עמוד הבית » מאדאם ווב – בימוי: אס. ג'יי קלארקסון

מאדאם ווב – בימוי: אס. ג'יי קלארקסון

פוסטר, צילום: באדיבות א.ד.מטלון ופורם פילם
סרט הבכורה של מאדם ווב - מארוול. מותחן בכיכובה של דקוטה ג'ונסון כקסנדרה ווב, פאראמדיקית במנהטן שייתכן ויש לה כוחות לראיית העתיד.

חוקרת צעירה ונחושה, המאמינה שקיים מין נדיר של עכביש בעל תכונות ריפוי יוצאות דופן לאנושות. היא יוצאת למסע חיפושים ארוך ומפרך ביערות העבותים, בניסיון לאתר את העכביש האגדי לפני שייכחד. במהלך המסע מצטרף אליה מאבטח ציני , השומר עליה בחיפושיה. יחד הם עוברים הרפתקאות רבות ומסוכנות, ולבסוף החוקרת מוצאת  את מה שחיפשה שנים – עכביש קטן, יפה ונדיר שנראה שאכן יש לו כוחות מרפא מיסטיים.

אך השומר האישי שלה  מבין עד כמה הוא יקר ונדיר, הוא מחליט בן רגע לחטוף מהחוקרת את התגלית שלה ולקחת את העכביש לעצמו, כדי לקבל ממנו את כוחות העל. החוקרת  נאלצת להילחם על חיי העכביש הקטן והמיוחד, במאבק עיקש וממושך נגד המאבטח האישי והיא נהרגת כתוצאה מפגיעה בגופה מכדור ירי.

מאדם ווב, צילום: א.ד.מטלון ופורם פילם

לאחר מותה הטרגי,  בני השבט המקומי לוקחים את העובר שבבטנה ומגדלים אותה כשלהם ושמה קסנדרה ווב. הם מעניקים לה כוחות על ללא ידיעתה. בינתיים, איש האפל שלקח את העכביש הנדיר, משתמש בכוחות המיסטיים שלו כדי להפוך עצמו לעכביש-אדם בעל כוחות-על. הוא הופך לנבל-העל ערמומי ומסוכן.

מאדם ווב, צילום: א.ד.מטלון ופורם פילם

כשהילדה גדלה ועובדת כפאראמדיקית במנהטן, היא מגלה שיש לה יכולות על-אנושיות וראייה עתידית שירשה מבני השבט היא מבינה שייעודה הוא להביס את העכביש השחור ולהציל את העולם מרשעותו לצד שלוש נשים צעירות שעתידן מובטח לגדולות. לאחר אימונים אינטנסיביים עם בני שבטה, היא הופכת לגיבורת-העל  ויוצאת למסע גורלי כדי למצוא את העכביש השחור ולהעניש אותו על מעשיו. קרב אפי ומכריע מתחולל ביניהם, שבסופו היא מנצחת בזכות תבונתה ויכולותיה.

יוטיוב: באדיבות פורום פילם וא.ד.מטלון בבתי הקולנוע

הסרט עוסק במאבק הנצחי בין טוב לרע. ז'אנר של גיבורי-על ופנטזיה.