עמוד הבית » עצמל'ה יוצאת בקולקציית מיטות מתכווננות

עצמל'ה יוצאת בקולקציית מיטות מתכווננות

מיטת נוער מתכווננת ROCKSTAR צילום: שחר פליישמן
ביום שלישי 10.05.22 הושק לראשונה מיטות מתכווננות לנוער המותג האהוב בישראל עצמל'ה בסניף הדגל ברמת גן.

הרשת מתמחה בתחום ריהוט לחדרי ילדים ונוער מעל 25 שנה התחילה את דרכה בחנות בירושלים וכיום מונה 14 סניפים בארץ, עם השנים הרשת הבינה שהצורך של מתבגרים מגיל 9 ומעלה להגיע הביתה ולנוח בחדר הוא חלק אינטגרלי מהיום יום של מתבגרים, גם השפעת הקורונה הטכנולוגיה כמות המידע שהמתבגר מתמודד כל יום בבית הספר, מבחנים, חברים, חוגים קיים צורך למתבגר להגיע למקום שקט, נעים ואוהב וזה כמובן חדרו האישי.

החדר מהווה מקום פרטי לנערים/ות בן אם זה לצפות במסך, לסמס בפלאפון, לשחק משחקי מחשב, לנוח או סתם לבהות המתבגרים צריכים את הממלכה שלהם וחדר שיהיה מחבק, מלטף ומושלם עבורם.

בהרצאה שהתקיימה במקום לדברי אפרת לקט מחברת הספר "אמא מאמנת" : " המתבגר סופג רגשות וחווה את העולם בחווה של כעס, כאשר הם מגיעים לביתם מבית הספר ולאחר למידה, הם צריכים זמן לעבד את מה שעברו במחצית היום ,בזמן שהם נחים משתחרר הורמון הלחץ ומשחרר את הדופמין. תפקדנו כהורים לתת להם התייחסות שונה ולצלוח עימם את הגיל".

אפרת לקט צילום: נעמה משיח כהן

בנוסף עדי הופמן מנהלת השיווק של עצמל'ה מסבירה: " מטרת המותג ללוות את ההורים מגיל ינקות ועד לבגרות ולכן החלטתנו להרחיב רת הקולקצייה לנערים צעירים ולעצב עבורם מיטות מתכווננות כמו מיטות ההורים גם לראש ולרגליים ומזרון שמתאים את עצמו לגוף".

הקולקציה כוללת 6 דגמים במגוון עיצובים וצבעים.

המיטות המשוכללות מגיעות עם מנגנון כיוונון ארבעה מפרקים elite flex לכוונון הראש והרגליים, באמצעות שלט אלחוטי פשוט ונוח לשימוש.כל הדגמים מגיעים עם מזרן ויסקו מובנה המתאים את עצמו למבנה הגוף ומעניק שינה נטולת לחצים. לצד עיצוב ואיכות, המותג לא מתפשר על בטיחות המוצרים שלה. כל המיטות המתכווננות עומדות בכל הבדיקות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.

הדגמים הקיימים בקולקציה:

 דגם GROOVE: מיטה מתכווננת בעיצוב נקי וקלאסי. מגיעה בצבעים אפור ושמנת. מחיר: 4,495 ₪

 דגם ROCKSTAR: מיטה מתכווננת טרנדית, בעלת ראש מולטימדיה ומערכת סאונד בחיבור  Bluetooth. מגיעה בצבעים אפור ושמנת. מחיר: 5,995 ₪

ובנוסף לדגמים החדשים, מוסיפה את אופציית הכוונון גם לדגמי המיטות המרופדות הפופולריות:

  • מיטת אביב – צבעים אפור ושמנת  מחיר:5,595 ₪
  • מיטת דניאל- צבע אפור- מחיר: 5,595 ₪
  • מיטת עלמה – בצבעים ורוד, אפור ושמנת – מחיר: 5,695 ₪
  • מיטת אמה – צבעים ורוד ושמנת- מחיר: 5,795 ₪

.

מיטת נוער מתכווננת אביב 2,צילום: שחר פליישמן
מיטת נוער מתכווננת אמה 2, צילום: שחר פליישמן
מיטת נוער מתכווננת דניאל 2, צילום: שחר פליישמן
מיטת נוער מתכווננת עלמה 2 צילום: שחר פליישמן

באירוע נכחו: דרור קונטינטו, ג'קי אזולאי, אירה דולפין ועוד ..

ניתן לרכוש את הקולקציה בסניפי הרשת ובאתר האונליין של רשת וניתן למצוא מוצרים נלווים למיטות כגון : מצעים, כיסאות, מראות, שידות אקססוריז ועוד..

אתר:  http://www.etzmaleh.co.il/