עמוד הבית » האמן גיל גורן בתערוכה פופ ארט

האמן גיל גורן בתערוכה פופ ארט

צילום: גיל גורן
אמן הפופ ארט הבינלאומי, גיל גורן, פותח תערוכה חדשה תחת השם: happiness no5. התערוכה תוצג בקניון עופר רמת אביב החל מה 22 למרץ עד ה 3.4.2022 ובה יוצגו לראשונה עבודות שלא נחשפו עד כה, בניהם: ציורים, פסלי קיר, פסלים, עבודות באקריליק על קנבס והדפסים צבעוניים בציפוי אפוקסי, בסגנון פופ ארט המתכתב עם אמנות הפופ האמריקאית שתחילתה לפני כ-60 שנה.

גיל גורן הוא אמן בינלאומי מוערך היוצר במגוון טכניקות ציורים ופסלים בסגנון פופ ארט. עבודותיו מאופיינות בצבעוניות עזה, טיפוגרפיה ומסרים ויזואליים וכתובים המובילים את הצופה לפענח את המסר, לרוב מסרים שמחים ואופטימיים. גורן החל את דרכו בעולם הפרסום, ופיתח קריירה עשירה כסמנכ"ל קריאטיב באחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ.

אקריליק על קנבס צילום: גיל גורן

לפני מספר שנים שינה את מסלול חייו והפך לאמן יוצר. מאז ועד היום הספיק גורן להציג בגלריות רבות ולמכור את עבודותיו ברחבי העולם ולשתף פעולה עם שותפים רבים בדרך, ביניהם חברות אופנה בניו יורק, חנויות היוקרה בארניז, סאקס פיפט אביניו ועוד, רשתות אירוח בינלאומיות, תאגידים פיננסיים, מתחמי אירוח ובתי מלון לרוב. בין עבודותיו הצבעוניות של גורן ניתן למצוא ציורים, הדפסים ופסלים בסגנון פופ ארט, המתכתב עם תרבות הפופ האמריקאית ועם עולם האנימציה.

פופאיי בצהוב על מאה דולר. צילום: גיל גורן

בחירתו של גורן לקיים תערוכת יחיד דווקא בתוך חלל מסחרי יוקרתי ולא בחלל גלריה קר ומנוכר מייצגת נאמנה את תפיסתו שאמנות חייבת להיות מונגשת לכולם ולא רק ליחידי סגולה מועטים. במיוחד עבור תערוכה זו מוקמת גלריית פופ אפ במרכז הקניון בה יוצגו עשרות מעבודותיו.

אקריליק על קנבס צילום: גיל גורן

לדברי האמן גיל גורן:״עדיף לי לפגוש עשרות אלפי אנשים במקום בו הם נמצאים, חיים ומבלים, להפתיע אותם, לייצר מפגש בלתי אמצעי ולגרום להם רגעים של אושר וזכרון מרתק מאשר לשחק את המשחק הצפוי כל כך, להציג בגלריה אליטיסטית כלשהי ולהמתין לקומץ שיגיע ויתן מילה טובה״

אקריליק וחיתוכי לייזר על גבי נייר צילום: גיל גורן

התערוכה פתוחה לקהל הרחב החל מ- 22.03.2022  ועד 3.4.2022

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה