עמוד הבית » ד"ר דריה: המומחית באסתטיקה וחוטים בפנים שמעניקה אלגנטיות ומראה צעיר

ד"ר דריה: המומחית באסתטיקה וחוטים בפנים שמעניקה אלגנטיות ומראה צעיר

צילום: קטרינה קולוברודובה
ד"ר דריה עבדה בבית החולים לניאדו החלה את הקריירה שלה כרופאת נשים ( גניקולוגית )במחלקת יולדות כיום רופאה ובעקבות תחושת שלה מעין מיצוי החליטה להתמקצע בתחום טיפולי האסתטיקה.

במקביל ד"ר דריה עובדת כיום ברפואה הציבורית בקופת חולים כללית כרופאת נשים וזאת על מנת לתת מענה עבור קהילת הנשים. היא מסבירה: " הדבר חשוב שאני  בראש ובראשונה רופאה ולשם כך למדתי 7 שנים, ואני כרופאה צריכה לטפל ולשמור על בריאותן של הנשים בקהילה".

ד"ר דריה למדה את תחום הטיפולים האסתטיים בהצטיינות ועברה השתלמויות מקיפות וכיום משמשת מרצה במכללה לאומית לאסתטיקה מלמדת את הבסיס לרופאים מתחילים. עם הזמן דריה פתחה קליניקה פרטית וההצלחה לא איחרה להגיע, נשים הגיעו דרך מפה לאוזן מכל קצוות הארץ וזאת לאחר תוצאות הטיפול בהן,  דרך השירות המותאם אישית ואדיב .ייעוץ מקצועי, תקשורת יעילה, זמינות גבוהה ותמיכה מתמידה הם חלק בלתי נפרד מהתהליך הטיפולי.

צילום: קטרינה קולוברודובה

הייחודיות של ד"ר דריה כוללת מספר מרכיבים:

  • שמירה על מראה טבעי: דריה מתמקדת בתהליכים וטיפולים המעניקים ללקוחות שיפור עם שמירה על מראה הטבעי. היא משפרת את מרקם העור ומתמקדת בלא לשנות את המראה הטבעי של הלקוחה, אינה " דוחפת " מזרקים ללא צורך.
  • טיפול לפי דרישת המטופל: ד"ר דריה מקנה חשיבות רבה לשימור רצון הלקוח ומטרת הטיפול שלו. היא מתייעצת בצורה מקצועית ומקדישה זמן להבין את רצונותיו של הלקוח ולהתאים את הטיפולים בהתאם. הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, סקין בוסטר, טיפול חוטים ועוד..
  • בקליניקה קיים מערכת ממוחשבת מתקדמת משתמשת לניהול תיקי הלקוחות. בעזרת מערכת כזו, מאחסנת את המידע רלוונטי על הלקוחות, כולל תיאורים מפורטים של הטיפולים שעברו, תמונות לפני ואחרי, רשומות רפואיות וכל פרטים נוספים שמתייחסים לטיפול המדויק של הלקוח.
  • המערכת מבטיחה שהמידע יישמר בצורה מאובטחת ופרטית ורק ד"ר דריה יכולה לגשת למידע הרלוונטי.

התמחות בטיפול בחוטים בפנים היא טיפול אסתטי ומתקדם שמשמש למתיחת עור הפנים ושיפור מראה הקמטים והקמטוטים. במהלך הטיפול, חוטים דקים המגיעים מקוריאה מונחים בשכבות העור ומשמשים למתיחת העור בעדינות. הטיפול בחוטים בפנים מעניק מראה מתיח וצעיר לפנים על ידי משיכת העור כלפי למעלה, הזנת קולגן בשכבות העור ושיפור חלקות הפנים. החוטים נספגים בעור ואינם משנים נפחים בפנים ולכן הם יכולים לסייע בהפחתת מראה הקמטים ולהביא למרקם מראה רענן וצעיר.

החוטים הקוריאנים מחזקים כשנה וחצי ועד לשנתיים. החוט יש בו חומר שמפריש בעור ע"י כך הוא משפר את המרקם העור והאלסטיות.

צילום: גלה טולצינסקי

שיטת הטיפול בחוטים

או בשמה הרשמית "Thread Lift", היא פרוצדורה אסתטית ייחודית שמשמשת למתיחת העור באזורי הפנים והגוף. תחילה מתבצע הרדמה מקומית ( חומר המוזרק בתוך רקמת העור) במהלך הטיפול, חוטים דקים מונחים בשכבות העור  באזור הלחיים, הגבה העליונה, פיסול עיניים אלכסוניות והרמת גבות. החוטים משמשים למתיחת העור  ולהענקת מראה רענן וצעיר לאחר מכן, החוטים מתיישבים במקום וניספגים בתוך העור באופן טבעי.

התוצאה מידית ולאחר הטיפול יש מעט כאבים במגע וזה חולף עד שבוע ימים.

לאחר הטיפול: ניתן למרוח קרמים ואיפור על הפנים ולהתנהג כרגיל רק במגע עדין עם הידיים.אסור לעשות ספורט כשבוע, לא ללכת לטיפול אצל קוסמטיקאית כחודש ולא להיחשף לשמש.

צילום: קטרינה קולוברודובה

 

 פרטים נוספים:

לינק לאתר: https://drdaria.co.il/

ד"ר דריה 050-6980618