עמוד הבית » מכשיר מהפכני המשפר את הבריאות המינית

מכשיר מהפכני המשפר את הבריאות המינית

צילום: אור גפן
מכשיר פמיליפט נעשה בטכנולוגיה רפואית לא ניתוחית, שתסייע לך לחזור לחיי שגרה פעילים, לחיי מין מספקים, חיי זוגיות חווייתיים ולהחזיר לעצמך את הביטחון העצמי בך ובגוף שלך

התהליך הטבעי במחזור החיים הנשי, כמו לידה ושינויים הורמונליים, עשויים להוביל אותך לתופעות של תסמונת גיל המעבר או דליפת שתן במאמץ בספורט, התעטשויות (בהם את עשויה לחוות שלל תופעות נשיות כגון: יובש נרתיקי, גרד, צריבה, דלקות חוזרות בנרתיק, חוסר גמישות של הנרתיק, התרחבות הנרתיק ודליפת שתן). כתוצאה מתופעות אלו, את עשויה לחוות, ירידה ופגיעה ממשית באיכות החיים, בביטחון העצמי, באיכות חיי המין שלך ובחוסר נוחות.

צילום: נעמה משיח כהן

FemiLift הינו טיפול לייזר CO2 , לא ניתוחי, בטוח לטיפול ובעל יעילות מוכחת קלינית. טכנולוגיית הלייזר גורמת לחימום עדין של הרקמה ובכך גורמת לשפעול מנגנוני יצירת קולגן חדש. חשיבות התפקוד של רקמה בריאה באזור הווגינלי הינה זרימת דם טובה, עלייה בסיכוך, הגברת המערכת החיסונית, שיקום וחיזוק גמישות קירות הנרתיק. הטיפול ללא כאב, נמשך כ 15- דקות בלבד ומאפשר חזרה מידית לשגרה.

צילום: אור גפן

לדברי קורין בן שבת סמנכ"לית השיווק של אלמה ישראל: "נרגשים להשיק היום את פמיליפט טכנולוגיה רפואית של אלמה ישראל. נשים רבות התרגלו לחיות עם תסמונת גיל המעבר, דליפת שתן, כאב , דלקות, חוסר סיפוק מיני וכיוב'. השקת פמיליפט מבשרת על מהפכה, טכנולוגיה רפואית שבאמצעות 4 טיפולים של עשר דקות ללא כאב , ללא הרדמה משפרים את איכות החיים הנשית, מאפשרים איכות טובה וחיי זוגיות פוריים . לדבריה אלמה נרגשת להביא את הבשורה הזו לנשות העולם בכלל וישראל בפרט. אם יש לכן עשר דקות תשקיעו בעצמכן."

לסיכום: המכשיר הוא מוצר חדש ומהפכני שמשפר את חוויית המין והנוחות של המשתמשים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המגיע לתוצאות מדויקות לשיפור בריאות האישה.

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10

הוספת תגובה

הוספת תגובה