עמוד הבית » הבירות הטובות לחגיגות יום העצמאות ה- 74 למדינה

הבירות הטובות לחגיגות יום העצמאות ה- 74 למדינה

מארז בירה אלכסנדר ליום העצמאות. צילום: איל קרן
לרגל יום העצמאות ה- 74 למדינת ישראל ולאחר תקופה של שנתיים ללא חגיגות הכנו עבורכם סוגים שונים של בירות איכותיות ולהינות מכל לגימה לצד חברים אוהבים נשנושים.

מבשלת בירה אלכסנדר 

הבירה מגיעה במארז מעוצב וחגיגי ובמהדורה מיוחדת הכולל את ארבע סוגי הבירה המובילות של המבשלה – בתוספת כוס זכוכית ממותגת במתנה במארז!

BLONDE:אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי. הבלונד, זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות.

5.3% אלכוהול.

AMBREE:  אלכסנדר אמברה, היא בירת אייל כהה, צבעה נובע משימוש בלתתים מיוחדים, קלויים יותר,  המעניקים לבירה מלבד צבע אדמדם גם עושר של טעמים וארומות מודגשות.

5.7% אלכוהול.

חיטה ישראלית: חיטה ישראלית, היא בירת חיטה קלה ומרעננת, החיטה מגיעה משדות הנגב והיא מאוזנת להפליא עם מרירות מעודנת ומורכבות ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים שהופכים אותה לבירה שקשה להפסיק לשתות.

5% אלכוהול.

GREEN: אלכסנדר גרין היא בירה בסגנון IPA. לבירה ארומה פירותית מורכבת. בטעימה מורגשת מתיקות חלקה המאוזנת באפטר טייסט ארוך ומריר.

6% אלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 50 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

קרומבאכר בירת פרימיום 

קרומבאכר, הבירה הנמכרת ביותר בגרמניה (ע"פ דוח IWSR, גרמניה, 2021), מציעה את קרומבאכר PILS, בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890, שזכתה בחודש האחרון בתחרות מוצר השנה של ישראל בקטגוריית הבירה. הזכייה של בירת הפרמיום מספר 1 בגרמניה משקפת את החדשנות והמענה המושלם לטעמם והעדפתם של הצרכנים.

קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.

אלכוהול 4.8%.

ניתן להשיג במארז 6 בקבוקים 330 מ"ל – 40 ₪

ובפחית 500 מ"ל – 10 ₪

 פורטפוליו המוצרים של קרומבאכר כולל גם בירת חיטה (וייצן): קרומבאכר וייצן היא בירת אייל בסגנון חיטה גרמנית בצבע עכור/מעונן, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות עם רמזים לטעמי דבש ובננה והיא עשירה בטעמים מלאים ומורכבים המובילים לסיומת פירותית ומאוזנת.

אלכוהול 5.3%

ניתן להשיג בפחית / בקבוק חיטה 500 מ"ל – 10 ₪

קומפוזיציה פילס. צילום: איל קרן

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות.

מבשלת בירה Jem’s Beer Factory

מבשלת Jem's השוכנת בפתח תקווה מייצרת בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת, כל זאת בתהליך מוקפד ומקצועי. לקראת החג מציעים במבשלה ארבעה סוגי בירת קראפט חגיגיות ומובילות שיעבירו לכם בכיף את המפגשים עם החברים:

PILS: בירה בסגנון לאגר צ'כי בעלת צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית, מרירות עשירה.

5% אלכוהול.

WHEAT:בירה בסגנון חיטה בווארית בעלת צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן.

5% אלכוהול.

8.8:בירה בסגנון אייל בלגי בעלת צבע אדמוני עם טעם מתוק ועשיר.

8.8% אלכוהול.

IPA:בירה בסגנון אינדיין פייל אייל, בעלת צבע זהוב ומרירות גבוהה עם ניחוחות וטעמים פירותיים חזקים.

6% אלכוהול.

בירות ג'מס ליום העצמאות. צילום: איל קרן

מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות

חג עצמאות שמח!