולי סרטן שעדיין מתמודדות באופן אישי עם הטראומות של ה-7.10, לצד המלחמה במחלה על חיי הילדים.גם בחודשים הארוכים של המלחמה, ההתמודדות עם הסרטן לא עוצרת והמצב מכביד עליהם אפילו יותר מתמיד. כשמפחיד, מפחיד כפליים. כשקשה, קשה עוד יותר. לסרטן לא אכפת ממשפחות שפונו מבתיהן, או מהורים שיצאו למילואים. לסרטן לא משנה אם עסקים נסגרו ואם לילדים אין מסגרות.

צילום: יחצ

גדולים מהחיים מלווה ותומכת בילדים חולי סרטן ובמשפחותיהם במטרה לשפר את איכות הטיפול הרפואי לו הם זוכים, לשפר את איכות חייהם ולדאוג לכל צורכיהם בתקופה המחלה ולאחריה. העמותה דואגת בין היתר למימון תרופות עבור הילדים, טיפולים וציוד רפואי שאינם בסל הבריאות, בדיקות גנטיות והטסות לטיפולים מצילי חיים בחו"ל, תקנים במחלקות האונקולוגיות, מענה לילדי 'גן החלומות' (הגנים היחידים בעולם לילדים חולי סרטן שהקימה ומפעילה העמותה) ועוד.

צילום: באדיבות יחצ

הוספת תגובה

הוספת תגובה